Dat mag je vinden. Ben dan wel benieuwd hoe je het eruit vind zien als Linda dr rijd. Misschien dat haar volgende proefje gefilmd wordt, misschien mag ik die hier dan laten zien, kijken of jullie het dan nog zo erg vinden.
Ik heb haarcook even zien rijden toen ik weer eens bij de les kwam kijken, maar ik heb niet gezien dat ze lang en laag reed? Toen viel die rug me ook gelijk op hoor, een paard dat niet vooruit te branden is heel altijd een onderliggende reden...
Zo ik lig net in mijn bedje, had nog even bezoek was van plan vroeg te gaan slapen maar dat is dus weer niet gelukt
Ik weet niet hoe ze altijd traint, ze zal niet de hele tijd lang en laag rijden, maar denk wel in het begin, i dunno. Ik ga nu ook maar eens me bedje in, truste.
Dit is gwn niet grappig meer. Ik ben ongesteld en moet om het UUR mn tampon EN maandverband verschonen. Dus de hele nacht l op. En morgen met familie de bushbush in.... fijn, daar zat ik op te wachten.
Hmm vervelend Lieke, misschien eens een grotere/zwaardere (geen idee hoe je dat noemt xD) tampon proberen? Die hele kleintjes kunnen niet zo veel in zich opnemen
Is het weer de eerste dag dat je ongesteld bent? Die is vaak het ergste van allemaal. Een grotere tampon kan inderdaad al vaak een hele hoop helpen. Hoelang ben je al ongesteld? In het begin is het altijd onregelmatiger, de ene keer licht, de andere keer zwaar etc. De pil kán een hele hoop verlichting bieden, ik had ook heel erg buikpijn als ik ongesteld moest worden en dan ook zodanig dat ik er letterlijk groen van zag. Was ook altijd niks waard de eerste dag en moest altijd ziek thuis blijven. De pil heeft bij mij een hoop verlichting geboden, het is nog niet helemaal weg, maar wel veeeel minder heftig!
Haha Linn, ik heb je gewaarschuwd he! Het werkt erg verslavend ach dr zijn nog maar 8 seizoenen joh! Ik zit al te wachten op seizoen 9, die draait in amerika al!
_Linn_
Geplaatst: 20-05-12 13:58
_Steph_ schreef:
Haha Linn, ik heb je gewaarschuwd he! Het werkt erg verslavend ach dr zijn nog maar 8 seizoenen joh! Ik zit al te wachten op seizoen 9, die draait in amerika al!
Ja heeeel erg verslavend! Maar ik heb altijd verslavingen aan series! Ik ga morgen me brief op de post doen!
Ik heb vanochtend een rondje gemnaakt met smurf, ik had een dikke trui aan + een lang shirt en een hemdje... Veel te warm natuurlijk dus de trui maar uitgedaan. Shirt was helaas knalroze dus erg charmant met smurf haar oranje spullen. En moet een engels boek uit hebben voor morgen dus maar in de tuin gaan lezen.
ik ben ook niet echt buiten geweest, lekker hangdagje gehad en op de xbox gespeeld hoop alleen wel dat tegen de tijd ik naar huis ga de storm weer over is