(van springen) Maar ja ik ben er ook niet erg goed in.Uhmm dat weet ik niet. Bij ponykamp zit je met een groep van ongeveer 35 mensen. Maar dat verschilt ook per jaar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xFioon schreef:er zijn altijd wel mensen die willen springen, en anders is het een klein groepje...
hazelhorst ben ik 3x gweest, 1 jaar ging het goed, 2 jaar was ik niet zo tevreden...

Niet normaal
xFioon schreef:ik rij thuis nu bijna altijd alleen in de bak haha dus dat is dan zeker wennen...
je gaat 1x naar het strand, ze kijken naar je niveau en als ze denken dat het kan mag je naar het strand (mag wel bijna altijd hoor!)
xLisaa schreef:xFioon schreef:wij zaten vorig jaar met 30, vond het behoorlijk druk, zeker als je in de binnenbak reed werd ik gek
je moet minimaal 1x per dag dressuur. je mag niet alleen maar springen/op buitenrit. dressuur is de basis.
Ik had vorig jaar een keer op een dag een bosrit gemaakt en springen

_Irene11_ schreef:xFioon schreef:ik rij thuis nu bijna altijd alleen in de bak haha dus dat is dan zeker wennen...
je gaat 1x naar het strand, ze kijken naar je niveau en als ze denken dat het kan mag je naar het strand (mag wel bijna altijd hoor!)
Heb jij een stal aan huis met een eigen bak?
Je verwoordt het precies weer goed![]()
Je mag niet zelf kiezen of je naar het strand gaat. Als je rijniveau hoog genoeg is mag je naar het strand.