Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:03

haha nee jij niet meid:P
Maar Janne had t over dat meisje dat dat zei:P
Ach whatever, het is idd gewoon jammer dat sommige paardjes zo doen...
Nog mensen naar de nieuwjaarsborrel geweest op de manege?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:19

Nee helaas! Was naar mn zus Lachen

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 14:50

Ik was het vergeten.. was gister he?? wie is wel geweest? en hoe was het?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 15:09

eh nee was 1 januari volgens mij Tong uitsteken

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 19:11

Hoi allemaal!
Ik heb voorstage gelopen op ritsaert, en reed die dagen elke dag op Duchesse. Die was volgens mij toen net nieuw? Was iig in 2006. Ook mee gesprongen toen.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 19:26

Duchesse is wel leuk Lachen Wat stug in de mond, maar loopt teminste lekker door Lachen Was ze toen ook onwijs kopschuw? dat heeft ze nog wel best veel..

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 19:26

De meeste manege paard worden chagie met opzadelen... vind je t ook heel gek hoe sommige mensen die singels vast trekken... hoppah.. niks gaatje voor gaatje.. gewoon in 1 keer omhoog dat ding Tong uitsteken

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 20:41

uhmmm, dat weet ik zo niet meer.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 17:29

Gisteren weer met Igortje gehobbeld, hij was lekker fris, soms iets te fris maar da's beter dan dat die bijna achteruitloopt zoals sommige paarden:P Hij had ook beetje humeurtje gisteravond, hij had duidelijk echt geen zin int zadel gisteren, had twee uur daarvoor nog een meisje tegen dr knie aan getrapt hoorde ik, maar bleek dat ze m in zn stal had gezadeld...Anyway, uiteindelijk liep Igor wel lekker ontspannen en da's de bedoeling he;)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:19

doe je nog mee met de wedstrijd Jo? Lachen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:46

Yep, heb opgegeven voor de B aangezien dit mn eerste wedstrijd wordt op de haerst, laten we hopen dat Igor dan iets minder fris is dan gisteravond;)
Doe jij ook nog mee dan?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:10

Jah Haha!

Ben net gebeld door Marleen, ga eerst van 12 tot half3 bakdienst doen, en dan om kwart voor de ring in met.... *tromgeroffel* Vincent Haha! Ik ben echt benieuwd hoe het gaat Lachen Maar ben allang blij als ie netjes de bak door gaat Lachen Moet helaas L2 starten, anders zou ik buiten mededinging meedoen in de B ofzo... omdat wijken nog niet echt bevestigd is.. Maar vind het zo super tof dat ik op hem mag Haha! Hebben ze er blijkbaar wel vertrouwen in hihi Tong uitsteken Aangezien ik m ook steeds meer aan begin te voelen Lachen

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:13

Jolien87 schreef:
Yep, heb opgegeven voor de B aangezien dit mn eerste wedstrijd wordt op de haerst, laten we hopen dat Igor dan iets minder fris is dan gisteravond;)
Doe jij ook nog mee dan?

Kunnen we nog wel eens concurrentes worden hihi Tong uitsteken Want B, L1, L2 en M1 volwassenen manegepaard wordt vaak bij mekaar gedaan Lachen is de startlijst er al? Lachen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:46

Oh lachen:P En wat leuk dat je op Vincent mag, ben benieuwd hoe het gaat, zal voor je duimen maar ik zie je dan vast ook nog wel;) Maar moet je dan m kwart voor 3 de ring al in? Is wel kort he:P

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 21:08

kwart voor 4 Tong uitsteken sorry denk dat de toets niet gepakt heeft Tong uitsteken

Ja heb er zin in Lachen En ik ben van tevoren al trots, en zolang die ook maar 1 rondje braaf heeft gelopen ben ik al tevreden Lachen

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 21:14

En dan wil mn moeder ook nog niet komen kijken Scheve mond Ik zei dat t heel belangrijk voor me is enzo, maar zegt ze dat het voor haar toch telkens hetzelfde is, dat een paard een paard is...
Mja ik vraag mn broer wel.. want wil toch wel graag dat ik foto's of film heb Lachen Omdat ik dat nie theb van Vincent en mij..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 23:26

Wat jammer dat je mams er niet bij is:(
Werd vanavond ook gebeld en ik ben ringmeester van 12 tot half 3, kunnen we dus zwaaien;)
En daarna moet ik vlug vlug omkleden want moet om 3 uur de proef rijden, op Igor in de B...Hoop dat er daarvoor nog iemand op moet zodat ik niet eerst nog hoef om te kleden EN te zadelen:P

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 23:43

Ach vaak kan je ook wel doen dat je een paar minuten eerder weg kan hoor... ze staan daar vaak met zn 2... en bij bakdienst ook wel es eerder weg gegaan omdat ik nog moest rijden..
Ik trek gewoon alvast mn kleren aan, doe ik er een trainingsbroek overheen Lachen Dat scheelt ook sjouwen trouwens Tong uitsteken Anders moet ik helemaal mn laarzen mee enzo... nu doe ik gewoon kleine weekendtas voor mn jasje, cap etc Lachen Erg handig Lachen

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 17:47

Is de wedstrijd aankomende zondag? Dan kom ik anders wel eventjes kijken!

Ben vanochtend op m'n bril gaan staan (glazen eruit), dus heb van kwart over 7 tot half 3 zonder bril gewerkt, met -6 aan beide ogen Tong uitsteken Niet aan te raden Clown!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 18:35

zie je dan wel wat? Bloos!

Oh gezellig dat je even komt Lachen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 19:54

Oh gezellig Dympf:) Alleen balen van je bril, kan je ons zondag dan wel zien? hihi geintje meid!;)
@ Lotte: ja ik trek ook al zoveel mogelijk aan, is meteen alweer een stuk warmer in die bak he, staan we daar allebei als twee dikke propjes:P

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 22:27

Ja idd Lachen

Nou mocht vanaaf ook op mn ventje Tong uitsteken Was eerst op Igor ingedeeld... Maar toen heb ik maar gezegd dat ik niet wou zeuren maar dat ik m écht niet leuk vind Tong uitsteken En toen hebben ze een beetje geschoven en mocht ik op vincent Schijnheilig Daar heb ik niet speciaal om gevraagd, dacht alles is beter dan igor Schijnheilig(sorry Jo Knipoog) maar had wel mazzel, want Vinnie had een hoefzweer, en daarom mocht ie vandaag net 1 uurtje lopen Lachen Dus ik dacht; sjiiiiiittt die zal wel fris zijn Tong uitsteken wat bleek; beestje was niet vooruit te branden Tong uitsteken Maar hij was ook wat stijfjes enzo, dus misschien nog last van zn hoef? Lachen Anyways, even kleine stukje proef geoefend Lachen Wijken gaat voor hem supergoed, maar geen 10m, maar dat kan me geen ruk schelen Tong uitsteken En achterwaarts kan die niet Haha! moet de scheet nog leren Lachen
Oh en de linkergalop met aanspringen ging echt super matig(is zn goeie kant) dus ik dacht; dan zal rechts ook wel niks zijn Tong uitsteken(zn slechte kant;)) sprong die rechts echt supermooi aan, en ook veel sprong enzo Haha! En aant eind liep die mooi in de aanleuning, en lekker voorwaarts Lachen Dus tis wel goed gekomen Lachen

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 17:42

whehe, zeker persoon gaat zondag met vinnie M1 proberen te doen Huilen van het lachen Ik bedoel het zal voor hem misschien goeie oefening zijn om de omgeving te leren kennen, maar M1? Daar heb ik zo mijn twijfels bij Tong uitsteken Ook bij de manier van rijden van persoon maar oké Schijnheilig

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 08:37

http://www.youtube.com/watch?v=egMYk-T1odk

Filmpje van de PDD Haha!
Ik sta er miss wat vakerop dan linda sommige stukjes, maar dat kwam omdat mn moeder filmde, en niet meteen met de intentie om er een filmpje voor youtube van te maken Tong uitsteken

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 11:30

Leuk filmpje Annelotte!