Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) En rijfoto's worden nu nog niet echt mooi denk ik. Ze is nog niet zo bevestigd en constant, maar voor Zamora al wel heel goed.
gaat niet meer zo lang duren hoor denk ik. Ze leert zo snel!

Broccoli schreef:Ik heb weer zo heerlijk gereden met beide dametjes! Zamora doet het nu echt goed. Sinds de wetenschap dat ze nog maar net zadelmak was zijn we heel anders met haar bezig gegaan. En dat werpt zeer zeker zijn vruchten af. Dat bokken wat ze deed was bijna zeker het draadje en het nieuwe zadel. Paardje weet gewoon nog niet veel. Eigenlijk heel triest dat ze zo met haar omgegaan zijn... maar goed, ik hoop dat ze het fijn krijgt bij mij...
En ze heeft het echt wel fijn bij jou hoor !!
Ehm, geloof hier in Wierden ergens!
(je hebt hem vast al gehad
)
heb laatste uur uitval, dus kan wat eerder gaan 

. Op een gegeven moment in een uitgestrekte galop kwam er zo'n afstapje aan en als ik recht door ging, kwam je op een openstuk, waar ik zeker wist dat hij gas zou geven. Dus in die afspron (Ram overdrijft alles hè
) een wending ingezet. Kreeg hem daarna wel rustig. Maar iemand had het dus gezien en die zat me echt aan te kijken van
(hihi hoezo geen steun op voeten en knieen en hoezo geen onafhankelijke zit
)
maar het betekent niet altijd dat je echt heel veel dingen fout hebt gedaan, dat bedoelde ik met geluk hebben. kijk naar noortje, zij heeft een fries. de ene jury houd er van, de andere niet. als ze er niet van houden ben je al de l.ul
jiska heeft gelijk, ik kom ook nog meerdere keren jurys tegen die niet van friezen houden en ok dus geen punten zal krijgen. tja dan zal ik ook balen als een stekker en misschien zelfs wel huilen omdat ik ook zo fanatiek ben als jij..