spettertjuh schreef:Ik ga gisteravond de honden uitlaten, wordt ik zowat ondersteboven gereden door een politiewagen in de straat. Kijk ik iets verder dan mijn neus lang is, staan er overal politieauto's. De telegraaf (lees ontzettend nieuwschierige buren) stonden ook weer buiten dus ik vraag wat er aan de hand is. Zeggen ze: Heb je die schoten niet gehoord? 4 stuks! Ik heel verbaasd. Nee heb ik niet gehoord en zei dat het ook niet kon want zoonlief zat boven een schietspelletje te spelen. Hahaha........ Dus ik laat de honden uit en ik wil terug over het bruggetje zegt zo'n politieagente: Waar gaat u naar toe? Nou naar huis als je het niet erg vindt was mijn antwoord. Waar woont u dan? Ik wijs met mijn hoofd richting huis want in beide armen had ik een hond en twee die los liepen. Zegt ze tegen me: Ja we willen niet dat u straks wat overkomt, er is hier net geschoten. Waarop ik zeg: Kan ze toch niet terugkoppen en u ook niet. (hadden alleen kogelvrije vesten aan) Toen moest ze wel lachen. Andere buren die verder op stonden die konden mij vertellen dat er in het Darkahof van de week iemand was neergeschoten. Het zal wel weer met drugs te maken hebben, dus ik maak me verder niet zo druk. Die sensatieklitten die beneden wonen snappen helemaal niets van mij........ haha..... en dat houden we lekker zo.
haha in iedergeval kun je niet zeggen dat het saai is daar.
Zag er in ieder geval netjes uit 
Hij was zo lekker voorwaarts, echt top!! Het was alweer een tijd geleden dat ze had gelest en wil het nu weer vaker oppakken, ben ik superblij mee
Net ff gekeken op weeronline, en weer wordt toch minder dramatisch dan ze begin van de week zeiden!! Jippie!! 
Straks lekker naar Blando'tje toe