Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elady

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 16:10

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 16:27

Saffier?? Ze heette toch Sterre, of mis ik nu wat? Haha!
Ga meteen ff de foto's bekijken

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 16:54

Ze is echt leuk! ik ben benieuwd of ze de manen van d'r papa geerft heeft..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 17:33

ik dacht idd ook dat ze sterre heette?

trouwens, is het bij jullie ook zulk bagger weer? hier onweert het en het giet gewoon! heeft op zich wel iets gezelligs.
vanmiddag kwam er een ontzettend zwarte lucht aan, toen zijn we zo snel mogelijk alle ramen op de afdeling dicht gaan doen, had wel iets onheilspellends! het is rond 5 uur losgebarsten hier!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 18:05

hier heeft het ook keihard geregend en ge-onweert, ik heb Evita aan het eind van de middag binnengezet en daar ben ik nu wel blij om Ja als het vanavond weer opklaart gooi ik haar wel weer naar buiten.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 18:20

Eef, ik hoop dat je een heel leuk paard vind, dat goed bij je past. Eigen paard is goud waard (en een heleboel slapeloze nachten, maar daar hebben we het even niet over).

Ik heb eind van de middag maar even een vriendin gebeld of ze Vienna van de wei wilde vissen. Het zat me toch niet lekker, met al dat geonweer op dat open land. Straks maar is kijken hoe verzopen ze is, het begint al een beetje op te klaren.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 22:15

Ik heb vanavond een stukje aan de longe gereden op Vienna. Zelfs een rondje gedraafd. Het gaat zo super allemaal, echt een meewerkend paard.
Ik ben helemaal trots!!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 09:45

Huh ja ik dacht ook dat ze Sterre heette........

Mijn vader vond het helemaal geweldig!!! Hij had het echt niet verwacht. Haha!
Namens hem: iedereen bedankt!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 09:39

Oóók goedemorgen iedereen...het weekend is weer voorbij, wat gaat dat snel zeg.. Verdrietig Ik heb nogal spierpijn van mijn nieuwe zadel zoals al vele op stal hadden voorspeld! Vandaag weer les dus dat zal wel even afzien zijn. Nou ik heb weinig roddels dus dan maar aan het werk hé... Gaaaap

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 10:09

Jaaa goedemorgen allemaal!

Ik ben ook weer hard aan het werk. pffffff
Straks om half 7 heb ik ook les, ben zo benieuwd hoe het gaat!!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 10:20

Zooh Yus gaat weer aan het werk..!! Enne..jij trouwens ook Knipoog Ik zal straks voor in de kantine een rooster ophangen zodat iedereen kan zien wanneer en wie er les heeft van wie (duidelijk hé)..Het lijkt me wel zo handig nu er veel meer mensen op stal zijn. Hoe is het eigenlijk afgelopen met het paardje van Eef????

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 10:29

Serada schreef:
Ik zal straks voor in de kantine een rooster ophangen zodat iedereen kan zien wanneer en wie er les heeft van wie (duidelijk hé)..Het lijkt me wel zo handig nu er veel meer mensen op stal zijn.

Dat rooster lijkt me wel handig!
Voor Mike heb ik ook een maandrooster voor de maandag en de donderdag (hangt in de gang van de binnenzadelkamer).

Ik heb vanavond ook les. Lachen Ik had mijn les eigenlijk weggegeven aan Mirjam, maar aangezien er 2 plekjes vrij waren heb ik me toch maar opgegeven voor een les Tong uitsteken

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 11:00

Héé Anous, jij bent ook weer aan het werk merk ik Haha! Jah dan plannen we niks dubbel, is ook zo vervelend voor anderen. Ik zag dat Biz weer lekker liep gister, trouwens de foto's van Thom & mij zijn waanzinnig geworden met dat nieuwe toestel van Dave. Het is een echt proffesionele camera en dat verschil zie je duidelijk. Zal ik es vragen of hij de volgende keer ook zo'n sessie van jou wil maken, dan brand ik het daarna wel op een cd want het waren ongeveer 200 goede foto's Cheese! Ik zal kijken of ik morgen wat foto's kan meenemen dat zie je hoe ze geworden zijn...

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 11:37

Serada schreef:
Héé Anous, jij bent ook weer aan het werk merk ik Haha! Jah dan plannen we niks dubbel, is ook zo vervelend voor anderen. Ik zag dat Biz weer lekker liep gister, trouwens de foto's van Thom & mij zijn waanzinnig geworden met dat nieuwe toestel van Dave. Het is een echt proffesionele camera en dat verschil zie je duidelijk. Zal ik es vragen of hij de volgende keer ook zo'n sessie van jou wil maken, dan brand ik het daarna wel op een cd want het waren ongeveer 200 goede foto's Cheese! Ik zal kijken of ik morgen wat foto's kan meenemen dat zie je hoe ze geworden zijn...

Jaaaaaah leuk Haha!
Hoe zijn die foto's van in het weiland geworden??

Mike komt op maandag meestal vanaf 17.30 (of evt. 18.00) en op donderdag, meestal vanaf 16.30 maar dat wisselt de laatste tijd nog wel eens.
Conny komt op maandagmiddag en vrijdagmiddag toch?

Bizje gaat ineens weer erg lekker, heeft alleen nuwel weer wat moeite met de galop (aanspringen) maar ach dat komt vast helemaal goed Knipoog
Ko ging gisteren ook erg lekker, nieuwe methode van Mike, daar reageren Biz en Ko beide erg goed op!!

Nog 4,5 uur Clown

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 11:49

Wat is die nieuwe methode van Mike?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 11:57

Marieke_ schreef:
Wat is die nieuwe methode van Mike?

Je hebt vanavond les, dus dan hoor je het waarsch vanzelf wel Knipoog

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 12:22

Hoelaat heeft vanavond de eerste van Mike les?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 12:39

Serada schreef:
Hoelaat heeft vanavond de eerste van Mike les?

half 6 tot vanavond tot ..ff rekenen...tot 20.00 (5 lessers)

Tot hoelaat is jullie laatste les?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 12:51

Onze laatste les is tot 5 uur, dan houden we de tussentijd voor eventuele uitloop. Dat is wel zo makkelijk voor de overgang van Connie naar Mike Knipoog We beginnen vandaag om half 4, 3 lessen (geloof ik)....dan heeft John ook de tijd om in de middag de bak te trekken Haha!

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 15:24

Hallo allemaal, het is nog niet zo makkelijk om het "juiste" paardje te vinden, maar ik weet dat hij/zij ergens moet zijn! Ja
We zoeken stug verder!!!
Iedereen die les heeft, veel plezier!!

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 21:58

Wat is het stil hier zeg! Waar zit iedereen???
Of hebben Mike en Connie jullie allemaal afgepeigerd? Haha!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 22:02

Eefje23 schreef:
Hallo allemaal, het is nog niet zo makkelijk om het "juiste" paardje te vinden, maar ik weet dat hij/zij ergens moet zijn! Ja
We zoeken stug verder!!!
Iedereen die les heeft, veel plezier!!

Ergens wacht er een paard speciaal op jouw Eef, je moet hem alleen nog even tegenkomen.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 07:55

Eef, ergens loopt jouw paardje hoor!!

Ik heb heerlijk gelest gisteren, Biz liep erg lekker Ja Galop ging ineens ook weer een stuk beter, hij sprong weer redelijk netjes aan.. raar paard Tong uitsteken

Thomas is nu ineens vriendjes met Biz, Ko en Freed. Ko en Thomas stonden zelfs neusie neusie en ik mocht zonder problemen Thomas een snoepje geven zonder dat Ko lelijk deed! Lovers
Ko stond wel weer in de groep van Owen, ach ja het gras van de buren is altijd groener Haha!
Yus stond er redelijk rustig bij, maar wel weer de draad gesloopt. John had hem al wel weer zien rennen... Clown

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 08:11

Marieke dacht zelfs dat Ko naar die kudde verplaatst was hihi. Jah die Yus was gistermiddag helemaal aan het roepen naar "zijn" dames, volgens mij baalde hij flink dat hij er niet bij kon.

Wat lief dat Ko dat goed vond Haha! Thomas was gister ook weer helemaal in zijn element toen hij op het land stond. Toen ik hem ging ophalen voor de les, liep Ko ook helemaal met hem mee naar voren Knipoog Ik vind het wel heel aandoenlijk hoe paarden hun vriendschappen sluiten in de kudde Ja

En de donder Spetter was gister uitgebroken uit de losgooibak, hij liep gister heerlijk door het land van de Bitches. Volgens mij duurt het nog wel even bij de Studs, dat ze beseffen dat ze eigenlijk geen jeweetwel meer kunnen doen.

Ooh enne...Eef, waarom was het laatste paardje niks???????

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 08:49

Ik schaaaaaam me echt diep voor Yus Stoom uit je oren
Nouja ik hoop dat hij in de loop vd week rustiger wordt......

iedereen weer lekker aan het werk trouwens?? Haha!