Nou, wij hebben een total body irradiation patient, die duurt dus 2 uur he... pfff is echt heeeeel saai... Alleen mr 2 uur kijken oftie braaf stil ligt, en tussendoor 1 x om laten draaien...
Ik had gisteren een klacht ingediend bij gemeente Schiedam, over de groeneweg en die rotonde bij Nieuwland... Kreeg vandaag al een mailtje terug, dat ze er wat mee gaan doen, afdeling verkeer is ermee bezig! Had ik niet verwacht en zeker niet zo snel al!
haha ik heb toen een bezwaarschrift/klacht gestuurd over een parkeerboete die ik heb gehad toen ik naar de verloskundige moest.. met daarin de vermelding dat ik de boete echt niet zou gaan betalen!!! Kreeg ik 2 weken later een brief binnen dat ze de klacht ontvangen had en dat ik voor 11-11-2010 (toen dus 3 maanden later!!!!) bericht terug zou krijgen over de klacht.. volgende dag licht er een 1ste aanmaning in de brievenbus met een verhoging van 7,50 voor die poedersuiker boete!!!!! grrrrrrrr wacht maar!!!:@:@:@:@:@
Mijn zilveren wrak is vandaag trouwens goedgekeurd bij de APK zonder reparaties!!! yeeey moet alleen over 6000km de distributieriem ofzo vervangen en dat kost wel ff 200/300 euro.
ja zo n onzin je moet tegenwoordig bij ons tot 22.00 uur betalen slaat echt nergens op .. en anders moet je hem 5 straten verders parkeren ... maarja niks aan te doen helaas ..
zo maar naar stal .. ukkie is al ff gehobbeld .. beter ff kijken of pina er al uit is dalijk .. ff lekker stront scheppen nog .. en dan wil ik optijd naar huis ! ga ik lekker slapen
__Melis__
Geplaatst: 12-10-10 20:41
Nou, surprise surprise, ik sta per ongeluk op de startlijst van zaterdag! Dus als ie donderdag en vrijdag braaf is, gaan we, zo niet, gaan we niet