En op Izzel heb je toch wel eens gereden?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb ook zo'n gevoel dat ik op Nynke zit
Omdat ik vorige keer na phyllis er op zat, en die zat er vorige week op 
En niels heb ik alleen buiten gereden nog nooit binnen, dus wil hem ook wel eens testen 

blijf net zolang zeuren tot het wel mag
Maar had je pas niet al op hem gereden? En ook nog caroussel gedaan of gewoon dressuur(voor zover dat mogelijk is met onze stijve pias!) 

Heerlijk paardje! Wij gingen wel carousellen. Samen met Phyllis & Koos reed ik met Pablo voorop. Ging super, alle figuren gingen zowat foutloos, dus nouja.. ging goed
Pablo is een heerlijk beestje!! Lekkere knuffelkont ook, heb echt een kwartier met hem staan kroelen
Daarna vroeg Yvon of ik met Xandra wilde stappen, nou prima hoor! Hop jas aan, Xan dr regenpak aan en dapper de regen in
)
Binnen is hij verder ook niet echt moeilijk, oké het buigen etc, gaat niet van harte maar hij doet wel alles wat je van hem vraagt. (Behalve het wijken en schouderbinnenwaarts inderdaad)
En ze liep lekker mee, kon gewoon d'r dekentje op doen in stal.. Blijft een lief paard

) 
Ik geloof zowiezo niet dat ik echt bang ben voor een paard, alleen Jack zadelen gaat me net iets te ver (alhoewel dat misschien ook nog mee zal vallen, hoef het niet zo nodig uit te proberen
) 
Maar velen zijn het gewoon wel omdat ze zo lekker kan zeiken 
Maar bang zijn werkt bij veel paarden niet. Ik moet ook altijd zo lachen als iemand uit de dinsdag les Koos wil gaan zadelen, hij trapt ze er zo uit 

Ik moet hem wel altijd zelf poetsen van Aad, maar dan mogen ze hem toch echt eerst even kort zetten!

kooslover schreef:Wat een Izzy-fanclub hier
Ikke niet 
Xandra, tja. Ik vind er niets mis mee. Net als Nalina die vond ik op stal ook helemaal geweldig