Orissa liep erg fijn vandaag! Ow marjan ik heb foto van Zirano gemaakt met zijn hoofdstel in
Moest van Chantal als bewijs voor jou hahaha!Oehh donderdag en vrijdag lekker wedstrijd! Jij vrijdag he Mayo
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Moest van Chantal als bewijs voor jou hahaha!
Azzaro schreef:balen bren maja misschien helpt het!
Orissa liep erg fijn vandaag! Ow marjan ik heb foto van Zirano gemaakt met zijn hoofdstel inMoest van Chantal als bewijs voor jou hahaha!
Oehh donderdag en vrijdag lekker wedstrijd! Jij vrijdag he Mayo

Zirano schreef:Nee he, het zal toch niet.....Ben erg nieuwgierig Willemijn.Ellen ik ben even in jouw kast geweest voor de meetlat maar die ligt er niet.Is hij misschien nog in jouw auto??
Ik hoor het nog wel.

danifur schreef:gatver! Dit is echt afschuwelijk! Hoe durven ze zeg!
Daar kan ik me echt zo kwaad over maken!
Ik ga nu lekker slapen, morgen weer vroeg op, en ben echt best wel heel moe!
Truste.
Dus heb niet fijn geslapen ShirleyA schreef:Jammer, ik hoopte dat Chan m al had, dan is ie in elk geval niet gejat..... hoop dat je m morgen toch ziet...
Over hallal vlees bij de AH, tegen t levend opensnijden v hals zonder vordoving:
http://www.partijvoordedieren.nl/content/view/157
Het wordt echt te gek hoor, ons aanpas-hysterie. Moet nu echt afgelopen zijn. Die moslims eten maar 'gewoon' vlees, of niets! Dit kan echt niet meer in NL!
is nog tot daar aan toe. Maar aan het ritueel slachten van beesten kan ik echt niet wennen.
In Purmerend zelf konden ze dan hun schapen bij een slager ritueel laten slachten. Gelukkig is hier ook protest tegen geweest en gebeurt het, zover ik weet, nu niet meer.
Op een gegeven moment werd het donker, en we hebben het spul regendeken(tje)s opgedaan... Ook Bo! :

Ze moeten eigenlijk camera's gaan ophangen. ShirleyA schreef:hahah jaja Shir, geef het nu maar toe!Oeps.... ik wist dat dat ding in je kast stond Ellen, ben ik daar mee nu verdacht??????
Wel een kl*te idee zeg dat iemand dat ding mee heeft genomen!
Nee hoor, dat is een grapje hoor!