Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Stef_Winston schreef:JaaaaIedereen spreekt je gelijk aan met zo'n camera
DJoysDesignz schreef:Stef_Winston schreef:JaaaaIedereen spreekt je gelijk aan met zo'n camera
als het mooi weer is zaterdag of iig droog dan moet Shatia op de foto, die heeft nog steeds een leeg vlakje
Stef_Winston schreef:Edit: GekekenBen wel vaker op je hyve geweest
En zo oud ben je toch ook weer niet
Valt best mee
Waar is Flurk eigenlijk gebleven in het topic? Jorine heb ik ook al even niet gezien?
Stef_Winston schreef:Ja en Emilie wil ook nog even met Shatia op de fotoDus dat moet dan ook maar
Moeten we wel even onthouden
Ik hoop dat ik zaterdag wel op Manno kan/mag en dat ie niet bij collin moet lopen
sambagirl schreef:Trix nog steeds bang voor Max?
DJoysDesignz schreef:sambagirl schreef:Trix nog steeds bang voor Max?
Nee ze is niet alleen bang voor MAx, maar door max bang geworden voor alle paarden. Ik had zaterdag voor caroussel al problemen mee, maar maandag was het nog steeds.
Esile schreef:@Joyce, tsja...van die staatsloterij komt me idd bekend voor... Zucht.Tis een leuk stukje op de site van de caroussel, maar jammer dat er niet meer foto's op staan!!
sambagirl schreef:hm.... we hebben gelukkig niet zoveel paarden........ hoop dat het gauw weer goed komt! tis wel een leuke sjord die Trix
Stef_Winston schreef:Mijne waren niet wazig hoor![]()
Nee hoor grapje, volgens mij zaten er bij mij ook heel wat bewogen bij
Stef_Winston schreef:Haha Joyce moet een brilletjeZe kan niet eens de kleine lettertjes lezen
![]()
Nee hoor Joyce, maar dit lees je wss toch niet ; )
DJoysDesignz schreef:Esile schreef:@Joyce, tsja...van die staatsloterij komt me idd bekend voor... Zucht.Tis een leuk stukje op de site van de caroussel, maar jammer dat er niet meer foto's op staan!!
Ze waren heel wazig geworden, en ik moest er maar een stuk of 10 sturen
Esile schreef:Jammer! Heb je ook niet nog meer van ons waar wel íets op staat? (Ik zal ze niet op internet plaatsen)
DJoysDesignz schreef:Esile schreef:Jammer! Heb je ook niet nog meer van ons waar wel íets op staat? (Ik zal ze niet op internet plaatsen)
Ik zal is kijken, heb van jullie niet zo super veel, had niet echt goede plaats
Stef_Winston schreef:Ja Marjolein filmde, anders even aan haar vragen!