Sander kwam in mn laaste proefje nog foto's maken (maar omdat het zo inliep, helaas maar 1 foto) vind m wel mooi, iets gespannen maar mn houding is wel iets verbeterd en chels ziet er wel gespierd uit zo (zie wel liever iets meer handen naast elkaar en iets meer naar voren en hakken omlaag )
hmmz ik heb niet zoveel te vertellen heb lekker mn vrije dag vandaag... zoow dat weer van gister was echt raar, ik stond bij chels achter en het hagelde echt suuuperhard, die paarden allemaal flippen in de stal je kon elkaar gewoon niet verstaan van de herrie :S hihi zuster sjoos
We hebben wat langer op de prijsuitreiking moeten wachten, maar we zijn weer thuis!
Ik had 176 en 177, dus daar ben ik heel erg tevreden over! Er stond echt heel veel op m'n protocol, bijna achter alles stond wel wat geschreven, dus dat is wel fijn!
Nicole had een punt, en kim had er twee! De rest volgensmij ook in de 170, maar verder geen punten toch van ons?
ik had 160 > zeker verdient, we gingen aardig vliegen. (daarvoor alleen maar 7-ens en zelfs een 8, tot aan het vliegen, toen 1-en en 3-en ) 2e proef 178, omdat ze helaas ook weer ging vliegen, verder was ik die proef best tevreden!