Nee het was niet aardig dat weet ik ook nog.. Hebben we haar toen nog een hele poos mee lopen treiteren. Of dat mariel in slaap was gevallen toen we net op kamp waren.
Ja, dat was echt grappig, wij liggen te praten, Mariel ineens, HUH Ik sliep.. Maarja, wie gaat er dan ook op vakantie, komt terug en hoort dat ze de volgende dag op kamp gaat Morgen al? Ik dacht volgende week pas.
had avondles zodat je makkelijker modellen kan regelen! heb een kapperskrukkie gekocht haha op school deden ze ze weg..! kon er eentje voor 10 euries overnemen Oladieje Oladiejo!
Moet straks weer knolle rijden carrousellen! haha..
haha gaat wel lukken! heb ik al wel is verteld haha maar er is een meisje daar die ik ken van de middelbare school en die doet ook carrousel! en die is ook al een paar keer naar t fjordenpaard geweest! haha en ook helemaal gek op summer dus we zitten altijd over kamp te praten! elke maandag onwijse kriebels dus (A)
Kiek kun jij mij misschien even vertellen: 1. Hoe je je Nickname wijzigt 2. Hoe je van een woord of zin een link maakt Heb er de hele tijd mee zitten kloten maar 't wil maar niet lukken
@Iris; Jammer dat je niet kan komen kijken Hoe ik ga vliegen @Maris; Nickname zal ik zo even voor je nakijken. Met die url: [url=DE LINK]De zin of het woord wat je als 'link' wil hebben[/url]
Nanoe lag net in de stal, en ik was naar binnen gegaan om mijn camera te halen lag ze nog steeds
Zal ik is laten zien hoe vies mijn buik nog is En hij is al schoner dan eerst
Iris: jep, ik doe weer mee met verkleed springen, met Britt én Redday (als Redday niet té erg flipt tenminste ) Gisteren was ze weer erg stuiterig in de les..