Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Serada schreef:AnitaJoeri schreef:Hallo dames.
Ik dacht ik val even binnen als oud stalgenoot van Jet en Karin van stal Midden Delfland en ex Stal Langeveld.
Ik wou even naar dat filmpje van het buitenritje kijken.Altijd leuk.
Ook leuk om de oude omgeving weer te zien waar ik al galoperend de ruiterpaden onveilig gemaakt heb.
Ook de foto's van de paarden die ik vroeger gekend heb blijven altijd leuk [Fardos- Evita]
Heb er toch heel veel goede herinneringen aan.
Woon nu in Duitsland midden in het bos en geniet daar dus op volle teugen van het buitenrijden hier.
Als ik weer in Nederland ben kom ik zeker even langs op jullie stal om jet en Karin en de paarden te zien.
Hai Anita, welkom op ons topic en gezellig dat je aanschuift. Wij hebben heel kort met elkaar op SMD gestaan want toen jij er nog niet zo lang stond, ging ik met Thomas naar Langelaan. Hoe bevalt het in Duitsland? Kan je een beetje wennen aan het duitse leven?
AnitaJoeri schreef:Is Thomas een fries die je toen nog niet zo lang had?
Die kan ik me nog wel voor de geest halen, hoewel jullie inderdaad snel na mijn komst weggingen.
waar ik woon kan ik iedereen aanraden, zeker met paarden.
Heb een B&B en je kan ook met paarden bij mij terecht.
Eindeloos bos en akkers.
Heb het erg naar mijn zin hier.
Vriendelijke mensen en eigenlijk is het nog steeds of ik op vakantie ben hihi
Onder mijn onderschrift kunnen geinteresseerden ook mijn website bekijken.
Heb me iets te goed vermaakt dus nu nog maar even hard aan de studie! ElizeVdS schreef:Wat een gezelligheid op stal vandaagHeb me iets te goed vermaakt dus nu nog maar even hard aan de studie!
, daar heb ik nou nooit last van!
. wil een nieuwe rug!!!