Maar das mijn mening
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar das mijn mening
Astor schreef:Melanie_B schreef:Het valt me zo nog wel mee vind ik. Gewoon een beetje wat treiter/
ik wil niet werken - gedrag. Vind dat je het goed oplost. Alleen het rijden
aan de longe, vind je dat niet heel vervelend? Ik zou gek worden!
Ik rijd gewoon los hoorMaar alleen voor de galop ging ik aan de longe
Melanie_B schreef:Hoezo?
Pebbs schreef:Je kan haar toch zelf omtrekken op de volte ?
Astor schreef:Oh met de lijn gaat het super! Vind dat de lijn juist helpt want nu kunnen Lies en ik beide Azra aanpakken.
En haar op de volte draaien! Dus we houden haar zeker beter tegen op deze manier.
Anders kan ze namelijk gewoon rechtuit de hele bak ervandoor gaan en bokken etc.

Melanie_B schreef:Als ze zo achterlijk doet, dan moet je haar JUIST eens even goed een trap
verkopen en maar laten rennen, en uiteraard niet terug nemen als zij dat
wilt.. Laat d'r maar is een keer voluit gaan. Althans, zo heb ik dat een keer
gedaan bij een paard, en daarna probleem opgelost.
Ik vind dit een beetje raar eigenlijk. Voor de rest rijd je wel los, maar met
galoperen ga je aan de longe.. Dat vind dat paard natuurlijk ook wel een
beetje raar, zeker omdat ze het longeren wel kennen en dan vaak lekker
ff gek mogen doen.. Ik vrees dat je gewoon even een keer streng tegen
d'r moet wezen, en dat het dan al veel minder zal worden, denk ik.
vind de tijd er nog niet rijp voor
Astor schreef:Kijk dames, dit is 1 van de dingen die Az doet onder het rijden. Maar op het filmpje doet ze het veel minder erg en minder lang.
Astor schreef:Haha dankje! Ja dat is wel fijn aan Az, dat je haar wel gewoon gelijk terug kan nemen. Maarik wacht nog met smart op mijn andere filmpjes.
Want daar ging ze me toch super hard door de bak en kreeg haar ook lastig terug
Astor schreef:Ik ga inderdaad onbewust gespannen zitten omdat ik inderdaad klaar wil zitten voor als ze weer een uitbarstig heeft.
Want als ik me namelijk helemaal ga ontspannen en op mezelf gaat letten gaat Azra er weer van tussen.
Maar het komt allemaal wel goed! Ze maakt er inderdaad gewoon een spelletje van.
Het komt ook gewoon uit het niets en niet dat ze ergens van schrikt ofzo