Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Monica24 schreef:DJoysDesignz schreef:Oke toch maar jezelf weer overgehaald?
Ja...... ik vind de sfeer de laatste tijd wat minder (behalve onderling met het "bokt" groepje). En het is ook steeds een beetje hetzelfde.
... maar voor de uitslagen hoef ik bijna niet meer mee te doen, hahaha is altijd dezelfde die wint
...ze moeten ze nog wel leggen ja Monica24 schreef:DJoysDesignz schreef:Oke toch maar jezelf weer overgehaald?
Ja...... ik vind de sfeer de laatste tijd wat minder (behalve onderling met het "bokt" groepje). En het is ook steeds een beetje hetzelfde.
(maarja ik sta de hele avond in de stal
)
Maar ik denk dat dat nooit is met jezelf, haha
En de pony's zijn superlief geweest! Nico vond het poetsen enzo leuk! Ollever vond het nog leuker! 2e keer dat we hem pakten helemaal oren naar voren enzo, superleuk! Gup heeft ook nog even z'n hoefjes laten doen
Tracy was op een gegeven moment de kinderen zat
Zelfde met bram en beauty..
ow wel leuk
wist niet dat het was 
en leuk hahaha
die kleine yorick is er niets bij
die vond ik ook helemaal geweldig hoor.. maar sinds die bij de kleine kinders mee rijd is het toch niet meer helemaal een combi
!! aan het eind van de film werd nanny mcphee nog best wel knap in vergelijking tot het begin! Haha nou trakteerze dan !