Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

naja....k ben nu op school...k heb geen les eigelijk stage maar zie je t al voor je...n beveiliger met krukken
dus k ben hier maar n beetje aan het rondstrompelen en hw maken hahaha

Gisteren ben ik een dag met hem thuis geweest en hij was alweer zichzelf, we hebben lekker een rondje gewandeld en 's avonds at hij weer goed. Pff, ik moest het even kwijt hoor. Heb nu ook toetsweek, denk dat het allemaal onvoldoendes worden want leren was wel het laatste waar ik aan dacht. 

We hopen ook dat hiermee de ellende even over is want de laatste week heeft hij ons flink laten schrikken. Precies een week geleden is hij aangevallen door een pitbull in het park zomaar vanuit het niets. Meteen 2 hechtingen in zijn oor en nekje. Dat was hoogstwaarschijnlijk ook een trigger voor het vocht in zijn longen. Hopelijk hebben we nu even alles gehad.

)
Maar helaas komt het nu echt niet uit, ik ben straks 5 maanden in Belgie en dan zit ik 5 maanden fulltime op een reisbureau. Maar in Belgie krijg ik een soort van eigen paardje die ik die 5 maanden ga verzorgen en rijden, kan ik meteen oefenen hoe het is om een eigen paardje te hebben. 

Maarja, zolang de kou en regen maar wegblijven is het goed ja.