Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nog 1 weekje stage lopen en dan heb ik weer tijd zat!
Emmaa_ schreef:Hey ladies!
Ik heb me ook ingeschreven voor wedstrijd op Ushi, maar ik weet niet.. Gister ging ze SUPER bagger, ze was helemaal opgefokt en dan kan ik ook niet lekker rijden. Ik heb het wel gewoon geprobeerd maar ze was echt niet te houden. We gingen wijken... Nou, ik leg mijn been wat naar achteren/druk wat met mijn kuit zodat ze haar achterhand ook meeneemt en niet gewoon een rechte lijn naar H maakt, ja hoor, ze springt zo onder me weg. Ik kan daar zo slecht tegen! Uiteindelijk ging het wel redelijk, maar ik weet niet..Ik denk dat ik er gewoon wat vaker op ga blijven rijden en dan zie ik wel
. 
Vind jullie er zeker leuk uitzien, en inderdaad super lief dat sandra langs is gekomen Astor schreef:Emmaa_ schreef:Hey ladies!
Ik heb me ook ingeschreven voor wedstrijd op Ushi, maar ik weet niet.. Gister ging ze SUPER bagger, ze was helemaal opgefokt en dan kan ik ook niet lekker rijden. Ik heb het wel gewoon geprobeerd maar ze was echt niet te houden. We gingen wijken... Nou, ik leg mijn been wat naar achteren/druk wat met mijn kuit zodat ze haar achterhand ook meeneemt en niet gewoon een rechte lijn naar H maakt, ja hoor, ze springt zo onder me weg. Ik kan daar zo slecht tegen! Uiteindelijk ging het wel redelijk, maar ik weet niet..Ik denk dat ik er gewoon wat vaker op ga blijven rijden en dan zie ik wel
Misschien een raar vraagje maar waarom ga je dan op Ushi?![]()
Ik zou het in ieder geval fijner vinden als het rijden gewoon lekker gaat en dat je dan een wedstrijd gaat rijden.
Want als het rijden echt super bagger ging en je niet weet wat je ernou vind. Zou ik wachten als ik jou was. Maar dat ben ik
En normaal gaat het wel lekker, dus vandaar

. Sabinee__ schreef:IK MAG OP EEN 2DE GESPREK KOMENNNNNN !!!!!![]()
![]()
![]()
We gingen praten over fotografie enzo ,en ik moest wat vragen beantwoorden o.a. over hoe je een foto leuk kan maken.
Dus ik heel verhaal over composities, atributen, verschillende standpunten etc, zegt ze:
'Als iedereen de vragen zou beantwoorden zoals jij, zodat we heel wat meer topfotograven hebben!'
Ik zou dat echt vet vinden, je krijgt dat echt een vet goede fotografiecursus en allesss.
!
! 

Manon_S schreef:Sabinee__ schreef:IK MAG OP EEN 2DE GESPREK KOMENNNNNN !!!!!![]()
![]()
![]()
We gingen praten over fotografie enzo ,en ik moest wat vragen beantwoorden o.a. over hoe je een foto leuk kan maken.
Dus ik heel verhaal over composities, atributen, verschillende standpunten etc, zegt ze:
'Als iedereen de vragen zou beantwoorden zoals jij, zodat we heel wat meer topfotograven hebben!'
Ik zou dat echt vet vinden, je krijgt dat echt een vet goede fotografiecursus en allesss.
Leuk hoor bien!
Wist niet dat je zo into fotografie was!
.

en toen gingen we bij Porto Servo eten, een italiaan zit ook op de grote markt. vet lekker EN goedkoop gegeten ! 
was echt suuppeerr ! 

TE vet