Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hij is gister 44 jaartjes oud geworden maar zo gedraagt hij zich uiteraard weer niet. Hij had gister bijna weer een zware snelheidsovertreding maar hij was de politie te snel af. Wat dat betreft blijft het een vent met puberstreken hoor
Yustin schreef:Hehe ik ben eindelijk thuis! jemig wat een dag heb ik gehad![]()
Ik ben er niet echt veel vrolijker van geworden, maarja het zit er weer op! Nu even lekker uitrusten op de bank met een sigaretje en...........jaaa een pepsimaxje
Nou Mir het is voor jouw gelukkig ook niet lang meer voor je vakantie hebt en dan kan je even bijkomen alle drukte en zware dingen op je werk
peetorlan schreef:ik zou graag mee willen naar leendeheide
maar omdat whis ziek is wil ik eerst ff wachten met dat soort uitstapjes.
peetorlan schreef:gisteren heb ik in een giga dip gezeten.
het was allemaal te veel en ik was het echt allemaal zat.
zo zat dat ik niet eens bij whis ben geweest![]()
![]()
maarja vandaag gaat het alweer wat beter.
ik mag de inhaler en de medicijne terug brengen bij hem en krijg wat anders voor whis.
ik kon echt merken dat ze boos is door dat ding.
want een wormenkuur is normaal geen probleem maar vandaag dacht ze er wel anders over![]()
peetorlan schreef:rox en orlan heeft de rest ook hun kuur gegeven.
en arjan had ff met kafiro geholpen.
alle paarden zijn weer voorzien.
Nu eerst maar eens wat gaan doen waar ik voor betaald wordt....!! Serada schreef:Meiden allemaal bedankt voor jullie felicitaties namens Dave (en mij natuurlijk ook). Hij vond het heel leuk dat het op Bokt stondHij is gister 44 jaartjes oud geworden maar zo gedraagt hij zich uiteraard weer niet. Hij had gister bijna weer een zware snelheidsovertreding maar hij was de politie te snel af. Wat dat betreft blijft het een vent met puberstreken hoor
![]()
Ik was gister totaal niet lekker. Ik lag al om 4 in mijn bed, even tegen etenstijd eruit gegaan maar daarna er toch weer ingekropen. Ik was meteen in slaap gevallen en ben vanmorgen pas weer wakker geworden. Nu voel ik me een heel stuk beter dus het was wel even nodig denk ik.
Wie gaat er aanstaande zondag allemaal mee naar Hoofddorp (Friezepaardendagen)? Bij mij in de auto zitten Elgar en Connie en misschien dat Dave wel meegaat maar dat wist hij nog niet zeker. Ik begreep dat Wil en Rox ook met de auto gingen en bij Rox was er nog plaats zei ze. Moeten we op stal maar even met elkaar overleggen...![]()
Dayna, je kan toch gewoon met ons meegaan als je wilt want dan rij je toch op het paard van Hans. Laat me dat maar even weten want dan overleg ik dat even.
Leuk hoor, gaan er veel mee. Rox gaat gezellig mee en Daay ga jij ook mee? Shirley heb ik er ook ooit een keertje over gehoord. Owens_hartje schreef:zo, we zijn weer losgelaten.![]()
De MRI is weer achter de rug (gelukkig)![]()
Nu maar even bijkomen, waas dit keer heel anders en zeker geen pretje.
De scan duurde 40 minuten, en dan in 1 houding blijven liggen.
pffffffffffffff ik heb het gered![]()
Als het lukt ga ik vanmiddag nog naar stal, ga eerst met \herman ff wat boodschappen doen.
Dus tot laters
Reentjuh schreef:En natuurlijk gaan Arjan en ik ook mee. Tonke, Eric en Sanne geloof ik ook! Het wordt mooi weer he dit weekendLeuk hoor, gaan er veel mee. Rox gaat gezellig mee en Daay ga jij ook mee? Shirley heb ik er ook ooit een keertje over gehoord.
Anique_Vaandrig schreef:Dave, nog gefeliciteerd!!!
Lin, wat vraagt Dave voor de foto's? Dan kan ik dat zaterdag meenemen!!
Ik heb erg veel zin in het weekend Leenderheide, is er misschien iemand waarmee Jolly in een tweepaardstrailer past?![]()
Enne...er is vast wel iemand die met jouw Jol in de trailer wil hoor..
Owens_hartje schreef:zo, we zijn weer losgelaten.![]()
De MRI is weer achter de rug (gelukkig)![]()
Nu maar even bijkomen, waas dit keer heel anders en zeker geen pretje.
De scan duurde 40 minuten, en dan in 1 houding blijven liggen.
pffffffffffffff ik heb het gered![]()
Als het lukt ga ik vanmiddag nog naar stal, ga eerst met \herman ff wat boodschappen doen.
Dus tot laters
Ik hoop voor je dat er wat die MRI gaat komen!