Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jetta schreef:Je hebt toch geen heimwee he, Anietje?! Maar je weet, je bent altijd welkom !
. we gaan gewoon ook voor jullie weer hard duimen
louise mis het gebabbel wel hoor. wanneer kom je weer? Mag je daar in het paarden zwembad ook foto's maken? ik zou het zo graag in het echt willen zien....
AnitaJoeri schreef:Hallo dames.
Ik dacht ik val even binnen als oud stalgenoot van Jet en Karin van stal Midden Delfland en ex Stal Langeveld.
Ik wou even naar dat filmpje van het buitenritje kijken.Altijd leuk.
Ook leuk om de oude omgeving weer te zien waar ik al galoperend de ruiterpaden onveilig gemaakt heb.
Ook de foto's van de paarden die ik vroeger gekend heb blijven altijd leuk [Fardos- Evita]
Heb er toch heel veel goede herinneringen aan.
Woon nu in Duitsland midden in het bos en geniet daar dus op volle teugen van het buitenrijden hier.
Als ik weer in Nederland ben kom ik zeker even langs op jullie stal om jet en Karin en de paarden te zien.
CharlyBrown schreef:Hallo Vrolijke Vrienden!!
Net een telefoontje gekregen van het paardenzwembad..
Chef liep nog steeds met zijn been buiten de massa... Dus leek zwemmen voor hem toch de beste optie. Op deze manier kan hij echt onbelast bewegen, hierdoor gaat hij niet 1 been anders bewegen dan de andere en worden zijn spieren weer evenredig getraind.
Gelukkig bleek Chef een echte zwem kampioen.. hij was heel braaf en vond het echt leuk! hij is nu een stuk of 12 keer het zwembad in en uit geweest.. En de laatste keren ging hij zelfs met een sprongetje het water in!
Patrick van het Paardenzwembad had goede hoop, dat ze Chef weer goed krijgen. Ze gaan Chef nu de aankomende 3 weken elke dag laten zwemmen, daarna kunnen ze goed beoordelen of het het juiste effect heeft.. blijf het heel spannend vinden of dit echt positief uit gaat pakken voor Chef.. Maar ben iig al super blij dat Chef goed mee werkt!