Ja, het is me eindelijk gelukt binnen te dringen in de hk. He Judith, ik heb pinkie ook prednison gevoerd en paracetamol (toen hij leukemie had). Ik deed het als volgt:
Men neme een stukje komkommer
Men snijdt dat gedeeltelijk open aan de zijkant
Men plet de tabletjes tussen twee lepels en ten slotte
Men doet de geplette tabletten (wat slechts nog poeder is) 'in' het stukje komkommer en dat voer je aan je cavia.
Werkte voor Pinkie erg goed met allebei die tabletten.
Emy, ik dacht dat Wodan een paard was maar volgens mij heb ik me daar in vergist. Tenminste, ik neem niet aan dat je een paard op je schoot neemt met zijn kont naar je toe.
Dag dames, ga nu huis poetsen. Tja, moet ook gebeuren.
Wendy, heb je nog wat leuks over stomme Niels van Henry's verjaardag?
Doei doei
Inmiddels is het bureau waar ik beestje onder handen neem verandert in een slagveld; alles zit onder het voer! Knevelen in handdoek heb ik idd ook geprobeerd, maar meneer voelt zich nog te goed om dat te pikken. Ettertje heeft zelfs de neiging voer weer uit te spugen.
Hij mij ook, als ik maar niet met die spuit voer voor de dag kom
) Als een echte Pacha laat Hector het zich wel gevallen, hij wijst wel of ie nu sla, appel of brood wilt

Morgen een drukke dag. Stalletje doen. Staartjes van beide paardjes wassen want die zien er niet uit. En natuurlijk ook nog rijden. Ik ben blij dat Janneke komt helpen 
. Gisteravond heb ik de dierenarts nog gebeld, want hij had 39.7 graden koorts en dat vond zelfs Hans wel een beetje teveel van het goede. Het rare is dat Jeroentje wel vrolijk blijft en eetlust heeft. Hij heeft nu twee grote dikke spuiten in zijn nek gekregen, eentje als koortsremmer en pijnstiller en eentje met antibiotica. Nu moet hij 2 maal daags een antibioticapoeder door zijn brokjes heen krijgen. Dat wordt een probleem, want hij krijgt nooit brokjes, vanwege zijn eh........ ronde vormen zeg maar....