Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pebbs schreef:Ja die gina is fanatiek hoorjiska heeft gelijk, ik kom ook nog meerdere keren jurys tegen die niet van friezen houden en ok dus geen punten zal krijgen. tja dan zal ik ook balen als een stekker en misschien zelfs wel huilen omdat ik ook zo fanatiek ben als jij..
Ik heb een hele boel ervaring in te halen, omdat ik pas veel later ben gaan rijden, dan een gemiddeld persoon
Is alleen zo deprimerend om juist een jury tegen te komen, die jou 'rijstijl' niet bevalt, op die ene wedstrijd die je rijd. Ik bedoel heb al dik een half jaar geen wedstrijden meer gereden
Romana01 schreef:Pebbs schreef:Ik heb 10 jaar op de manege gereden.
Nadien idd dat cobtinu drijven heb ik ook lang over gedaan. en de bekende binnenhand
Ik drijf gelukkig niet continu , heb alleen ontiegelijke wiebelbenen (maar raak het paard niet), je bedoelt je binnenhand naar je toe halen zeker??
, nu heeft mijn nicht mij dat dus afgeleerd en geleerd mijn hand op zij te doen. Nu doe ik dat ook bij Ram, maar hij reageert er vrij heftig op. In andere woorden, ik zat direct in de bosjes om dat hij echt gelijk een hoek van 90 grade maakte, ipv een 'gewone' bocht Broccoli schreef:Romana01 schreef:Ik drijf gelukkig niet continu , heb alleen ontiegelijke wiebelbenen (maar raak het paard niet), je bedoelt je binnenhand naar je toe halen zeker??
Vaak heb je dat niet door, maar ik durf er bijna om te wedden dat je het doet. Komt namelijk omdat manegepaarden niet bepaald voor het been zijn..
Ik heb ook zo een 10 jaar op de manege gereden.
. Maar maakt voor mij niks uit of ik het paard aan raak of niet, die benen gaan stil worden 
Ik hou het intotaal nog geen eens 3 jaar vol