meelen schreef:aah, eten is klaar.
Latersssss dan maar.
eet smakelijk
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als het zo doorgaat met dit weer, dan heb ik deze hele maand waarschijnlijk maar 2 loondagen die uitbetaald worden.... Hmmmmm, misschien nog een extra baantje erbij gaan zoeken.... Bij Dennis op het werk komen ze om in de werkzaamheden, maar dat is op kantoor en daar heb ik eerlijk gezegd niet zoveel zin meer in. Maar ja, alles voor het goede doel!

Shenavallie schreef:Krijg net een sms van m'n werkgever: tot nader bericht zijn alle komende werkdagen i.v.m. sneeuw en ijsvorming vervallen.Als het zo doorgaat met dit weer, dan heb ik deze hele maand waarschijnlijk maar 2 loondagen die uitbetaald worden.... Hmmmmm, misschien nog een extra baantje erbij gaan zoeken.... Bij Dennis op het werk komen ze om in de werkzaamheden, maar dat is op kantoor en daar heb ik eerlijk gezegd niet zoveel zin meer in. Maar ja, alles voor het goede doel!

Shenavallie schreef:Ik heb trouwens - even heel iets anders hoor - stiekem voor iedereen een 1/5 staatslot gekocht. Die heb ik in zo'n mini-kerstsokje gedaan en dan ingepakt. Als we zaterdag bij m'n ouders zijn, dan heb ik voor iedereen een extraatje!
meelen schreef:Shenavallie schreef:Krijg net een sms van m'n werkgever: tot nader bericht zijn alle komende werkdagen i.v.m. sneeuw en ijsvorming vervallen.Als het zo doorgaat met dit weer, dan heb ik deze hele maand waarschijnlijk maar 2 loondagen die uitbetaald worden.... Hmmmmm, misschien nog een extra baantje erbij gaan zoeken.... Bij Dennis op het werk komen ze om in de werkzaamheden, maar dat is op kantoor en daar heb ik eerlijk gezegd niet zoveel zin meer in. Maar ja, alles voor het goede doel!
En....hoelang kun je dat extra baantje doen dan. Straks is het weer mooi en goed weer en moet elke dag koetsieren.
meelen schreef:Shenavallie schreef:Ik heb trouwens - even heel iets anders hoor - stiekem voor iedereen een 1/5 staatslot gekocht. Die heb ik in zo'n mini-kerstsokje gedaan en dan ingepakt. Als we zaterdag bij m'n ouders zijn, dan heb ik voor iedereen een extraatje!
Leuk. Wie weet valt er wat moois op 1 van de loten.

winnitou schreef:meelen schreef:Zit iedereen klaar? (voor BZV)
was weer net op tijd thuis..... Bah wat een kwal is die Richard zeg

ik mag pas woensdag kijken