Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Serada

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:47

Okay dus als ik er een lijstje van maak, willen/kunnen de volgende mensen meedoen aan de fotoshoot zaterdag (mits mooi weer natuurlijk!) Cool

~ Anique met Jolly
~ Petra met Whisper
~ Wil & Dayna met Owen
~ Irene met Froukje
Laatst bijgewerkt door Serada op 26-06-06 12:25, in het totaal 4 keer bewerkt

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 12:12

Hey wat leuk zeg! En om het te combineren met Horse Event is denk ik ook wel een goed idee! Ik heb alleen geen tentje, wat nu? Gaaf zeg, hebben we een stalkamp, haha! Alleen wordt wel leuk voor diegene die geen trailer hebben. Wie gaat waar een trailer vandaan halen, haha!
En aanstaande zondag is de friezendag he!!!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 12:16

En jaaaa, ik heb ook zin in de foto sessie Haha! Moet ik wel ff met Froukje afspreken dat als ik zeg SMILE dat ze wel ffies gaat lachen en d'r oortjes naar voren doet, haha! Mag ik dan wel rond 13.00uur Lin??? Anders kom ik in de knoop met mijn werk!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 12:23

Reentjuh schreef:
Hey wat leuk zeg! En om het te combineren met Horse Event is denk ik ook wel een goed idee! Ik heb alleen geen tentje, wat nu? Gaaf zeg, hebben we een stalkamp, haha! Alleen wordt wel leuk voor diegene die geen trailer hebben. Wie gaat waar een trailer vandaan halen, haha!
En aanstaande zondag is de friezendag he!!!

Ik heb nog een adres waar je een keurige tweepaardstrailer voor een weekend kan huren. Dus dat moet toch geen probleem zijn, lijkt mij. Ik zal bij die camping vragen of zij daar ook tenten verhuren, misschien is dat een idee. dan doen we gewoon een grote, waar we allemaal in kunnen slapen Haha!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 12:26

Serada schreef:
Okay dus als ik er een lijstje van maak, willen/kunnen de volgende mensen meedoen aan de fotoshoot zaterdag (mits mooi weer natuurlijk!) Cool

~ Anique met Jolly
~ Petra met Whisper
~ Wil & Dayna met Owen
~ Irene met Froukje

Okay, jou zet ik op 13.00 uur Knipoog

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 13:23

Oke Lin, dank je wel! En vraagtie er nog iets van geld voor ofzo?? Want dan moet ik natuurlijk wel wat meenemen Haha!

En dat van een grote tent waar we met zijn allen inkunnen, vind ik eigenlijk wel een heel goed idee Haha! Ik vrees dat ik Arjan niet mee krijg, want die heeft een hekel aan kamperen, ook met mij naast hem 's nachts Boos! , haha!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 14:18

Ik ga niet mee met whis
volgend jaar wel een keer
ben weer aan het werk doei doei xx

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 14:28

Reentjuh schreef:
Alleen wordt wel leuk voor diegene die geen trailer hebben. Wie gaat waar een trailer vandaan halen, haha!

Waar ga jij hem huren dan??????????????

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 14:55

Reentjuh schreef:
Oke Lin, dank je wel! En vraagtie er nog iets van geld voor ofzo?? Want dan moet ik natuurlijk wel wat meenemen Haha!

En dat van een grote tent waar we met zijn allen inkunnen, vind ik eigenlijk wel een heel goed idee Haha! Ik vrees dat ik Arjan niet mee krijg, want die heeft een hekel aan kamperen, ook met mij naast hem 's nachts Boos! , haha!

Nou Ireen, dan ben je niet de enige hoor. Dave gaat ook niet mee, die levert ons alleen maar af en haalt ons weer op Haha!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 16:24

peetorlan schreef:
Reentjuh schreef:
Alleen wordt wel leuk voor diegene die geen trailer hebben. Wie gaat waar een trailer vandaan halen, haha!

Waar ga jij hem huren dan??????????????

Nou, eric is dan als het goed is nog aan het varen volgens mij?? Als het niet zo is, moet je het ff zeggen hoor Tonke! En ja, als ik dan met Froukje mag/ga, moet Arjan haar brengen, weettie alleen nog niet Haha! En Arjan gaat denk ik geen trailer huren, hihi! Die heeft zijn eigen natuurlijk Clown

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 17:22

We staan hier,voor het huis van egbert,een doodnormale nederlandse jongen.Na jaren in de anoniemiteit geleefd te hebben,komt hij met zijn grootste passie naar buiten,het parkiet pijpen vlak bij de dam... Clown

Maar ik wil ook wel mee kamperen,alleen heb ik een vraag...Kan boris(mijn lieve hondje) Koe ...Kan die ook mee Tong uitsteken anders moet ik een oppas regelen Tong uitsteken Maargoed,kijk...Boris is een heel goede waakhond hoor (not) Vork ..Nouja,ik hoor het wel,toch????

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 18:34

perdiksvesra schreef:
Maar ik wil ook wel mee kamperen,alleen heb ik een vraag...Kan boris(mijn lieve hondje) Koe ...Kan die ook mee Tong uitsteken anders moet ik een oppas regelen Tong uitsteken Maargoed,kijk...Boris is een heel goede waakhond hoor (not) Vork ..Nouja,ik hoor het wel,toch????

Als er honden op de camping mogen, vind ik het geen probleem hoor El. Zal ik even voor je vragen? Het probleem is alleen wel, Boris komt niet in de onze auto dus daar zul je wat anders voor moeten verzinnen Knipoog

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 18:35

perdiksvesra schreef:
We staan hier,voor het huis van egbert,een doodnormale nederlandse jongen.Na jaren in de anoniemiteit geleefd te hebben,komt hij met zijn grootste passie naar buiten,het parkiet pijpen vlak bij de dam... Clown

Wat is die Jochem goed he, wat heb ik om die gast gelachen Haha!

tollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 19:16

Lin dit ga je echt niet geloven: zit ik start klaar om mijn digitale leeg te trekken van de foto's met een geleende kabel... doet ie niks meer!!!!!! Geen beweging in te krijgen, niet met nieuwe baterijen etc etc. GRRRRR. Tijn gaat er morgen mee naar de fotowinkel... en haalt ook (als de digitale het nog doet) een nieuwe kabel!!!!!

Vervoer heb ik al bij paps geregeld voor september, nu nog een trailer. Misschien dat mijn pa en ma de fietsen meenemen en daar lekker een weekend gaan fietsen en ons dan weer op zondag ophalen! Wat een skatjes he!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 19:28

Ga je dan nog wel even buiten met Madam oefenen Shir? Anders ben je dalijk het hele weekend aan het stuiteren op Madam Haha! En dat moeten we niet hebben natuurlijk!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 09:17

tollie schreef:
Lin dit ga je echt niet geloven: zit ik start klaar om mijn digitale leeg te trekken van de foto's met een geleende kabel... doet ie niks meer!!!!!! Geen beweging in te krijgen, niet met nieuwe baterijen etc etc. GRRRRR. Tijn gaat er morgen mee naar de fotowinkel... en haalt ook (als de digitale het nog doet) een nieuwe kabel!!!!!

Volgens mij ligt er een gruwelijke vloek op deze foto's. Straks zien we iets van vreemd licht op de achtergrond of vage verschijningen in de vorm van geesten Afbeelding

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 09:19

Reentjuh schreef:
Ga je dan nog wel even buiten met Madam oefenen Shir? Anders ben je dalijk het hele weekend aan het stuiteren op Madam Haha! En dat moeten we niet hebben natuurlijk!
Haha nou dan is het een lange rit over de Leenderheide Afbeelding

tollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 09:36

Dames ik ga inderdaad oefenen met madam!!! En de weken er voor zal ze geen ene vrije dag krijgen hahaha. Maar zoals de oude eigenaresse zei: de ene dag is ze braaf en de andere dag onuitstaanbaar!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 10:06

tollie schreef:
Maar zoals de oude eigenaresse zei: de ene dag is ze braaf en de andere dag onuitstaanbaar!
Mmmh klinkt als een echte vrouw Haha!

tollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 11:56

Haha Lin, of ik ben altijd stabiel hoor... altijd onuitstaanbaar hihihi. Vanmiddag moet ik naar mijn zus (zeeland) en ik zal kijjken in welke fase zij zit!hihihi.

Op dit moment ben ik aan het thuiswerken en ja... het is weer wasdag! Vanmorgen was ik al vroeg op stal. Net nadat Wil er was, die reed me namelijk bijna van de weg!! Nog bedankt wil. Ik was niet met mijn eigen auto, vandaar dat ze me denk ik niet zag.

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 12:32

tollie schreef:
Haha Lin, of ik ben altijd stabiel hoor... altijd onuitstaanbaar hihihi. Vanmiddag moet ik naar mijn zus (zeeland) en ik zal kijjken in welke fase zij zit!hihihi.

Op dit moment ben ik aan het thuiswerken en ja... het is weer wasdag! Vanmorgen was ik al vroeg op stal. Net nadat Wil er was, die reed me namelijk bijna van de weg!! Nog bedankt wil. Ik was niet met mijn eigen auto, vandaar dat ze me denk ik niet zag.

ohhh wat erg, nee ik heb je niet gezien Bloos
Waarom toeter je dan niet ff Haha!
Wil is nou eenmaal erg blind Schijnheilig
Denk dat ik mijn bril niet op had Tong uitsteken

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 12:38

Zo heb net even een gesprekje met Marjolijn gehad, maar zoals het er nu uit ziet gaat de keuring gewoon door, of haar vriend moet het anders willen.
Ze was gelukkig niet negatief over dit geval Nagelbijten / Gniffelen
Kan elk paard gebeuren dus Haha!

vesratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 12:50

hoi lin gefeliciteerd met dave en feliciteer m maar van mij
zie dat ik de eerste bent hier hihi

nou ik ga zo naar xanta toe dus ben vanaaf er pas weer om bij te lezen

doei doei en werkse nog voor diegene die aan het werk zijn

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 13:21

Dave gefeliciteerd!!!!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 13:25

Heey allemaal!

Wil, fijn voor je dat de keuring toch gewoon door gaat!

Mensen ik kom vandaag niet naar stal. Ik heb echt een bagger dag op mijn werk en ben denk ik nog wel tot een uur of zeven hier bezig...(veel escalaties en nog een paar oudergesprekken pffff)
Zou er iemand even Yus een dikke kus van me willen geven en kijken of alles goed met hem gaat?

Morgen ga ik weer lekker met hem rijden en do en vrij is Anique de supergroom er voor hem. Ik kom dan denk ik ook wel gewoon even buurten hoor hihihi

Dikke kusss Mir