Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar k ga ff die foto's naar je mailen doeiii
Ik gaat zo naar stal

Zag foto's op je site van Gin, zijn geloof ik toch nog wel heeeeeel leuk geworden, nu snel lekker weer mag ze er lekker uit.. Wanneer gaan we een dgje bij de spelende hengsten zitten met toestel?
Mn moeder gaat vandaag weer voor t eerst proberen op dr paardje te stappen..!! Alleen uitstappen dan he maarja eerst kijken of we dr op tsjollie krijgen.. Het word wel tijd.. Ik vind er nix meer aan iedere x in mn eentje naar stal
Angg schreef:Ja mensenMn moeder gaat vandaag weer voor t eerst proberen op dr paardje te stappen..!! Alleen uitstappen dan he maarja eerst kijken of we dr op tsjollie krijgen.. Het word wel tijd.. Ik vind er nix meer aan iedere x in mn eentje naar stal
![]()

is ze er nog op gestapt?
Ik ging de stal doen en we hadden Chita mee en mn moeder zou Tsjol halen uit het weiland.. Maar ze had de pup ook mee genomen..Wat niet de slimste actie was.. Dus ze had tsjol wou het weiland uitlopen maar Chita liep in de weg.. Gevolg.. Draad kwam tegen me moeder..hond kreeg een schok tsjol ook dus die gallopeerde weer terug het weiland in..Mn moeder viel op de grond..Heeft brandwonden op dr hand en been..Ik totaal niet blij dat ik het toeliet dat zij tsjol ging halen.. Niet erg slim van mij natuurlijk,maar dit zag ik ook niet aankomen.. Naja ik maar op tsjol gaan rijden.. Ging vandaag weer voor het eerst erg goed!
En mijn moeder ging uitstappen.. ging niet zo vlug maar ze was helemaal gelukkig dat ze weer op dr paard kon dus ja
Naja het zit de laatste tijd niet mee maar we gaan weer vrolijk verder
Angg schreef:Nou het was weer leuk dat mn moeder mee was niet dusIk ging de stal doen en we hadden Chita mee en mn moeder zou Tsjol halen uit het weiland.. Maar ze had de pup ook mee genomen..Wat niet de slimste actie was.. Dus ze had tsjol wou het weiland uitlopen maar Chita liep in de weg.. Gevolg.. Draad kwam tegen me moeder..hond kreeg een schok tsjol ook dus die gallopeerde weer terug het weiland in..Mn moeder viel op de grond..Heeft brandwonden op dr hand en been..Ik totaal niet blij dat ik het toeliet dat zij tsjol ging halen.. Niet erg slim van mij natuurlijk,maar dit zag ik ook niet aankomen.. Naja ik maar op tsjol gaan rijden.. Ging vandaag weer voor het eerst erg goed!
En mijn moeder ging uitstappen.. ging niet zo vlug maar ze was helemaal gelukkig dat ze weer op dr paard kon dus ja
![]()
Naja het zit de laatste tijd niet mee maar we gaan weer vrolijk verder
T zit d'r ook niet mee he 
Maar dat kan ze eindelijk weer !! Maarja de puppy is mijn knuffelbeertje toch veer!!
, ze is gewoon Zoooooo schattig
Maar k vind wel dat ze erg snel groeit..! naja morgen gaan we dr laten inenten dus dat zal hard gillen worden voor de pup haha
) 
. Neem je oordopjes mee?
Ugene2001 schreef:Arme Chit. Neem je oordopjes mee?
![]()