Manege Bruin!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 00:46

Het aller aller leukste is gewoon buiten ritjes maken, lekker galopperen over het strand of in het bos, heerlijk is dat, lekker vrij gevoel krijg je dan, dan ben je de rijste persoon op de wereld, vooral op een zondag ochtend als je bijna de enige bent die op dat moment op het strand is, en het strand is vlak en alleen zijn hoeven staan erin..owwwww zoooo prachtig is dat !!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 00:48

Ja inderdaad Gomir, daar heb ik ook het meeste lol in. Die jonge diertjes opleiden.
En dressuurwedstrijden vind ik ook wel oke, alleen dat gemiep en gemiemel eromheen vind ik zo irritant En het ontzettend lange wachten....

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 00:51

@ superlenie: jij vond vroegah buitenritjes ook best leuk of niet? nu niet zo meer he? daar hadden Le en ik het laatst nog over: nu ben je alleen hard aan t werk met de paarden

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 01:01

Nou 'vroegah' was het zo dat Le vaak naar buiten ging en ik dan voor de gezelligheid mee ging.
En 's zomers vind ik een stukje buiten ook wel lekker hoor, maar het is voor mij echt niet noodzakelijk om buiten te kunnen rijden...

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 01:03

zo zie je maar weer wat een verschillende ruiters we allemaal zijn he jongens!! ( hmm meisjes eigenlijk )

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 01:17

Ik hoef ook niet zo nodig buiten te rijden. Doe het af en toe wel voor Otje, maar ik kan prima zonder eigenlijk.
Endurance vind ik dan nog wel grappig, omdat je altijd zoveel mensen tegenkomt en een hoop mensen leert kennen, maar dat doe ik eigenlijk ook alleen maar omdat Ot het zo fijn vindt

Dressuurwedstrijden zouden best leuk zijn als het geen jurysport was, de mensen niet zo miepten over alles en als al dat gedoe met vlechtjes enzo afgeschaft werd

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 01:23

Oh nee, die vlechtjes vind ik niet erg.
Ik vlocht eigenlijk ook altijd in met springen, jaja!
Helemaal op de grotere concoursen, dan moest hij er toch netjes bij staan.
Nee, ik ben op zich wel een toiletteer en vlecht miep, ben ook dol op kekke outfitjes en setjes

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 01:33

Ik dus niet, veel te veel werk en dan moet ik ook nog nadenken bij wat ik aantrek

Al wil ik nog weleens vlechten met de grotere concoursen. Wassen doe ik wel altijd en het tuig is ook altijd netjes

Maar met dressuur moet het allemaal zo opgedirkt
(plastron, haarding, vlechtjes, blabla )

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 01:38

Haarding gelukkig geen last van
En die plastron wel ja, vreselijk.
En dat gemiemel met witte handschoentjes..die worden veel te snel vies.. doe mij maar gewoon donkerblauwe.

Maar ik was dan ook wel weer zo'n malloot die met 30 graden wel in jasje de proef reed ( ook al was zomertenue vrijgegegeven )

En nu ga ik echt eens poging doen tot slapen...ben al meer dan 36 uur wakker en nog niet moe. En moet er om 6 uur alweer uit
( best bizar dat ik nog niet moe ben eigenlijk)

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 01:50

Ik ken dat, daar ben je allang overheen

Jasje deed ik met dressuur ook nooit uit, geen gezicht zonder. Maar met springen boeit het me niet hoor, dan rijden ze allemaal in een blouse

Die handschoenen kan ik dan wel weer mee leven, alleen de kleur is idd onhandig. Maar dat vind ik van die rijbroek ook
Welke idioot gaat er nou in het wit met paarden werken...

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 15:59

Ik weet het eigenlijk niet zo goed... springen vind ik echt kicken, maar als het met dressuur goed gaat heb ik er ook veel lol in. En buitenritjes vind ik ook het einde. Dat noemen ze toch recreatief rijden?

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 16:12

Jonge paarden trainen is ook wel leuk. Je krijgt er zo veel voor terug. Zadelmak maken daarentegen heb ik wel genoeg gezien.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 19:02

Als ze niet te extreem reageren maak ik ook gewoon zadelmak, maakt me niets uit. Alleen de hele rillerige en lastige dieren laat ik liever aan een prof over

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 20:27

Ik ben en blijf een dressuurmuts. Alleen met Flair vond ik springen ook nog weleens leuk voor de afwisseling... die sprong toch alles

Alleen een kwestie van meeliften en zorgen dat ik haar niet zo in de weg zat.... enne blijven zitten was ook altijd wel handig. Gelukkig ben ik er maar 1 keer niet op blijven zitten met springen en daar was Gomir natuurlijk weer getuige van haha

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 21:05

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 21:08

Flair ging ietwat vaag over een boomstammetje, toen belandde ik boven de hindernis al op haar hals en toen stond ze voordat ik weer terug kon klimmen ineens stil om gras te eten

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 21:17

Zo is mijn zusje er ook eens afgegaan in het bos Pony dook na de afsprong ook ineens het gras in om op haar gemak te gaan grazen, toen zat mijn zusje er ook ineens voor

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 01:14

Oke, Wie volgt er met de volgende stelling?

Ik ben namelijk wel benieuwd!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 01:19

Ik heb weinig tot geen inspiratie

Anyway, nog iemand op zoek naar een nieuw vriendje?

viewtopic.php?f=7&t=522411

edit : toch maar even een 18+ linkje verwijderd

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 14:37

ik heb koffie geleut bij dorienepien, was erg gezellie. Ze had alleen veel te lekkere koekies en daar ging mijn Sonja Bakker dieet

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 16:37

Er is nu nog maar 1 koekje over... ben misselijk bleegh!

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:19

ik heb ze daarna ook gekocht ( dacht ik) maar joues hadden meer chocolaaaa, bleehhh, hoe kan dat nou?? ik had alleen die melk chocolade genomen, doen ze gelijk minder erop, vet stohomm

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:32

dan moet je vast met hazelnoot erbij hebben. (is het antwoord hierop 'ja' dan hebben jullie van die lekker 'eindeloos' koekjes gegeten. De gewone paarse zijn alleen met chocola en de groene zijn met hazelnoot pasta.)

Ik vind ze lekker!!!

Waar blijft nou de stelling popjes?

edit: Ook weer haakje sluiten

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:45

jaaa jaaa die ja, van bolletje eindeloos en met extra chocolaa, maar ik dacht gewoon van: dat zit dan vast ook in die paarse hihi
Sorry kan even geen stelling bedenken hoor...

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:31

vanavond lekker rijden met deedejee en haar olympic nikki!

(ik heb lekker wel geoefend doortje )