Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Zodra je een beetje aandringt vliegt ze gelijk in de verdediging en gooit haar lijf aan de binnenkant van de bak helemaal op slot lijkt wel. Lukt dit niet dan zet ze het op een lopen
.
.
vandaag ging ik maar buiten rijden in de bak (dacht ik) omdat de binnenbak bezet was voor ungaro,zipje en versace
maja mevrouw had er echt werkelijk geen zin in.. ik zat me nogal kwaad te maken want echt niks lukte.. heb der zelfs een keertje uitgescholden voor boerenknol
(zo erg pakte ze links vast..) toen ze ook maar eventjes los liet heb ik de poort open gedaan en even lekker naar buiten geweest.. dat hadden we beide echt eventjes nodig.. Van zaterdag zal ik maar helemaal niks verwachten want ze is zo fel en zenuwachtig sinds ze een weekje heeft stil gestaan..

Komt door zijn nieuwe bitje denk ik..
maar weer concurrentie minder

moet dan naar Haaren ook een pas de deux en anders een kür op muziek omdat die vriendin van mij ziek is(keel,oor,voorhoofdholte ontsteking heeft). Maar daar moet ik dus tegen mijn oude instructrice rijden.. dat is dus wel leuk maar is toch wat serieuzer omdat het ook word beoordeeld door van baal..(mijn lievelings jury.. ahum
)