stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bingelding

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 20:26

balen bren maja misschien helpt het!
Orissa liep erg fijn vandaag! Ow marjan ik heb foto van Zirano gemaakt met zijn hoofdstel in Haha! Moest van Chantal als bewijs voor jou hahaha!

Oehh donderdag en vrijdag lekker wedstrijd! Jij vrijdag he Mayo Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 21:19

Ben erg nieuwgierig Willemijn.Ellen ik ben even in jouw kast geweest voor de meetlat maar die ligt er niet.Is hij misschien nog in jouw auto??
Ik hoor het nog wel.

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 21:56

Azzaro schreef:
balen bren maja misschien helpt het!
Orissa liep erg fijn vandaag! Ow marjan ik heb foto van Zirano gemaakt met zijn hoofdstel in Haha! Moest van Chantal als bewijs voor jou hahaha!

Oehh donderdag en vrijdag lekker wedstrijd! Jij vrijdag he Mayo Haha!

jaja ik vrijdag! en mn moeder donderdag! Haha!
ik hoop weer op wat puntjes Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 22:02

Zirano schreef:
Ben erg nieuwgierig Willemijn.Ellen ik ben even in jouw kast geweest voor de meetlat maar die ligt er niet.Is hij misschien nog in jouw auto??
Ik hoor het nog wel.
Nee he, het zal toch niet..... Boos!
Ik zag dat hij er gister al uit was, dus ik nam aan dat je hem er gisterochtend al uit gehaald had!!
Hij stond links in mijn kast..
Het zal toch niet zo zijn dat ie gejat is he! Worden er spullen uit MIJN kast gejat die niet eens van MIJ zijn!!! Boos! Boos!
verdomme!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 22:04

A joh we gaan gewoon even kijken misschien dat iemand hem geleend heeft en niet terug gezet heeft.
Ik ben er morgen toch en dan zoek ik wel eventjes.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 22:06

Dat is idd niet normaal mer Ellen..... Ik heb je bezig gezien met dat ding (zlefs geholpen m weer in te klappen) en ik zag dat je m in je kast ging zetten.... Heeft Chan m niet al gepakt???? Ik hoop t! Het moet niet gekker worden zeg!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 22:09

Nee hoor want Chantal was erbij dat we hem gingen zoeken,Misschien dat we morgen bij iets beter weer beter zicht hebben.Het was nl vanavond bar en boos om te zoeken.
Morgen weer een dag.We zien wel.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 22:13

Ik zie dat het weer erg laat is en ga mijn bed in.Welterusten allemaal.Ellen komt wel goed hoor.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 22:25

Jammer, ik hoopte dat Chan m al had, dan is ie in elk geval niet gejat..... hoop dat je m morgen toch ziet...

Over hallal vlees bij de AH, tegen t levend opensnijden v hals zonder vordoving:
http://www.partijvoordedieren.nl/content/view/157

Het wordt echt te gek hoor, ons aanpas-hysterie. Moet nu echt afgelopen zijn. Die moslims eten maar 'gewoon' vlees, of niets! Dit kan echt niet meer in NL!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 22:31

gatver! Dit is echt afschuwelijk! Hoe durven ze zeg!
Daar kan ik me echt zo kwaad over maken!

Ik ga nu lekker slapen, morgen weer vroeg op, en ben echt best wel heel moe!
Truste.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 22:35

danifur schreef:
gatver! Dit is echt afschuwelijk! Hoe durven ze zeg!
Daar kan ik me echt zo kwaad over maken!

Ik ga nu lekker slapen, morgen weer vroeg op, en ben echt best wel heel moe!
Truste.

Nou eerst even tekenen dan voor je gaat slapen. Dan geef je aan dat je t niet eens bent met deze dierenmishandeling...

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 22:48

Ik heb METEEN getekend! Ik heb radar namelijk ook gezien.
Mijn haren gingen overeind staan.. echt waar! Dan moeten die beesten ook nog met hun kop naar het oosten gericht worden?

Nederland gaat ten onder aan zijn eigen tolerantie...
grrrrrr

Ik hoop dat we hem vinden morgen, Marjan, zal morgen ook heel stal overhoop halen...
Ben je er morgenochtend? Ik om een uur of half 11. Als we hem niet vinden, zal ik een nieuwe voor je kopen hoor..

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 22:49

Inderdaad ellen!
Ik heb ook getekend! Echt te erg voor woorden dit! Niet alleen mijn haren gaan overeind staan. Ik krijg dan altijd zo een woede gevoel.. en tranen in mijn ogen! Verdrietig

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 23:04

Tollerant? Dit is niet eens tollerant meer te noemen. Dit is terug gaan naar de middeleeuwen, naar de onderontwikkeling! Het gaat veel en veel te ver. Als ze perse hallal willen eten doen ze dat 'daar' maar. Hier hebben we rechten voor de dieren daar is hard voor gevochten en dat mogen we nooit prijsgeven!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 05:06

Goedemorgen allemaal.Wat een noodweer he gisteren.Tot op mijn onderbroek was ik drijfnat.schoenen waar ook volledig volgelopen met water.Gelukkig was het bij mijn trimuurtje droog vanmorgen.Ik heb ook meteen getekend hoor.Waar moet dit naar toe??Ellen we vinden hem heus wel hoor en anders wachten we eventjes rustig af of hij nog boven water komt.
Niet meteen een nieuwe halen hoor.Een gegeven moment moet er toch iemand zo over de schreef gaan dat het uitkomt.
Maar misschien zien we hem straks wel ineens liggen.
Heb gisteravond mijn trailer leeg gehaald voor het geval er iemand die meetstok daar neergelegd had.Maar noppes.Tot straks dan Ellen.Ik heb nog geen id hoe laat ik er ben.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 07:02

mogguh allemaal! zo lekker aan het werk * ahum* voel me ook zo goed vandaag! Gister weer eens ruzie met me moeder gehad en daar kan ik heel slecht tegen Boos! Dus heb niet fijn geslapen

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 09:11

Morning!
Ik heb er al weer een groot stuk file op zitten vandaag. Wat n drukte op de weg niet lollig meer. Maar ik ben er, heb koffie en al weer de nodige printen er uit gewerkt. Daan en Annemieke vergeten jullie t hooi v Missie niet? Anders wordt ie zo mager hahahaha
Hond gaat goed! Oortje is natuurlijk nog dik en warm maar ik mag er wel aankomen en ze ligt er ook op, dus.... ze heeft duidelijk geen pijn. Wel lijkt oortje iets kleiner omdat t dik is trekt t iets op. Merk wel dat haar huis rustiger is want ze krabt niet meer de hele tijd. Het hele spul heeft n vlooienbehandeling gehad dus dat zal ook helpen.

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 10:02

ShirleyA schreef:
Jammer, ik hoopte dat Chan m al had, dan is ie in elk geval niet gejat..... hoop dat je m morgen toch ziet...

Over hallal vlees bij de AH, tegen t levend opensnijden v hals zonder vordoving:
http://www.partijvoordedieren.nl/content/view/157

Het wordt echt te gek hoor, ons aanpas-hysterie. Moet nu echt afgelopen zijn. Die moslims eten maar 'gewoon' vlees, of niets! Dit kan echt niet meer in NL!

Ik heb meteen even een groepsmail de deur uit gedaan om heel veel mensen deze petitie te laten tekenen.

Hoe durven ze! Ik vind dat iedereen zijn eigen geloof mag uitoefenen en dat er in Zaandam mokeeën staan (wij zeggen wel eens stiekum dat het net de Efteling lijkt...) Bloos is nog tot daar aan toe. Maar aan het ritueel slachten van beesten kan ik echt niet wennen. Boos!

Maar ik kan je vertellen Shirley dat een aantal jaren geleden, toen ik nog in Purmerend op de middelbare school zat en wij regelmatig na schooltijd in het stadje te vinden waren, ik ook verschillende malen Turken/Marokkanen met geslachte schapen op hun nek door het stadje heb zien lopen. Zo open en bloot... Boos! In Purmerend zelf konden ze dan hun schapen bij een slager ritueel laten slachten. Gelukkig is hier ook protest tegen geweest en gebeurt het, zover ik weet, nu niet meer.

Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik hoorde dat de Ramadan weer ten einde was. oliebol, nu worden er weer massaal zoveel beestjes ritueel geslacht. Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik slachten zowieso verschrikkelijk vind, daarom ben ik na de MKZ crisis, toen ik zag hoe massaal alles ging, ook direct vegetarisch geworden.

Gisteren was er op tv een discussie, ook met de partij voor de dieren, dat het beter is dat dieren buiten leven. Dan hebben ze in ieder geval een goed leven gehad, voor ze geslacht worden. Als je dan nog zag hoeveel mensen niet voor het welzijn van dieren zijn en alleen aan hun poen denken. Ja, ik weet wel waar ik op ga stemmmen. Kom niet aan de beestjes (en zeker niet aan die van mij!!!).

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 10:25

Ben het helemaal met jullie eens!! Nederland heeft idd een aanpas-hysterie en daar kan ik ook erg slecht tegen. Dit is pure dierenmishandeling!! Dat moet in ons land verboden worden. Laat ze zich maar aan ons gaan aanpassen. Ik ga ook tekenen!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 15:05

Ik was vanmorgen op stal, heb Bella buiten gehad met Pacha en Bo. Ze hebben een hele tijd buiten gestaan.. Haha! Op een gegeven moment werd het donker, en we hebben het spul regendeken(tje)s opgedaan... Ook Bo! :
Afbeelding
lieeeeef he? zo schattig! hahaha

@Marjan: ik heb nog overal gezocht denk ik, maar de meetstok niet gevonden.. Verdrietig
Dat ding heeft toch geen pootjes gekregen? Ik word hier wel heel treurig van hoor..

@Annemiek, je had gelijk, voor een snoepje is Omar je beste vriend! hahaha
De bult is trouwens best wel groot!! Gelukkig heeft hij er geen pijn aan!?

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 15:10

Ohh wat schattig he?! Hij kijkt wel een beetje arrogant. Zo van, wat vind je van mijn stoere regenjas? Oh wee, als je het niet mooi vindt!!!

Jeetje, Ellen, wat balen van die meetstok. Het moet iemand zijn geweest die wist dat je het in je kastje had staan. Mis je nog meer spullen? Ongelooflijk... Mijn kastje wordt extra beveiligd. Het zou wel super triest zijn als het echt iemand van stal is. Boos! Ze moeten eigenlijk camera's gaan ophangen.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 15:44

Oeps.... ik wist dat dat ding in je kast stond Ellen, ben ik daar mee nu verdacht??????

Wel een kl*te idee zeg dat iemand dat ding mee heeft genomen!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 15:55

ShirleyA schreef:
Oeps.... ik wist dat dat ding in je kast stond Ellen, ben ik daar mee nu verdacht??????

Wel een kl*te idee zeg dat iemand dat ding mee heeft genomen!
hahah jaja Shir, geef het nu maar toe! Tong uitsteken Nee hoor, dat is een grapje hoor!
Iemand moet dat dan toch gezien hebben.. dat ik dat ding er in zette? Weet jij dat nog Shir, waren er nog mensen in de buurt...? Verder is er toch niets gejat uit me kast, en er hangen genoeg leuke hoofdstellen, halsters enz.... Verdrietig

Oh, Bella maakte mijn dag echt vanmorgen hoor.. Ik kom aanlopen, en ik roep haar altijd. Meestal staat ze al met haar koppie over de deur, maar vanmorgen niet. Maar toen ik haar riep kwam ze gauw kijken, en.. hinniken!! woei! Dat vind ik nou ZO lief he. Mijn hele dag weer goed! Haha! Haha!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 16:33

Wie weet hoe laat ik er vanaf Purmerend weer door kan richting Taams i.v.m. de brug?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 16:42

Volgens de borden na 20.00uur... Of je auto er voor zetten, en dan gaan lopen..? Dat heeft Ciska vanmorgen ook gedaan.
Balen voor haar dat het stroomde van de regen toen ze weer naar huis ging! Haha!