@Naath: ghehe dat moet je hebben

neej gekkigheid, bij ons regende het vrijdag middag heeel erg hard, maar gelukkig niet toen we aan het rijden waren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
) weg van huis ..

ze dachten echt dat ze alles waren volgens mij, omdat ze een eigen paard hadden 
(hoezo verwend
) 
ze zetten duidelijk op de site dat als je een eigen paard mee neemt, hij conditie moet hebben, enne als ze 4 andere paarden thuis heb staan wie verzorgt ze dan de week dat ze weg is .. ?
. En bij pony's is die vaak wel nodig bij het springzadel, bij ronde pony's zakt het zadel nog al is naar achter.
.
?
) Maxiimee schreef:hee,,
ja viel best mee hoor:P Robijn lette niet op waar die reed. en hij ging dus keihard in de berm galopperen! en toen struikelde die, en viel op me been:P ( zaten we lekker onder de modder:P ) maar toen wou die opstaan en toen stond ik snel op.. maar hij kon die berm niet uit komen, glee die steeds weg.. viel die ook bijna t water in:O... maar toen trok ik aan ze teugel en toen liep die dr gelukkig uit:P maar verder niks aan overgehouden(A):P
Xx
Ik heb je adres en jas op stal klaargelegd, als t goed is sturen ze m op! En toen Drole in t kanaal was gevallen moest ik ook gelijk aan jou en Robijn denken, scheelde ook niet veel! 
Ezumii schreef:Dat is een borsttuig lieve schatten, zit een martingaal aan vást. En bij pony's is die vaak wel nodig bij het springzadel, bij ronde pony's zakt het zadel nog al is naar achter.
Weet niet of het bij álle 4 nodig was maar het kán.
Als ik mijn springzadel mee had gehad had ik ook een borsttuig omgedaan, en tis dat mijn mexicaan kapot ging voor de vakantie anders had ik die ook gehad. Heb ik nu ook teveel tierelantijntjes?
En Naath, haar ouders? Ik had er in de week van mijn trektocht ook nog 2 thuis staan hoor, mijn moeder is geweest en een vriendin van mij en verder hebben ze vakantie gehad. Dus zo raar is dat niet.
Die middelste 2 ken ik volgens mij wel, komen die hier uit de buurt? Die zie ik nog al eens springen hier op concoursen.
. want zulk soort dingen zijn nou niet bepaald leuk.. Yaraa schreef:oeii dat is niet fijn!! Gelukkig zijn er niet echt zulke ernstige
dingen bij ons gebeurd!! 't liep allemaal soepeltjes, dat was wel
fijn!. want zulk soort dingen zijn nou niet bepaald leuk..