Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lieziej schreef:Dominique: je status update!
P1040675.JPG - 6 of 6 images
uploading...
83%
Nathaliia schreef:lieziej schreef:Weten jullie nog dat we in het begin heel moeilijk deden over 1 paginaDat het heel knap was als we die volhadden?
ja dat weet ik nog!
adante_2007 schreef:we hebben op deze pagina met mijn bericht erbij 19 berichten dus effe de bladzijde vol maken en dan hoeven we nog maar 3 pagina en dan hebben we 136 pagina's en dat is vandaag dan 10 bladzijdes
adante_2007 schreef:ALLEMAAL HELP MEE ALS WE 136 PAGINA'S HEBBEN IS HET DENK IK ONS RECORD OP EEN DAG 10 PAGINA'S
adante_2007 schreef:ALLEMAAL HELP MEE ALS WE 136 PAGINA'S HEBBEN IS HET DENK IK ONS RECORD OP EEN DAG 10 PAGINA'S
Nathaliia schreef:mooiadante_2007 schreef:we hebben op deze pagina met mijn bericht erbij 19 berichten dus effe de bladzijde vol maken en dan hoeven we nog maar 3 pagina en dan hebben we 136 pagina's en dat is vandaag dan 10 bladzijdes
ik moest het een paar keer overlezen maar nu snap ik het
Ilsuuuh schreef:adante_2007 schreef:ALLEMAAL HELP MEE ALS WE 136 PAGINA'S HEBBEN IS HET DENK IK ONS RECORD OP EEN DAG 10 PAGINA'S
denk t niet.. hee Elise![]()
![]()
![]()
wij hebben een x in een avond zoo fet veel paginas vol gemaakt!
JimBeer schreef:Zooo das alweer heeel lang geleden, wat kletsen jullie toch veel
![]()
Foto's zien er heel leuk uit Elise![]()
Ja bij Boer zoekt vrouw heeft een vrouw haar 2 paarden inderdaad meegenomen, omdat ze anders niet goed genoeg uitgebracht kunnen worden op haar volgende, belangrijke concours
JimBeer schreef:Zooo das alweer heeel lang geleden, wat kletsen jullie toch veel
![]()
Foto's zien er heel leuk uit Elise![]()
Ja bij Boer zoekt vrouw heeft een vrouw haar 2 paarden inderdaad meegenomen, omdat ze anders niet goed genoeg uitgebracht kunnen worden op haar volgende, belangrijke concours
Ilsuuuh schreef:adante_2007 schreef:ALLEMAAL HELP MEE ALS WE 136 PAGINA'S HEBBEN IS HET DENK IK ONS RECORD OP EEN DAG 10 PAGINA'S
denk t niet.. hee Elise![]()
![]()
![]()
wij hebben een x in een avond zoo fet veel paginas vol gemaakt!