manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 22:59

ow... Tja... Tog maar ff mee wachten lijkt mij Haha!
*maar dat zal Chris zn vader zelf ook wel snappen na zaterdag en wie weet zn moeder ook wel (gaat die meekijken naar de les?)
Ach en als ze tog besluiten een eigen paard te kopen; doe het een borsttuig aan en het is net een mak lammetje Clown Kan je er alles mee doen, ongevaarlijk en super braaf!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 13:10

Nou, dacht dat t mooi weer ging worden, dus had een lekker buitenritje gepland, nou kon mooi in de regen en harde wind rijden. Maar ben in ieder geval lekker uitgewaaid Knipoog
Bianz: je zadel klinkt goed, en het ziet er ook mooi uit. En wat cool dat je gewoon met Nero naar de Kroo ging wandelen, vond ie t leuk?
Jaja, zaterdag een lange reis voor de boeg, moet ik nog iets speciaals meenemen? Wel jammer dat we het paardrijden van Chris zn vader dan missen, neemt zn moeder ook een poging of toch maar niet?! Clown
En Bar, we negeren je punten niet hoor, maar je moet toegeven, weinig verassend is het niet he?! Het woord tijd voor de L, heb je wat meer competetie Lachen

En hoest met Anne? Ben je nog veel moe of red je t wel?
En speciaal voor Cis heb ik nog dit:

Afbeelding

Zet vooral je geluid aan Vork

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-06 18:25

Ja t weer valt mij ook een beetje tegen (kon vanmorgen en net 5 minuten gelee ook tegen de harde wind en de regen in trappen op mn fietsje... ) Maar flink uitwaai weer is t zeker! *hoezo harde wind!*

Zeker een lange reis zaterdag. Gaan jullie ook egt vroeg weg dan of nie? Uhm.. nope niet egt iets speciaals nodig Tong uitsteken Ga eerst Sinterklaas maar eens verwelkomen hier in Nederland, voordat ik ook maar aan de kerst ga denken Haha!

En t gaat goed hoor Lachen
Opsich merk ik t wel; moe als ik zo tegen die wind in naar t station moet fietsen, wat moeier als ik terug kom van school, eerder toe aan mn bedje en verminderde concentratie op school enzo. Maar verder nie egt heel erg ofzo hoor. Blijf gwoon lekkr doen waar ik zin in heb en dat lukt ook allemaal wel Haha!
*gelukkig had ik de afgelopen 2 weken ook maar gwoon toetsweken, dus heel weinig naar school. Deze week gister en vandaag even naar school, en vorige week ook maar 1 dagje gweest dus Lachen

Hee héél veel plezier zaterdag; have fun enne lekkr shoppen hè!
*suc6 ook met die lange reis...

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 18:33

Oh wat erg zeg! Ik lijk wel een dom blondje haha.
Leuke foto's trouwens Thirz van de weekendtocht!
Bar, supergaaf dat je nog steeds zo goed gaat op je wedstrijden. Hop Hop Hop, Bar gaat naar de top!
Ik had gisteren mijn P uitreiking, dus mn ouders waren hier. Was erg gezellig, heb nu een mooie orchidee in mn woonkamer staan.
Ik heb het dit weekend erg druk, eerst komt een vriendin uit utrecht naar leeuwarden toe en dan blijft ze hier slapen van vrijdag op zaterdag. En dan gaan we zaterdag naar utrecht om daar van zaterdag op zondag te slapen. En dan zondag weer naar Leeuwarden. Pfff heftig, maar wel leuk!
Nou ik hoop dat het goed gaat met jullie allemaal, ik spreek jullie snel!
Liefs Cis

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-06 19:21

*ow haha, ben net helemaal vergeten dat filmpje nog te kijken, zo nog ff doen. Tja ik was de camera vrouw dus ik weet (of iig heb geweten) wat er op staat Tong uitsteken Was iig een erg lollig moment Haha!

En leuke P uitreiking gehad? Hihi, ook PPepermunt (leek ze beter dan PPeterselie Tong uitsteken) gekregen samen met je PPapiertje? en nog een P-uitreikings-lied gehoord? Clown

Plezier bij Anouk van t weekend (daar ging je heen tog?)
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 16-11-06 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-06 19:28

*heeft net filmpje gekeken mét geluid (mn ouders kwamen meteen aanrennen: "dat klinkt lollig, wanneer is dat?" Ze hadden al door dat t een deel van de Pdoes gang was Clown Hoe dat tog komt? Knipoog )
DUs we hebben hier met zn 4ren ff t filmpje bekeken Haha!

hihi t blijft egt een top filmpje, hihi --> ben je droef, ben je sip: kijk dit filmpje en je hebt gegarandeerd de slappe lach!
(lijkt me sterk dat hier nie mee moet lachen iig, óf t is ook een kwestie van "je had erbij moeten zijn...")

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-06 20:38

Anne_87 schreef:
(lijkt me sterk dat hier nie mee moet lachen iig, óf t is ook een kwestie van "je had erbij moeten zijn...")

Juist, duidelijk dus een geval van "je had er bij moeten zijn" (of je snapt de humor alleen als je van Paardoes bent Clown )
*eerst uit moeten leggen wat er gebeurde, werd nie gesnapt Verward
vervolgens de reactie: "ok. eehmm. jah... En eehm maar dan snap ik nog niet waarom iedereen lacht. Maar goed duidelijk veel lol. en das mooi!"

Clown Juist, nouja ik kom steeds nie meer bij tijdens t filmpje, maar die reactie is dus nie bij iedereen t zelfde Tong uitsteken

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 17:48

Whahaha super grappig, ik kom net van de manege, staat het paard van sinterklaas dr opeens! Sinterklaas komt dus morgen aan in Middelburg (as you know) en nu hebben ze zn paard dus alvast gebracht. Komt helemaal uit weet ik veel waar. Dus ik dacht dat het wel een vet paard zou zijn... maar het is echt een opa-tje! Natuurlijk een schimmel en zn naam is, hoe toepasselijk, amerigo.
Toch wel grappig om het echte sinterklaaspaard op stal te hebben...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-06 13:34

*oeps foutje*

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 14:38

Gisteren ben ik op buitenrit geweest met Nous en Nandipha (vriendin van mij) op Vanessa. We besloten naar het nieuwe crossveldje te gaan en de waterbak uit te proberen. Hier wat foto's daarvan!

Afbeelding
Nous durfde natuurlijk niet het water in. Dus ik het voordoen. Helaas waren mijn laarzen niet helemaal waterdicht Clown

Afbeelding
Na lang aandringen stond ze toch eindelijk in de waterbak. Eng was het natuurlijk nog wel Knipoog

Afbeelding
Even flemen natuurlijk

Afbeelding
Toen gingen we even door de waterbak draven. Nous vond het water aan dr buik maar niks, dus ze gooide echt enorm hoog op

Afbeelding
Haha!

Afbeelding
Braaf paard Lachen

Afbeelding
Vanessa vertikte het al die tijd om in het water te gaan. Dus dan maar met behulp van Nous

Afbeelding
Nee, Vanessa had ècht geen zin

Afbeelding
Zonder nans lukte het wel Lachen Toen zat ik met 2 paarden in de waterbak. Wel eng hoor! zeker toen Vanes het op dr heupen kreeg en mij bijna van Nous af trok haha!

Afbeelding
Hehe, eindelijk beide paardjes in het water

Afbeelding
Toen konden we aan de cross beginnen! In keiharde rengalop door de waterbak heen. Joehoeoe! Nous vond het geweldig Haha! Ik was alleen echt superdoorweekt en ijskoud!

Afbeelding
Nous besloot op de kant ook maar de galop voort te zetten. Ikzelf zag dat alleen niet zo zitten haha. Nous op hol, en ik half eraf.

Afbeelding
Moe maar voldaan. Zeker voor herhaling vatbaar! Thirz, wanneer gaan we met zn tweeën Knipoog ??

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 18:24

Gave foto's Kim! Was het water niet koud? Wel stoer dat nous zo netjes het water in ging! Je kunt weer trots wezen op je paardje...

Nou ik ben net terug van de manege, shaar dr staart en benen gewassen en knotjes gemaakt. Morgen wedstrijd op de Kroo, moet al om 10.15 starten... Dus wordt vroeg opstaan!
Verder heb ik petrie laarzen gekocht Lachen! Moet er nog wel aan wennen (lees inlopen). En dat is nogal pijnlijk, dus ik rijd morgen gewoon met mijn "oude" leren laarzen!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 18:11

Haha die Nous; ze is maar stoer dat ze het doet hoor! Altijd lastig dat water zo nat is he Kim Knipoog Waar is de crossbak dan?
En Bar, wat waren je punten vandaag? Tof dat je nieuwe laarzen hebt!
Hoe is het verder met iedereen?
Gisteren m'n nieuwe zadel dus uitgeprobeerd en het ligt nu gewoon helemaal goed! Bij het opzadelen even een hard hoofd er in, omdat het erg instabiel lag, maar dat lag volgens mij meer aan een te lange singel, waardoor ik ver naar boven moest aansingelen. Tijdens het rijden schoof het zadel helemaal niet opzij! Tijdens het longeren lag het wel wat naar achteren, maar dat is ook een beetje het probleem van Nero zijn rug, maar het was in ieder geval niet té ver of schadelijk (heb er ff een paar kenners goed naar laten kijken). Verder zat het heel lekker! Moest wel ff wennen aan de ruime zit; het andere zadel zat veel meer opgesloten door de hoge lepel. Al met al ben ik dus heel erg blij dat het zadel past en goed ligt! Nu nog even een kortere singel vinden (Petra had er nog een berg liggen, dus nog eens ff testen) en dan hoop ik dat deze langer dan een half jaar goed blijft liggen.
Vandaag een enorme opruimwoede gehad: heel mijn kledingkast uitgemest en een hoop dingen in de kledingzak voor het LDH gestopt. Daarna nog even mijn kamer onder handen genomen en nu moet ik eigenlijk heel hard gaan leren... over 1 maand al tentamen, maar kan mezelf niet zo goed motiveren. Daar moet ik dus ff iets aan doen.
Nou dit was het wel weer ff! Foto's van het nieuwe zadel op Nero en rij-foto's volgens ooit nog wel eens, als ik een fotograaf kan vinden Knipoog Doeii!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 18:28

De foto's zijn erg cool Kim! Nous heeft ervan genoten zo te zien. Zodra ik weer hersteld ben gaan we snel!! Loop nu nog rond met hechtingen en een dikke lip (de vrouwen in Afrika dromen hiervan volgens de dokter, maar ik heb ze toch liever normaal Lachen )

T was me ook wat, na de botsing was hulp gelukkig snel ter plaatse en de pers helaas ook. Het enige wat ik dacht toen ik naar buiten liep was: ik wil niet zo op tv! Moest ik helemaal op een brancard liggen, ingepakt en wel. Vond ik allemaal niet nodig! Maar het valt allemaal mee, hechtingen mogen er over 10 dagen uit en mn lip is vast met een paar dagen wat minder dik! En Marieke is helemaal heel gebleven, dus die kon me bijstaan (alleen vond ze naalden ook eng, dus heb ik de zuster maar fijngeknepen!) Dus dan moeten we een andere keer nog maar gaan shoppen Marieke, gaan we wel met de auto Knipoog

Fijn dat t zadel goed ligt Bianz, wil m snel in t echt bewonderen. Speel ik wel voor fotograaf hoor, u roept, ik klik Cheese! Enne, we verwachten natuurlijk wel weer winstpunten he Bar! (én foto's van je nieuwe laarzen Pling )
Nou, ik ga nog maar eens een soepje met een rietje wegwerken, doeg!!
Laatst bijgewerkt door Thirz op 19-11-06 18:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 18:36

Wat was er gebeurt dan Thirz? Volgens mij heb ik iets heel belangrijks gemist! Klinkt allemaal niet fijn.... Beterschap meis!

Ik had 180 punten, dus net 1 wp, maar er was superlaag gejureerd. We gingen met zn vieren (allemaal van groot prooyen)op wedstrijd, 1 meisje had 173 en 2 andere hadden 175. Dus ik was heel blij met mn 180 punten Lachen

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 18:46

Jaja je maakt nog eens wat mee als je met de bus naar Duitsland wilt gaan! 't was echt schrikken toen m'n vader het zei, maar gelukkig viel het allemaal nog mee. De dikke lip is vast met een paar dagen weg en als alles mooi geneest is het gelukkig allemaal goed afgelopen.
Leuk dat je ook nog eens mee wilt naar Nero Thirz! Hij heeft nu al twee fans in de rij staan wachten haha, eerst Marieke en nu Thirz nog! Waar wilde je eigenlijk nog over praten met Nero Marieke? Over z'n look-a-like Stud gekwijl?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 18:49

Wwow what the... dat heb ik op tv gezien! Dat er een bus op een vrachtwagen was geknald... nooit bedacht dat jullie daar in konden zitten! Jeetje!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 18:50

Bianz mag ik ook op de wachtlijst om een keer mee te gaan naar Nero? Dan fiets ik met jou mee Lachen incl fototoestel, haha Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 18:51

Jeej, ook een waterbak hier in Vlissingen! (in t nieuwe bos tog? Jammer dat die paden van dat bos zo verrotte zwaar zijn meestal..) Leuke foto's idd! *haha, en weet je wel hoe koud en vies dat water is! en dan willen ze ook nog dat je gaat draven; buik ook nog eens nat Tong uitsteken Hihi, tja paardjes met een eigen mening blijven leuk, zelf natte voeten een stuk minder Clown

Super Bianz! Haha! Ach dit zadel blijft vast járen passen! Gelukkig zit t voor jou ook lekkr, ook wel fijn hè Knipoog *en je fotograaf heb je nu dus; kom maar op met die foto's Tong uitsteken

Ja, ik was ook egt zo geschrokken hè. Ik kwam thuis en kreeg meteen een heel verhaal (mn moeder had onderweg naar de Ah op de radio gehoord van een ongeluk mét bus mét mensen die naar de kerstmarkt in Oberhausen gingen. Mn moeder helemaal met de shakes nog wat boodschappen gedaan (ze was er zeker van dat dit Thirz en mariekje hun bus was.. en ze was heel bang dat 1 van hun de zwaargewonde persoon zou zijn)
Maar t viel gelukkig allemaal wel mee.. Of nouja, t had iig erger kunnen zijn.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 18:52

Hoe is t met Marieke?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 18:56

Ja hoor Bar, hardstikke leuk als je ook een keertje mee wilt! Je roept maar wanneer hoor!
Edit: Met Marieke gelukkig alles goed, alleen geschrokken, zoals ik gisteren begreep. En voor de spierpijn zou ze ff een afspraak maken met mij hahaha Knipoog Is 't al nodig Marieke?
Laatst bijgewerkt door Bianz op 19-11-06 19:00, in het totaal 2 keer bewerkt

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 18:59

En ik ben errug langzaam (zit ook weer veels te veel tegelijk te doen Tong uitsteken )
Maargoed; Nouja, gelukkig wel 1 wp.. beter dan geen Haha!

Enne hoe is t nou met Mariekje? heeft die nergens last van? *lijkt mij dat je daar ook wel spierpijn aan overhoudt ofzo? of is dat nie?
Gister was de hele familie hier, en ook die hadden t over dat "ene vreemde, bus ongeluk" Ze vonden dat het maar vreemd gegaan was, zoals ze hoorden op tv enzo. Maar ook die vonden dat jullie er allebei erg goed vanaf waren gekomen..
(arme Thirz zit ondertussen wel met der dikke Afrika lip, maar das idd vast heel snel over Ach gut)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 19:00

*is egt sloom vandaag Tong uitsteken alweer 2 nieuwe berichtjes terwijl ik mn antwoord aan t tikken ben Lachen

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 19:07

Haha Anne, dat zijn we niet van jou gewend hoor! Moet ook zeggen dat het topic nooit zo hard gaat haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 19:55

haha, we gingen sneller dan t licht (of iig sneller dan Anne bij kan houden Bloos )

Tja, gisteraaf familie-avondje gehad hier (best vermoeiend 20 man in de woonkamer) en dan daarna tog ook nie al te vroeg gaan slapen.. Vanmiddag paardje gehobbeld (vreet ook energie Knipoog ) én dan nu ook nog eens verschillende dingen tegelijk proberen te doen, dan kan mn koppie t op dit moment ff nie meer aan, en zakken we terug in tempo Vork

Citaat:
En voor de spierpijn zou ze ff een afspraak maken met mij hahaha Is 't al nodig Marieke?

Zegge Bianz, heb je miss nog wat tijd over van de week? Kom ik ook ff langs Knipoog Stik nl ook van de spierpijn (is zo slim geweest om gister met kruiwagens zand van de binnenbak naar de wei te slepen... Tja de wei was wat nat en modderig, dus een aantal meiden stond daar water weg te scheppen en wat modder weg te harken. Vond k t nie zo tof plan om met mn niet waterdichte schoenen daar door de modder te gaan banjeren, dus heb maar aangeboden om wat zand aan te slepen. Alleen... Dat zand was tog best zwaarder dan ik dacht Vork En omdat ik tog geen zin had om met halve kruiwagentjes te rijden, ben ik tog maar met volle gaan sjouwen --> Gevolg: tog best wel wat spierpijntjes Clown Tja niet egt mn dagelijkse bezigheid, kruiwageren.
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 19-11-06 20:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 19:58

Nou, we gaan hard idd! Goed zo Bar, hoeveel winstpunten moet je nog voor je L1 bent?
Marieke had idd ook veel last van spierpijn, ik kan vandaag echt niets met mn armen, ze lijken wel lood!

Enne, dat kan niet he Anne, ff checken voor je een nieuw berichtje plaatst Tong uitsteken