Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
als het vanavond weer opklaart gooi ik haar wel weer naar buiten.
Ik heb nogal spierpijn van mijn nieuwe zadel zoals al vele op stal hadden voorspeld! Vandaag weer les dus dat zal wel even afzien zijn. Nou ik heb weinig roddels dus dan maar aan het werk hé...
Ik zal straks voor in de kantine een rooster ophangen zodat iedereen kan zien wanneer en wie er les heeft van wie (duidelijk hé)..Het lijkt me wel zo handig nu er veel meer mensen op stal zijn. Hoe is het eigenlijk afgelopen met het paardje van Eef???? Serada schreef:Ik zal straks voor in de kantine een rooster ophangen zodat iedereen kan zien wanneer en wie er les heeft van wie (duidelijk hé)..Het lijkt me wel zo handig nu er veel meer mensen op stal zijn.
Ik had mijn les eigenlijk weggegeven aan Mirjam, maar aangezien er 2 plekjes vrij waren heb ik me toch maar opgegeven voor een les
Jah dan plannen we niks dubbel, is ook zo vervelend voor anderen. Ik zag dat Biz weer lekker liep gister, trouwens de foto's van Thom & mij zijn waanzinnig geworden met dat nieuwe toestel van Dave. Het is een echt proffesionele camera en dat verschil zie je duidelijk. Zal ik es vragen of hij de volgende keer ook zo'n sessie van jou wil maken, dan brand ik het daarna wel op een cd want het waren ongeveer 200 goede foto's
Ik zal kijken of ik morgen wat foto's kan meenemen dat zie je hoe ze geworden zijn... Serada schreef:Héé Anous, jij bent ook weer aan het werk merk ikJah dan plannen we niks dubbel, is ook zo vervelend voor anderen. Ik zag dat Biz weer lekker liep gister, trouwens de foto's van Thom & mij zijn waanzinnig geworden met dat nieuwe toestel van Dave. Het is een echt proffesionele camera en dat verschil zie je duidelijk. Zal ik es vragen of hij de volgende keer ook zo'n sessie van jou wil maken, dan brand ik het daarna wel op een cd want het waren ongeveer 200 goede foto's
Ik zal kijken of ik morgen wat foto's kan meenemen dat zie je hoe ze geworden zijn...
Marieke_ schreef:Wat is die nieuwe methode van Mike?
Serada schreef:Hoelaat heeft vanavond de eerste van Mike les?
We beginnen vandaag om half 4, 3 lessen (geloof ik)....dan heeft John ook de tijd om in de middag de bak te trekken
Eefje23 schreef:Hallo allemaal, het is nog niet zo makkelijk om het "juiste" paardje te vinden, maar ik weet dat hij/zij ergens moet zijn!![]()
We zoeken stug verder!!!
Iedereen die les heeft, veel plezier!!
Galop ging ineens ook weer een stuk beter, hij sprong weer redelijk netjes aan.. raar paard
Thomas was gister ook weer helemaal in zijn element toen hij op het land stond. Toen ik hem ging ophalen voor de les, liep Ko ook helemaal met hem mee naar voren
Ik vind het wel heel aandoenlijk hoe paarden hun vriendschappen sluiten in de kudde