Ik ben er helaas 7 april niet...Ik zit dan op Ameland (ook heel leuk natuurlijk
) Anders had ik wel gewild
Ohja en Tarzan was echt vet!!!!!
Als iemand de kans krijgt om erheen te gaan, echt doen!! Zulke mooie liedjes ... wow
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) Anders had ik wel gewild
Als iemand de kans krijgt om erheen te gaan, echt doen!! Zulke mooie liedjes ... wow
Gelukkig niet zo ver van Utrecht
Maar idd zooooo mooi!! Mooie zaal en echt groots aangepakt!! Ik wil eigenlijk nog wel een keer
Ik ga mn laarzen met kiwi in smeren zodat ze gaan glimmen
Maar wie komen er nou kijken?
Muhahaa.. Nee hoor, ben gewoon heel benieuwd hoe jullie het doen 
:+
Naja, ik kom smiddags ook wel een keertje kijken. Ik denk dat ik om 4 uur ofzo kom...
terwijl ik ook wel weet dat we niets winnen...
Met jullie alles goed en jullie peerdjes?
ben alleen wel stijf van al dat lopen zeg pfffff
Ik zal weer eens wat voor school doen en mn huis zoals gewoonlijk opruimen...en morgen weer lekker naar de paarden!!
Sence schreef:Als je zo tegen jezelf gaat praten dat je niets gaat winnen, dan win je ook niets nee. Doe een beetje arrogant tegen jezelf, ik ben de beste pfff, ik win makkelijk van iedereen!
Dan maak je sneller kans om te winnen!

Owww zo geweldig die H&M met assecoires!!! Ik hoop zo dat die H&M hier in lwd ook geweldig gaat worden!!
Zo druk en elke dag een tentamen op verschrikkelijke tijden!! En dat weekend erop zijn we naar Vlieland... naja... daarna weer lekker relaxte periode dus dan weer lekker veel rijden!
Superleuke spulletjes altijd... Ik loop er alleen niet zo vaak meer naar binnen, want anders kom ik altijd weer met wat naar buiten... 
Ook druk... dit weekend werken en leren
Blug.. Maar dinsdag laatste tentamen en daarna lekker 3 weken vrij, dus wel beter
Ik wilde dat het nu al dinsdag was!!!
En als het zulk mooi weer is op Ameland, nou dan komt het wel goed