manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 20:07

Ja baas Thirz. Zal er voortaan op letten Ja

*wat een leuk berichten aantal trouwens Thirz: 333 Tong uitsteken

Nou je zal je wel flink tegen gehouden hebben met je armen dan, toen de bus botste.. Hopen is die spierpijn ook snel over!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 20:07

Haha dat wordt nog druk bij mij van de week dan; er zijn al 3 spierpijnlijke mensen hier! Ik doe zelf ook ff mee; vrijdagavond met fitness iets te fanatiek getraind en toen zaterdag ook nog eens een nieuw breed zadel, kan ook wel een massage gebruiken! Maareh... bel de Bianz-hotline voor een afspraak zou ik zeggen Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 20:08

Zijn er ook toffe types beschikbaar voor een massage?!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 20:09

Hmm dat valt te bespreken Thirz! Knipoog

Ik moet nu nog 2 wp voor het L1.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 20:11

Zeg, ben ik weer niet leuk genoeg ofzo? Tong uitsteken Hahaha de Bianz-hotline heeft geen Don Juans in dienst, helaas, daarvoor moet je een ander soort hotline bellen Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 20:16

Doe ik *belt*
"Goedenavond met de Bianz-hotline, de plek om al uw spierpijntjes de deur te wijzen; zegt u t maar"

"Hallo. Uhm, ik heb wat last van spierpijntjes.. zou u daar wat aan kunnen doen?"

"tuurlijk kunnen wij dat"

Boos! wat?! *Leest nu net de berichten die alweer geplaatst zijn in mn sloomheid!* Geen toffe types? Verward Tja dan houdt t op hè! *hangt op* Hopen dat t snel over is, en anders maak ik voor woensdag wel ff een afspraak met mn prive masseur Clown
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 19-11-06 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 20:19

Privé masseur? Tsja daar kan de Bianz-hotline niet tegenop he!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 20:20

Haha, tja ik ken de Bianz-hotline nie natuurlijk, maar ben idd wel tevree met mn privé masseur Ja

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-06 15:43

En thirz hoe is t nou met je lip? al wat beterder? Al minder dik en pijnlijk?

Pfft, Annemijn heeft ook even een belangrijke les hoor...
Ik had vandaag een klinische les (met nog 4 klasgenootjes meekijken met een Ergtherapie behandeling in t ziekenhuis in Rotterdam, en daarna nog mogelijkheid om vragen te stellen)
En natuurlijk rijden er net vandaag geen treinen van en naar Rotterdam Scheve mond Dus we (klasgenootje uit Bergen op Zoom, klasgenootje uit Roosendaal en ik) stonden met zn 3en heel fijn in Roosendaal... (Tja vooral ook niet eerder omroepen dat er een aanrijding is gebeurd en dat we dus nie naar Rotterdam kunnen. Ik bedoel waarom zou je dat doen? Verward) Werd ons geadviseerd om via den Bosch en Utrecht te reizen (reistijd 2,5 uur..) Tja dan waren we dus nooit op tijd voor die les, en met de stoptrein naar Blaak en verder met de metro ging ook niet, de bus vanuit Bergen naar Rotterdam was net vertrokken en die ging maar om t uur, dus ook geen optie. Dus toen hebben Maaike en ik maar besloten om de stoptrein terug naar huis te pakken..
Arme ergotherapeut, speciaal voor ons tijd vrij gemaakt, komen er van de 5 studenten maar 2 opdagen (waarvan waarsch 1 ook wat later.. die kwam vanaf Utrecht en had ook vertraging) Dus de NS is weer bedankt Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 17:57

Nou, das ook weer een fijn dagje voor-niets-mn-bed-uit-komen Slapen ! Kan je de les nog een andere keer volgen?
Mn lip is alleen maar dikker geworden helaas. Vanmorgen kwam de dokter voor mn vader en die ging mij ook maar ff onderzoeken, haha! Er zit veel vocht in mn lip, maar hopen dat t niet gaat ontsteken!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-06 18:24

Nouja, ik moest pas om 6 voor 11 de trein hebben, dus zo heel erg is t nie qua uit mn bed komen, alleen wel jammer dat je heel dat end reist voor niets (en dat je dus tog van half 11 tot half 2 kwijt bent qua tijd)

Tja ik heb meteen mn mentor gemaild, maar daar heb ik nog niets van gehoord (wij hadden al bedacht dat we met zn drieeen misschien wel omstebeurt bij de andere groepjes konden. Dus ipv de komende 3 groepjes 5 studenten, 6 studenten...Maar of dat ook mogelijk is weet ik niet. Zou wel fijn zijn)

Balen zeg van je lip Scheve mond Idd hopen dat t niet gaat ontsteken (zal wel nie tog?) Enne hoe is t met je armen? Al minder lood gevoel? en de rest van je spierpijn? Vandaag nog een frisse neus weesten halen, zoals je van plan was? (zodra je je neus ff om de deur steekt is ie al half bevroren *brrr* Vond t maar koud en somber weer hoor vandaag...)

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 18:43

leuk he die trein!!
ik zat dus al in Rotterdam en kon gewoon niet naar huis :s Ik de metro gepakt naar zuidplein, daar de interliner (bus) naar zierikzee gepakt. Halverwege stonden we in een file, miste daardoor de aansluiting op mijn volgende bus, en kon daardoor 50 minuten in de kou en regen staan wachten in the middle of nowhere. Nou, eindelijk kwam de bus richting Vlissingen, bleek die langs werkelijk alle dorpjes in heel zeeland te rijden, aaargh! Ik was om half 12 klaar met mn les en ben welgeteld al een half uur thuis nu!

He bah Thirz, vocht in je lip, inderdaad niet te hopen op een ontsteking zeg! Maar lekker veel buiten lopen, dan koelt de boel een beetje Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-06 20:07

Idd heerlijk die trein, maar jij hebt t op deze manier een stuk rotter *k was vanmorgen ook errug blij dat ik geen keuzevak had. Dan zou ik net als jij om half 12 uit geweest zijn en dus in Rotterdam gestaan hebben.
(zag net op t journaal ook een hoop treinen die niet reden vanwege wat blaadjes op t spoor Stoom uit je oren Een paar blaadjes, en dan zo'n gedoe! Nouja, moet morgen pas om kwart voor 3 in Rotterdam zijn voor 1 lesje, dus ff kijken wat de treinen dan doen)

Maar meestal pak ik in zo'n geval de bus vanuit Zuidplein naar Bergen (ongeveer 1,5 uur onderweg) en dan vanaf Bergen weer de trein terug naar huis. (klasgenootje komt uit Bergen op Zoom en das dan tog een stuk gezelliger reizen) Allebei de keren sloot de bus ook wel redelijk aan op de trein naar Vlissingen. Tja je bent gwoon langer onderweg als de treinen rot gaan doen, maar volgens mij heb jij er nu wel heel lang over gedaan! Wow!
*uhm, wat je iig nooit moet doen is de bus vanuit Rotterdam naar Dort pakken om vanaf daar verder te reizen met de trein Vork Dan ben je nl ook al 3 kwartier tot een uur onderweg, en dan ben nog maar in Dort. En ja ik spreek uit ervaring Schijnheilig
Ik zat net ook op 9292ov.nl te kijken, maar vanuit Rotterdam naar Souburg is gwoon 3 uur met de bus, en dan moet alles meezitten. Conclusie; de treinen moeten gwoon netjes blijven rijden, anders is t eigenlijk nie te doen Clown

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 22:50

jeetje wat een geklets weer allemaal, kijk ff 2 dagen niet, hoppa weer 3 bladzijden vol.....
Maarre met mijn spierpijn gaat het wel redelijk hoor, valt nu al weer mee, dus denk niet dat ik nog heel hard een massage nodig heb.....maarre als iemand nog iemand weet om je netvlies te herprogrammeren hou ik me aanbevolen, zie heel de tijd alleen maar die beelden van het ongeluk voorbij komen hoe we gaan botsen, en dat is niet echt heel erg aangenaam......

Enne Thirz, wanneer gaan we dan shoppen en waar, en we gaan dan idd maar met de auto......is een stuk veiliger....hoop dat je je snel wat beter voelt, waren ze bij jou ook langs geweest voor een bloemetje, wel lief toch?
ga dr weer vandoor, zo lekker slapen....weltrusten allemaal....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-06 22:55

Mariekje22 schreef:
maarre als iemand nog iemand weet om je netvlies te herprogrammeren hou ik me aanbevolen, zie heel de tijd alleen maar die beelden van het ongeluk voorbij komen hoe we gaan botsen, en dat is niet echt heel erg aangenaam......

Ach gut Nee, zo iemand ken ik nie... Kan je verder zelf ook nie helpen met die beelden... t enige wat ik kan bedenken is heel veel leuke dingen doen die je afleiden, maar dat is natuurlijk ook niet altijd haalbaar. Lastig..
Hee, maar wel sterkte ermee, want zo steeds die beelden als een filmpje voor je ogen lijkt me ook nie egt prettig. Kan je tog wel gwoon goed slapen? (Anders is t ook nog eens ongezond op den duur...)
Maarre hoe zit het nou met die chauffeur? weten jullie dat? Is ie zn baan kwijt of...

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 23:01

ja ik kan wel goed slapen, maar zodra ik ff niets doe zie ik gewoon die beelden weer voor me, zal nog wel een tijdje blijven, en gaat vast vanzelf wel weer over....
maarre mag er verder eigenlijk niet te veel over zeggen, alleen hebben we allemaal een verklaring af moeten leggen en daardoor raakt de chauffeur waarschijnlijk zijn rijbewijs kwijt, en dus ook zijn baan denk ik, want een chauffeur zonder rijbewijs dat werkt niet he.......ze zijn nu met allerlei partijen de schade aan het opnemen en dan is t gewoon afwachten hoe of wat......
Thirz je krijgt daar nog een mailtje over waar je alles op in moet vullen, en we krijgen ons geld terug, dus zodra mijn internetbankieren weer gewoon doet stort ik het geld terug, of ik geef het je persoonlijk......
ga er nu echt vandoor, toedeloe.....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-06 23:11

Hopen dat je die beelden snel kwijt bent... is wel zo fijn!

Ja, lijkt me opsich ook wel logisch dat die vent zn baan kwijt is! Beetje gaan lezen terwijl je moet rijden! (in een gwone auto krijg je al een boete als je dat doet, en hij is dan ook nog eens verantwoordelijk voor al die andere reizigers! Egt hoor, hoe stom kan je zijn! )

Ik ga ook maar eens mn bedje opzoeken, vind t wel weer bedtijd Doei!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-06 10:13

Heyhey Doei!
hoe is t met iedereen?
Hoe is t met je lip Thirz? Is ie nog steeds ontstoken? of gaat t al weer beter? Kan je ook al weer wat makkelijker eten?
En hoe is met Mariekje en die beelden? Ben je ze al een beetje kwijt?

Verder iedereen ondertussen al weer spierpijnloos?

Anne_87 schreef:
Maar meestal pak ik in zo'n geval de bus vanuit Zuidplein naar Bergen (ongeveer 1,5 uur onderweg) en dan vanaf Bergen weer de trein terug naar huis.

Oke hoe ik daar bij kom? was al laat zeker Verward Maargoed t is ongeveer 3 kwartier tot een uurtje met de bus vanuit Zuidplein naar Bergen ipv 1,5 uur *Verschilt ook maar een beetje Clown * Na ongeveer 10 minuten wachten heb je dan de trein vanuit Bergen naar Vlissingen (dacht ik)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 13:05

Heej, mn lip is ok, alleen heb ik nu een nieuw wondje ontdekt in mn mond. Kon ik eerst helemaal niet zien door mn dikke lip, maar nu wel. Vol met pus, hmmm Clown Nu een anti-infectiespray voor, dus binnen een paar daagjes vast en zeker over (hoop ik.. Nagelbijten / Gniffelen )
Ondertussen verveel ik me groen en paars hier thuis, mn hele boekhouding gedaan, foto's uitgezocht, ipod bijgewerkt, films gekeken.... Ik wil naar de paarden!! Morgen ga ik t weer proberen op mn werk, kijken hoe t gaat en dan ga ik vanaf maandag weer helemaal beginnen. En dan hoop ik dat ik volgende week ook weer naar de paarden kan zonder infectiegevaar, wel zo leuk Lachen
Enne, voortaan geen rare uitspraken meer doen he Anne, had al helemaal medelij met je omdat je 1,5 uur in de bus moet zitten...is het maar 3 kwartier Tong uitsteken Nee hoor, het heen-en-weer reizen blijft vervelend als t openbaar vervoer niet meewerkt!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-06 14:56

jeej Go jij! Go jij! super dat je lip weer oke is! Beetje jammer van dat andere wondje...Maar dat zal ook wel snel over zijn dan tog? Maarre groen en paars vervelen, heb je een foto? Clown
nee, maar k kan t me voorstellen hoor, hopen dat t morgen gwoon goed gaat op je werk én dat je wondje weer snel dicht is. Kan je weer snel lekkr aan t werk en naar de paardjes Ja

Thirz schreef:
Enne, voortaan geen rare uitspraken meer doen he Anne, had al helemaal medelij met je omdat je 1,5 uur in de bus moet zitten...is het maar 3 kwartier

Haha, ik ben die dag gwoon heel slim in Roosendaal terug op de trein gestapt. Nie eens verder geprobeerd om in Rotterdam te komen Vork Dus nog nie in die bus gezeten de laatste tijd *klopt af* Maar idd hoe ik nou weer bij die 1,5uur kom? Verward Beetje aparte actie... Heb je soms Tong uitsteken

(klasgenoot van mij komt uit Utrecht en doet er nu sinds die ongelukken bij de NS gemiddeld een uur of 2 over om op school te komen. Ikke blij dat vanuit Vlissingen de treinen dinsdag gwoon al weer helemaal normaal doorreden tot aan Rotterdam (en verder). Zo zie je maar in Zeeland wonen is zo slecht nog nie Schijnheilig )

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-06 16:50

Hihi,deze foto zag ik net in t bloopertopic Clown Zeer charmant Tong uitsteken *bokje*

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-06 01:20

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 12:55

Zozo Anne! Jij zat nog laat op bokt! Moest jij niet slapen Knipoog!
Ik heb eigenlijk niets nuttigs te vertellen...
Vandaag ga ik naar Utropia samen met Frans en pepernoten bakken Haha!! Morgen sowieso Shaar en Tequila rijden...

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 13:06

Anne_87 schreef:
http://www.portalmix.com/club/revista/c ... versed.swf
Oke dan Clown
*haha ja zit wat te dolen op bokt, en kwam dees tegen Tong uitsteken Jingle Bells goed - en achterstevoren Tong uitsteken

lekker hoor! probeer ik mn hele leven al dat soort filmpjes te mijden, kom jij ermee!!!
Verdomme, lig zowat onder mn stoel haha! gadverdergadver, had t kunnen weten Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-06 18:15

Barbie1986 schreef:
Zozo Anne! Jij zat nog laat op bokt! Moest jij niet slapen Knipoog!

Slapen? welnee! Knipoog
*nouja, zou wel slim geweest zijn, maarja.. Soms komt er wel eens wat tussen, en dan veranderd de planning ietsje Tong uitsteken
Kims schreef:
Verdomme, lig zowat onder mn stoel haha! gadverdergadver, had t kunnen weten

Ach gut Arme Kim...
Hihi, maar ook ik zat idd heel ingespannen te luisteren naar de omgekeerde versie: al wat moe, geluid goed hard aan... ideaal Koe
Maar ik dacht, Tis zo sneu als ik de enige ben die dit meemaakt, dus laat ik dat linkje ook eens met jullie delen Haha! Lief hè?

Trouwens voor de belangstellenden: Anza is back op Pdoes (vorige week zaterdag al, maarja.. was k ff vergeten te zeggen Clown ) & we hebben een nieuw paardje Chayenne (maatje Ietje, maar dan uhm tog wel ietsje breder Tong uitsteken)

Leuk pepernoten gebakken vandaag Bar? lekkr?