~ Anique met Jolly
~ Petra met Whisper
~ Wil & Dayna met Owen
~ Irene met Froukje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Moet ik wel ff met Froukje afspreken dat als ik zeg SMILE dat ze wel ffies gaat lachen en d'r oortjes naar voren doet, haha! Mag ik dan wel rond 13.00uur Lin??? Anders kom ik in de knoop met mijn werk! Reentjuh schreef:Hey wat leuk zeg! En om het te combineren met Horse Event is denk ik ook wel een goed idee! Ik heb alleen geen tentje, wat nu? Gaaf zeg, hebben we een stalkamp, haha! Alleen wordt wel leuk voor diegene die geen trailer hebben. Wie gaat waar een trailer vandaan halen, haha!
En aanstaande zondag is de friezendag he!!!
Serada schreef:Okay dus als ik er een lijstje van maak, willen/kunnen de volgende mensen meedoen aan de fotoshoot zaterdag (mits mooi weer natuurlijk!)![]()
~ Anique met Jolly
~ Petra met Whisper
~ Wil & Dayna met Owen
~ Irene met Froukje
Ik vrees dat ik Arjan niet mee krijg, want die heeft een hekel aan kamperen, ook met mij naast hem 's nachts
, haha! Reentjuh schreef:Alleen wordt wel leuk voor diegene die geen trailer hebben. Wie gaat waar een trailer vandaan halen, haha!
Reentjuh schreef:Oke Lin, dank je wel! En vraagtie er nog iets van geld voor ofzo?? Want dan moet ik natuurlijk wel wat meenemen![]()
En dat van een grote tent waar we met zijn allen inkunnen, vind ik eigenlijk wel een heel goed ideeIk vrees dat ik Arjan niet mee krijg, want die heeft een hekel aan kamperen, ook met mij naast hem 's nachts
, haha!
peetorlan schreef:Reentjuh schreef:Alleen wordt wel leuk voor diegene die geen trailer hebben. Wie gaat waar een trailer vandaan halen, haha!
Waar ga jij hem huren dan??????????????
En Arjan gaat denk ik geen trailer huren, hihi! Die heeft zijn eigen natuurlijk
...Kan die ook mee
anders moet ik een oppas regelen
Maargoed,kijk...Boris is een heel goede waakhond hoor (not)
..Nouja,ik hoor het wel,toch???? perdiksvesra schreef:Maar ik wil ook wel mee kamperen,alleen heb ik een vraag...Kan boris(mijn lieve hondje)...Kan die ook mee
anders moet ik een oppas regelen
Maargoed,kijk...Boris is een heel goede waakhond hoor (not)
..Nouja,ik hoor het wel,toch????
perdiksvesra schreef:We staan hier,voor het huis van egbert,een doodnormale nederlandse jongen.Na jaren in de anoniemiteit geleefd te hebben,komt hij met zijn grootste passie naar buiten,het parkiet pijpen vlak bij de dam...![]()
En dat moeten we niet hebben natuurlijk! tollie schreef:Lin dit ga je echt niet geloven: zit ik start klaar om mijn digitale leeg te trekken van de foto's met een geleende kabel... doet ie niks meer!!!!!! Geen beweging in te krijgen, niet met nieuwe baterijen etc etc. GRRRRR. Tijn gaat er morgen mee naar de fotowinkel... en haalt ook (als de digitale het nog doet) een nieuwe kabel!!!!!
Reentjuh schreef:Haha nou dan is het een lange rit over de LeenderheideGa je dan nog wel even buiten met Madam oefenen Shir? Anders ben je dalijk het hele weekend aan het stuiteren op MadamEn dat moeten we niet hebben natuurlijk!
tollie schreef:Mmmh klinkt als een echte vrouwMaar zoals de oude eigenaresse zei: de ene dag is ze braaf en de andere dag onuitstaanbaar!
tollie schreef:Haha Lin, of ik ben altijd stabiel hoor... altijd onuitstaanbaar hihihi. Vanmiddag moet ik naar mijn zus (zeeland) en ik zal kijjken in welke fase zij zit!hihihi.
Op dit moment ben ik aan het thuiswerken en ja... het is weer wasdag! Vanmorgen was ik al vroeg op stal. Net nadat Wil er was, die reed me namelijk bijna van de weg!! Nog bedankt wil. Ik was niet met mijn eigen auto, vandaar dat ze me denk ik niet zag.