Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xBerber schreef:Oef.. begint voor mij nu spannend te zijn.. Wij hebben het NK over een maand + nog wat dagen, en het leuke is dat Berber, mijn vorige carrousel maatje (En nog veel meer maatje) terug in de lessen loopt / ze zou eerst verkocht zijn en ze bleek dus maar geleasd te zijn, heel gedoe maar nu staat ze nog te koop .. Maar als het goed is mag ik er vrijdag weer 's op, en hopen dat ze dan nog blijft tot na het NK.. Want als ik nog 1x een nk dr op mag rijden, ga ik heel blij zijn
Overigens gaat het bij ons steeds beter
MarloesNatje schreef:xBerber schreef:Oef.. begint voor mij nu spannend te zijn.. Wij hebben het NK over een maand + nog wat dagen, en het leuke is dat Berber, mijn vorige carrousel maatje (En nog veel meer maatje) terug in de lessen loopt / ze zou eerst verkocht zijn en ze bleek dus maar geleasd te zijn, heel gedoe maar nu staat ze nog te koop .. Maar als het goed is mag ik er vrijdag weer 's op, en hopen dat ze dan nog blijft tot na het NK.. Want als ik nog 1x een nk dr op mag rijden, ga ik heel blij zijn
Overigens gaat het bij ons steeds beter
hoop voor je dat je op haar mag! Hoop ook heel erg dat Romantic net een pony is ;P
Succes vrijdag,, ik ben er niet ;p dus ik hoor zaterdag wel hoe het gegaan is?
xBerber schreef:Net training gehad en.. Het ging super! Heb dus weer op mijn oude carrousel pony gereden, en na een stop van enige tijd deed ze het super voor de 2de x1 klein bokje, meer niet
En op een paar noodstoppen van een ander paard in de galop met vieren, ging het super goed!
En inderdaad, iedereen die start zondag, succes, en 'Keep on smiling'
_Natasja_ schreef:Hoi ponpret,
wij rijden in de c-poule.
succes en veel plezier morgen (en vandaag met het klaarmaken)