bambi of die van je collega
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

... Leuke foto's!! 
En binnenkort spreken we samen een zitlesje af he!!

) heeft wel een andere blik, veel meer op jou gericht. Zarah kon nog wel eens door je heen denderen of schrikken en vol op jou springen.
Alleen rijden is trouwens echt heeel apart als je het niet gewend ben, ik zat eerste 5 minuten echt btje te wachten tot iemand me kwam vertellen wat ik moest doen 

!
! alleen in m'n tweede parcours viel ik er in de barrage af.. omdat ik perongeluk de verkeerde hindernis nam.. probeerde nog een volte te draaien maar was te laaat.. haha nu heb ik een vet dikke enkel en vrijdag heb ik wedstrijd dus hoop dat ik die dan nog wel kan rijden.
Jammer van de barrage, maar je hebt er nu alweer 4 te pakken 

Gister gelongeerd ging wel fijn. Dinsdags wel lekker gereden!
Vast wel goed
Rytm schreef:Haha okee. Naja bij nader inzien weet ik niet wie je bedoelt, want kan er zo wel 10 verzinnen.
Toch niet helemaal goed denk, weet iemand wat dat kan zijn??
JoJz schreef:Weetje wat raar is... mijn teen he, doet nog steeds pijn, maar wordt al minder dik en nu zie ik dus dat ie een beetje scheef staatToch niet helemaal goed denk, weet iemand wat dat kan zijn??

JoJz schreef:Rytm schreef:Haha okee. Naja bij nader inzien weet ik niet wie je bedoelt, want kan er zo wel 10 verzinnen.
Ja, maar ik weet dus echt even niet meer bij wie ik het zag, maargoed, vond het er nogal sneu uit zien voor die pony (het was wel een pony volgens mij..) Goed never mind..
Weetje wat raar is... mijn teen he, doet nog steeds pijn, maar wordt al minder dik en nu zie ik dus dat ie een beetje scheef staatToch niet helemaal goed denk, weet iemand wat dat kan zijn??