*wat een leuk berichten aantal trouwens Thirz: 333

Nou je zal je wel flink tegen gehouden hebben met je armen dan, toen de bus botste.. Hopen is die spierpijn ook snel over!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hahaha de Bianz-hotline heeft geen Don Juans in dienst, helaas, daarvoor moet je een ander soort hotline bellen
wat?! *Leest nu net de berichten die alweer geplaatst zijn in mn sloomheid!* Geen toffe types?
Tja dan houdt t op hè! *hangt op* Hopen dat t snel over is, en anders maak ik voor woensdag wel ff een afspraak met mn prive masseur
Dus we (klasgenootje uit Bergen op Zoom, klasgenootje uit Roosendaal en ik) stonden met zn 3en heel fijn in Roosendaal... (Tja vooral ook niet eerder omroepen dat er een aanrijding is gebeurd en dat we dus nie naar Rotterdam kunnen. Ik bedoel waarom zou je dat doen?
) Werd ons geadviseerd om via den Bosch en Utrecht te reizen (reistijd 2,5 uur..) Tja dan waren we dus nooit op tijd voor die les, en met de stoptrein naar Blaak en verder met de metro ging ook niet, de bus vanuit Bergen naar Rotterdam was net vertrokken en die ging maar om t uur, dus ook geen optie. Dus toen hebben Maaike en ik maar besloten om de stoptrein terug naar huis te pakken..
! Kan je de les nog een andere keer volgen?
Idd hopen dat t niet gaat ontsteken (zal wel nie tog?) Enne hoe is t met je armen? Al minder lood gevoel? en de rest van je spierpijn? Vandaag nog een frisse neus weesten halen, zoals je van plan was? (zodra je je neus ff om de deur steekt is ie al half bevroren *brrr* Vond t maar koud en somber weer hoor vandaag...)
Een paar blaadjes, en dan zo'n gedoe! Nouja, moet morgen pas om kwart voor 3 in Rotterdam zijn voor 1 lesje, dus ff kijken wat de treinen dan doen)
Dan ben je nl ook al 3 kwartier tot een uur onderweg, en dan ben nog maar in Dort. En ja ik spreek uit ervaring
Mariekje22 schreef:maarre als iemand nog iemand weet om je netvlies te herprogrammeren hou ik me aanbevolen, zie heel de tijd alleen maar die beelden van het ongeluk voorbij komen hoe we gaan botsen, en dat is niet echt heel erg aangenaam......
Nee, zo iemand ken ik nie... Kan je verder zelf ook nie helpen met die beelden... t enige wat ik kan bedenken is heel veel leuke dingen doen die je afleiden, maar dat is natuurlijk ook niet altijd haalbaar. Lastig..
)
Anne_87 schreef:Maar meestal pak ik in zo'n geval de bus vanuit Zuidplein naar Bergen (ongeveer 1,5 uur onderweg) en dan vanaf Bergen weer de trein terug naar huis.
Maargoed t is ongeveer 3 kwartier tot een uurtje met de bus vanuit Zuidplein naar Bergen ipv 1,5 uur *Verschilt ook maar een beetje
* Na ongeveer 10 minuten wachten heb je dan de trein vanuit Bergen naar Vlissingen (dacht ik)
Nu een anti-infectiespray voor, dus binnen een paar daagjes vast en zeker over (hoop ik..
)
Nee hoor, het heen-en-weer reizen blijft vervelend als t openbaar vervoer niet meewerkt!
super dat je lip weer oke is! Beetje jammer van dat andere wondje...Maar dat zal ook wel snel over zijn dan tog? Maarre groen en paars vervelen, heb je een foto? 
Thirz schreef:Enne, voortaan geen rare uitspraken meer doen he Anne, had al helemaal medelij met je omdat je 1,5 uur in de bus moet zitten...is het maar 3 kwartier
Dus nog nie in die bus gezeten de laatste tijd *klopt af* Maar idd hoe ik nou weer bij die 1,5uur kom?
Beetje aparte actie... Heb je soms 
)
Zeer charmant
*bokje* 
Jingle Bells goed - en achterstevoren
!
! Morgen sowieso Shaar en Tequila rijden... Anne_87 schreef:http://www.portalmix.com/club/revista/c ... versed.swf
Oke dan
*haha ja zit wat te dolen op bokt, en kwam dees tegenJingle Bells goed - en achterstevoren
Barbie1986 schreef:Zozo Anne! Jij zat nog laat op bokt! Moest jij niet slapen!

Kims schreef:Verdomme, lig zowat onder mn stoel haha! gadverdergadver, had t kunnen weten
Arme Kim...
Lief hè?
) & we hebben een nieuw paardje Chayenne (maatje Ietje, maar dan uhm tog wel ietsje breder
)