deed 't geen pijn? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
deed 't geen pijn? Megamutsj schreef:Oohw dat is wel kloote martina!
Mariss ik wil wel weten op wie je zit met kamp hoor.![]()
En ik heb me piercing. Net een voelspriet, hij steekt een cm uit.ben blij als er een dunner staafje in mag!
FP!
Megamutsj schreef:
Hij steekt nu uit, omgeveer een cm. Maar dat komt omdat de zwelling van mijn lip nog moet komen. Plus het balletje is groot.![]()
Mag over 10 dagen een korter staafje, en als die genezen is doe ik er een dunner, korter staafje in met een heel klein subtiel balletje.
Super paardje!!
Hij wou zich alleen niet laten pakken.... dus elke dag moest ie naar de balken gejaagd worden... dat was wel minder... Maar gister(Vrijdag) had k t weer geprobeert om m te pakken! En toen wou et wel!
Dus iedereen vet trots op me!
Vooral Rachel,Simone&Jessica... k vond Linda wat minder! 
Was het een leuke groep? Welke rijgroep zat je?
Zat in rijgroep 2
Gingen paar keer crossen over de zandvlakte, zijnn t water in geweest.... en met Rachel ging je heel veel bulten op en af... en heel plotseling in keiharde galop... was echt super!
Jessica ook geweldig
maarja
wij gingen ook es met Jessica buitenrit maken, en toen wou ze galoperen en op t moment dat wij net wouden gaan, komt Simone voor onze neus rijden!! Die waren de andere kant langs gereden!! Dus toen was t: Ja joh verpest onze rit maar weer! Bedankt he!! toen zei ze tegen ons dat we moesten zingen " Simone is de stomste, Jessica is de leukste!!!" dus wij dat zo doen, die andere groep t weer andersom doen....
echt grappig
En de dag daarna reed Simone met ons mee... dus toen was t weer Simone de beste was!! was echt grappig hahaha
Dus GEFELICITEERD!!!
MRIIIS schreef:stoer, Mandydeed 't geen pijn?
maarja ik ben ook fors hea... was echt paardje voor mij!
? Jacklin reed bij ons ook vorig jaar mee, maar toen kon haast niemand erop want zowat iedereen was eraf gevallen