stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bloempie186

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 21:43

leuke foto's zijn er weer bijgekomen vandaag! Haha!
sterkte esther, ook voor je broer! wat moet hij geschrokken zijn zeg! lijkt me vreselijk! Ach gut

@zirano: met dancer gaat t goed howr! hij heb er geen last van heb ik het idee! gelukkig maar!
maar we gooien m pas weer los als de wond echt dicht is en ook niet meer ieder moment open kan scheuren....dan kunnen we weer opnieuw beginnen.......

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 21:44

Ja die foto v Ellen is ook erg leuk!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 21:45

Trusten allemaal Doei!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 21:50

ShirleyA schreef:
Ja die foto v Ellen is ook erg leuk!

heeeee toch nog iemand die hem gezien heeft! Bloos

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 22:31

Ja joh dat begrijp ik tot nader bericht zal ik alleen met hem gaan lopen als hij er is,en af en toe een worteltje geven.
Leuk die fot's shirley

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 22:34

welterusten allemaal

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 23:18

Trusteh! Doei, doei

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 05:43

Goedemorgen stalgenootjes.
Hier dan wer het weervrouwtje.Het is matig weer,windkracht 3 tot 4 temperatuur is momenteel 16 graden en dat is echt niet koud.Het is een miezerig weer met af en toe een iets hardere bui.Zon geen id dar is het nog te vroeg voor.
Voor diegene die nu gaan werken Werk ze.Misschien tot straks bij Taams.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 06:25

Moge.
Gisteravond (00 30 uur) was ik mijn hond aan t kammen, toen ik plots iets raars aan haar oor voelde.... haar hele oor was dik en voelde alsof er vocht in zit. Haar temp meteen opgenomen: 38.1 dus niet ernstig. Toch de da gebeld en die zei dat t n zg bloedoor is: een gespronken bloedvat in t oor. Doet geen pijn al is t wel lastig. Het ziet er uit alsof t wel pijn doet zo dik is t maar nu ligt ze lekker nog te pitten op dat oor dus....
Ik ga straks voor mijn werk uit wel eerst even naar de da om t leeg te laten halen. Ben de hele dag niet thuis en vanavond bij Ilion dus vind ik t niet fijn dat ze daar mee rond loopt. Het kan ook knappen: brrrrrrr moet ik niet aan denken want dat gebeurd als ze met haar kop gaat schudden, mijn fantasie gaat al weer aan de loop.....
Ben dus iets later bij jou Daan, maar ik bel je straks wel even...
Eerst Thimo maar ns wakker maken.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 08:12

Goedemorgen! Doei!
Aggos, Shirley, dat is vervelend.. en ja, ik zie dat soort beelden dan ook wel voor me.. brrrrr Succes straks bij de DA (of je bent er al geweest, kan natuurlijk ook)

Marjan, tot zo! Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 08:59

Wat zielig voor Char Shir. Hoop dat het snel weer beter is.

Mogguh allemaal. Heb net in een lange file gestaan om het gebouw van de ING binnen te komen. Het nieuwe passensysteem is vandaag ingegaan en omdat ik een tijdelijke toegangspas had moest ik in de rij voor een nieuwe tijdelijke toegangspas Scheve mond met als gevolg dat ik om kwart voor 10 pas achter mijn bureau zat!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 09:23

Nou ben 161 euro armer hahahahah. Maar weet ook wel meteen dat t ene bultje een wratje is en niets engs en t andere butje heeft ie wel n punctie v genomen en hij kon zelf zien dat ook dat geen kwaadaardige kanker is! Het oor is niet erg en hij doet er niets aan, hij kan t leeg zuigen maar 9 op de 20 x loopt t dan binnen 4 uur weer vol.... en opereren vind ik niet nodig omdat Char er geen pijn aan heeft/krijgt. Met een week of 2 zal t slinken en t enige wat kan gebeuren is dat haar oortje aan de zijkant wat gaat kreukelen.... daar voor ga ik haar geen nare operatie laten ondergaan hoor. Heb voor 90 euro vloiien spul mee, want Char heeft ze en ze is er erg allergies voor en krabt en bijt haar hele huid stuk. Moet haar en de katten nu dus een aantal maanden elke maand behandelen om t echt uit te roeien (soms zijn dieren die je niet wil net zo duur als dieren die je wel wilt....) en ze heeft n prik tegen die jeuk
verder vond hij Char een gezonde hond! Dat kan je v mijn bankrekening niet meer zeggen....

Maar ben wel blij dat t allemaal erg onschuldig is!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 09:51

Gelukkig maar shirley deze maandagochtend heb je ook weer duur achter de rug.Hoe komt het toch dat aan het einde van mijn salaris ik nog een stukje maand overhoud??
chantal heeft lekker vacantie dud kon ik nog lekker thuis blijven.Vanavond of vanmiddag ben ik weer aan de beurt.Tot dan.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 10:02

mogguh mensen

ellen kon ik narbella nog "testen"of ben je al naar stal denk het wel? Ik kom zo! eerst even me papa naar het ziekenhuis brengen!
Mooie fotos allemaal

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 10:03

Tja duur was t wel..... maar mijn meisje heeft geen kwaadaardige kanker en dat is ook veel waard! En voor haar is t ook lekker ala de jeuk weg is straks. En dat oor.... ja dat zien we wel. Als ze er maar geen pijn v heeft vind ik t prima als t iets minder mooi wordt. Ze is voor mij toch de mooiste hihi

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-06 10:13

marjan weet jij hoelaat de da komt voor zirano en bodyguard?

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 10:18

Hij zou mij bellen als hij een dezer dagen langskomt.Het is dus helemaal niet zeker wanneer hij komt.
Ik moest zowieso eerst nog een paar dagen door met antibiotica

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 11:04

Hee Anemieke,Ik kan vanaf mijn kant niet bij taams komen overdag.Het lukt dud niet om Omar overdag Traumeel te smeren.
Via Oostzaan is het niet te doen met die opbrekingen.je moet het dus zelf even met iemand anders regelen totdat de brug er weer ligt.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 11:46

Huh Verward Ik wist niet dat die brug er ook uitging Verward Tot wanneer ligt hij eruit dan? Ook onhandig zeg!

Ik kijk wel even en anders kan het niet anders dan alleen maar 's avonds smeren want ik zou het eerlijk gezegd niet weten aan wie ik het anders kan vragen overdag. Dank je in voor het doogeven Haha!

Moet ik Zirano zijn eten nog geven vanavond?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 13:21

Azzaro schreef:
ellen kon ik narbella nog "testen"of ben je al naar stal denk het wel? Ik kom zo! eerst even me papa naar het ziekenhuis brengen!
Mooie fotos allemaal
thnx Haha! Je was dus net te laat, Bella lag al in de paddock toen je kwam.. Andere keer maar! Haha!

Ik ben trouwens gewoon via Oostzaan gekomen vanmorgen, was geen probleem. Terug ben ik een afslag eerder ingeslagen, ik woon toch in Zaandam, dan maar via de wijk Poelenburg, ipv de snelweg.
Morgen en woensdag ben ik er ook smorgens.. Ik zou dus evt wel spul kunnen smeren voor je, Annemiek..? (Als je me verteld WAAR het opgesmeerd moet worden, voor ik Omar van top tot teen insmeer hahahaha)

Blij dat het geen kwaadaardige ellende is, Shirley, met je hond! pak van je hart, maar een rib uit je lijf.... Cool

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 13:37

Haha dank je Ellen dat zou heel lief zijn Haha! Denk niet dat het flesje genoeg is voor zijn hele lijf Tong uitsteken

Hij heeft een bult op zijn boven voorbeen. Als je er voorstaat het linkerbeen aan de binnenkant. Kan niet missen Knipoog Er moet traumeel op gesmeerd worden en zachtjes beetje inmasseren. De traumeel staat in mijn kast. Stuur je wel ffe pb voor de sleutel Haha!

Heel erg bedankt alvast!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 14:10

Alvast graag gedaan hoor! Haha!
geen probleem. Lachen

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 15:56

Zo, mijn werkdag zit er op! Lekker naar huis. Dwz eerst bij Daan Thimo ophalen (die was daar vandaag gezellig ivm zijn vakantie) en dan naar de paarden. Dan kan ik niet eerder dan 20.00 uur over de brug naar huis, naar mijn hond.... hoop dat har oor nog ok is en niet mijn huis onder t bloed zit......

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-06 17:48

Zirano schreef:
Hij zou mij bellen als hij een dezer dagen langskomt.Het is dus helemaal niet zeker wanneer hij komt.
Ik moest zowieso eerst nog een paar dagen door met antibiotica

marjan hij gaat morgen even kijken naar die zakkenwasser van je Tong uitsteken
ik bel je als hij mij belt ok
want bodyguard wordt 7dagen antibiotica geprikt Verdrietig

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 18:34

is goed hoor dank je wel.