het reelaer jongeren trektocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nevony

Re: het reelaer jongeren trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 13:51

Tot vanavond Doei!
@Naath: ghehe dat moet je hebben Clown
neej gekkigheid, bij ons regende het vrijdag middag heeel erg hard, maar gelukkig niet toen we aan het rijden waren Lachen

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 13:51

Oeh spannend, ik weet nog wel dat ik er echt zo zin in had (was de eerste keer en heb nog niet veel ervaring dus vond ook beetje eng). Maaar ooh wat ben ik blij dat ik mee was gegaan (met een vriendin die al 3x eerder was geweest) Echt heel veel plezier, en hoop dat het vanavond net zo'n lekker weertje blijft (maar iets minder warm natuurlijk Tong uitsteken)

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 14:07

Over ong. een uur gingen we 4 weken geleden (4 weken geleden al weer Gestoord) weg van huis ..

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 14:31

Over een week bijna trektocht!! Haha!

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 15:07

Weet je al op wie je wilt?

hestr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 15:35

Afbeelding
*zucht*... Nr mijn idee wordt er tegenwoordig veel te snel gereden met van die tierelantijntjes...
Ik kan het ook fout hebben en dat het echt nodig is, maar wat een toeval zeg al die 4 eigen paarden..

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 15:45

zijn allemaal vriendinnen van elkaar Clown ze dachten echt dat ze alles waren volgens mij, omdat ze een eigen paard hadden Nagelbijten / Gniffelen
1 iemand (die 2e van rechts) zei ook zo van : Ik weet niet of deze het gaat redden, maar anders heb ik er thuis nog wel 4 staan Nagelbijten / Gniffelen Rolleyes Verward (hoezo verwend Tong uitsteken)

Maxiimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 16:03

wat eng dat drolle in de sloot viel!! Gaaaap
op dat kanaal ben ik ook onderuit gegaan met Robijn! die lag toen boven op mij... en hy rolde bijna de sloot in... gelukkig net niet! Tong uitsteken
was het leuk met maaike en simone? ik heb hun 2 jaar achter elkaar gehad! is wel leuk he? Maar moest Floris nou ook opgehaald worden?

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 16:05

Wow, zowiso beetje raar dat ze dat zei, Ziek ze zetten duidelijk op de site dat als je een eigen paard mee neemt, hij conditie moet hebben, enne als ze 4 andere paarden thuis heb staan wie verzorgt ze dan de week dat ze weg is .. ?

@ hestr: het valt me indd. op alle 3 is hun martingaal vast gemaakt aan 't zadel, toevallig alle 4 met martingaal lijkt me sterk dat het bij alle nodig is.. maarja wat is er aan te doen .. Nagelbijten / Gniffelen
en @ Maxiimee: hoe kon het dat je viel en dat Robijn op je lag, lijkt me even erg als dat met Drôle .. Bloos!

Maxiimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 16:50

hee,,
ja viel best mee hoor:P Robijn lette niet op waar die reed. en hij ging dus keihard in de berm galopperen! en toen struikelde die, en viel op me been:P ( zaten we lekker onder de modder:P ) maar toen wou die opstaan en toen stond ik snel op.. maar hij kon die berm niet uit komen, glee die steeds weg.. viel die ook bijna t water in:O... maar toen trok ik aan ze teugel en toen liep die dr gelukkig uit:P maar verder niks aan overgehouden(A):P

Xx

Maxiimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 16:51

* viel op me been / viel eigenlijk gewoon op mij:P

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 16:56

Dat is een borsttuig lieve schatten, zit een martingaal aan vást Clown. En bij pony's is die vaak wel nodig bij het springzadel, bij ronde pony's zakt het zadel nog al is naar achter.
Weet niet of het bij álle 4 nodig was maar het kán Clown.
Als ik mijn springzadel mee had gehad had ik ook een borsttuig omgedaan, en tis dat mijn mexicaan kapot ging voor de vakantie anders had ik die ook gehad. Heb ik nu ook teveel tierelantijntjes Clown?

En Naath, haar ouders? Ik had er in de week van mijn trektocht ook nog 2 thuis staan hoor, mijn moeder is geweest en een vriendin van mij en verder hebben ze vakantie gehad. Dus zo raar is dat niet.

Die middelste 2 ken ik volgens mij wel, komen die hier uit de buurt? Die zie ik nog al eens springen hier op concoursen.

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 17:04

Ja is ook wel zo, maar 5 paarden vind ik zowiso al bést veel, of je moet nog 3 andere zussen hebben die rijden ofzo Tong uitsteken
Ik vind alleen érg toevallig dat ze 't alle 4 hebben ( zijn ook vriendinnen dús kan het ook gewoon zijn omdat ze 't alle 4 stoer vinden staan ofzo Clown)

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 17:06

Maxiimee schreef:
hee,,
ja viel best mee hoor:P Robijn lette niet op waar die reed. en hij ging dus keihard in de berm galopperen! en toen struikelde die, en viel op me been:P ( zaten we lekker onder de modder:P ) maar toen wou die opstaan en toen stond ik snel op.. maar hij kon die berm niet uit komen, glee die steeds weg.. viel die ook bijna t water in:O... maar toen trok ik aan ze teugel en toen liep die dr gelukkig uit:P maar verder niks aan overgehouden(A):P

Xx

pff zal je maar gebeuren, wel goed dat je zo snel handelde en opstond en hem eruit probeerde te trekken ik denk dat ik nog uren lang in die berm had gelegen ofzo Gestoord

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 18:41

Die 4 meiden met eigen pony's waren hartstikke leuk hoor Lachen
Ik had ze in mijn groep. Dat ze een martingaal omhebben vind ik alleen maar goed, t waren wel pittige paardjes, maar ze konden ze prima houden!

Max: haha, eindelijk gelukt met het juiste nr Clown Ik heb je adres en jas op stal klaargelegd, als t goed is sturen ze m op! En toen Drole in t kanaal was gevallen moest ik ook gelijk aan jou en Robijn denken, scheelde ook niet veel!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 18:52

Ezumii schreef:
Dat is een borsttuig lieve schatten, zit een martingaal aan vást Clown. En bij pony's is die vaak wel nodig bij het springzadel, bij ronde pony's zakt het zadel nog al is naar achter.
Weet niet of het bij álle 4 nodig was maar het kán Clown.
Als ik mijn springzadel mee had gehad had ik ook een borsttuig omgedaan, en tis dat mijn mexicaan kapot ging voor de vakantie anders had ik die ook gehad. Heb ik nu ook teveel tierelantijntjes Clown?

En Naath, haar ouders? Ik had er in de week van mijn trektocht ook nog 2 thuis staan hoor, mijn moeder is geweest en een vriendin van mij en verder hebben ze vakantie gehad. Dus zo raar is dat niet.

Die middelste 2 ken ik volgens mij wel, komen die hier uit de buurt? Die zie ik nog al eens springen hier op concoursen.

die komen uit staphorst Tong uitsteken

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 18:53

Jeetje, ik zou zweren dat er echt precies zo'n vospony met dat tuig hier in de buurt rondspringt. Die bruine is natuurlijk niet zo'n opvallende dus dat kan altijd mis zijn ROFL

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 20:28

jeeh ik ben ff een middag weg en ik moet gewoon weer 3 paginas bij lezen! maar nu ong. waren we klaar met rijden wel jammer

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 22:37

Hahaha, nog (maar) een paar weken (rond de 40-50) en je bent er weer Tong uitsteken

_Gabriellexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 12:22

Het meisje dat van drole is afgevallen is een vriendin van mij maar ze heeft zelf geen bokt account maar ze wou graag nog haar verhaal hier neer zetten Knipoog

ik reed op drol en wou toen we eindelijk op het galoppeerpad waren een meisje voor me inhalen. drol ging vanuit zichzelf ver naar links, waar een sloot was..ik stuurde hem daarom naar rechts..en vanaf toen kon ik me alleen herinneren dat ik een klap heb gemaakt en dat ik geen lucht kreeg. wat er gebeurd was is als volgt: drol struikelde en ik maakte een salto met me paard en me paard is toen doorgerold het kanaal in. ik lag in het riet. simone heeft toen me paard uit het kanaal gehaald en ik heb toen zonder dat ik het me zelf kan herinneren het paard van simone vastgehouden en heb daarna vragen beantwoord..ben daarna nar de andere kant van het kanaal gelopen en aan de overkant ben ik op me paard gaan zitten.en toen kon ik me pas weer iets herinneren. en ik wil iedereen bedanken die zo lief voor me gezorgt heef Knipoog

Groetjes Marielle xx

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 12:30

wat jammer ik hoorde veel verhalen over drolê maar bijna elk verhaal is anders sterkte nog

Yaraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 14:40

oeii dat is niet fijn!! Gelukkig zijn er niet echt zulke ernstige
dingen bij ons gebeurd!! 't liep allemaal soepeltjes, dat was wel
fijn! Haha!. want zulk soort dingen zijn nou niet bepaald leuk..

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 14:45

Yaraa schreef:
oeii dat is niet fijn!! Gelukkig zijn er niet echt zulke ernstige
dingen bij ons gebeurd!! 't liep allemaal soepeltjes, dat was wel
fijn! Haha!. want zulk soort dingen zijn nou niet bepaald leuk..

Wij hadden ook 2 pony's in de greppel Haha!

hestr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 16:28

Ohmijngod ja stephanie in de greppel en princess rende gewoon door om Virgin in te halen Koe

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 17:15

Haha bij ons waren ook nog veel paarden in de sloot gevallen omdat er een vrachtwagen aankwam