Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Emmaa_ schreef:De meiden die ik zondag op de foto heb gezet, zouden jullie het leuk vinden om op mijn site te komen?. Aangezien ik toch iets wil hebben om mijn foto's online te zetten, denk ik dat het tijd wordt voor een site
. Daarvoor moet ik natuurlijk wel foto's hebben, dus ik vroeg me af of jullie als modellen wouden dienen?
. Ik vraag het eerst maar even & wacht dan ook op antwoord, want ik ga natuurlijk niks met die foto's doen zonder jullie toestemming
Kirsten_S schreef:Ik werd echt helemaal verdrietig toen ik op de radio het 538-festival hoorde en al die nummers. ik wil der ook heen !

Iriis_ schreef:Ga hem gelijk ff downloaden![]()
Monique van Amore heeft dit nummer als beltoon:
http://nl.youtube.com/watch?v=jzxcKxCyaQo
IS zoo oud, maar echt leukWeet echt nog goed dat ik het altijd mee ging zingen maar niet eens wist wat het betekende

heb echt weinig geld op mijn bank staan en klasgenootje is jarig, me broer, het is moederdag, koninginnedag, uitgaan, wedstrijd jasje betalen etc.
Emmaa_ schreef:Maakt niet uit hoor Melis, je kan er altijd eentje van mij lenen als we samen op wedstrijden gaan staan !
Astor schreef:Maar dat kan toch niet? Jou lens gaatje is kleiner en de mijne groter dus dat gaat helaas niet door.
We kunnen het proberen maar denk niet dat het gaat lukken.
Maar ik ga als ik examens heb gehad echt denk ik gewoon 4 keer in de week een avond werken en dan gewoon 1/2 uurtjes eerder beginnen nou dan vlieg ik wel binnen met het geld.
Emmaa_ schreef:Astor schreef:Maar dat kan toch niet? Jou lens gaatje is kleiner en de mijne groter dus dat gaat helaas niet door.
We kunnen het proberen maar denk niet dat het gaat lukken.
Maar ik ga als ik examens heb gehad echt denk ik gewoon 4 keer in de week een avond werken en dan gewoon 1/2 uurtjes eerder beginnen nou dan vlieg ik wel binnen met het geld.
Ohjaa, ik was even vergeten dat jij een Nikon had en ik een Canon
Emmaa_ schreef:OMG, ik ben 3 kilo afgevallen
Astor schreef:Emmaa_ schreef:OMG, ik ben 3 kilo afgevallen
Ik ga proberen 5 kilo af te vallen
Astor schreef:Emmaa_ schreef:OMG, ik ben 3 kilo afgevallen
Ik ga proberen 5 kilo af te vallen