WK kijken was echt gezellieeeeee

Oja, ik heb wel bijgelezen, maar ben vergeten wat er gezegd werd.
Weetje, we gingen opschrijven wie wat dacht dat het zou worden . Ik had 2-1 voor nederland

En caroline had 3-1 voor kameroen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vorige keer had ik ook precies het zelfde, hele tijd mooi weer, precies 1e dag dat ik daar aan kom , regen.

En 2 weken erna ook weer, dan ga ik op JT 
Annnn schreef:_Iriss schreef:ja precies, was vorig jaar hetzelfde over beenbescherming
toen heb ik wel tien keer gezegd dat ik er niets aan kon doen omdat het manegepaard is,
blijven ze het herhalen
komop ik ben toch ook niet achterlijk, of misschien wek ik de indruk van wel, jeeezus
Dat vind ik echt irritandste aan bokt! Als je iets plaatst waar ook maar een ding niet helemaal is zoals 'het hoort' trippen
ze gelijk al en is het enige wat je hoort dat.. ><
altijd gezeur en iedereen weet het beterxNathaliee schreef:Goedemorgen!
Er is weer lekker veel bijgekletst, heb een beetje in grote lijnen gelezen.
Denken jullie dat het eind augustus een beetje lekker weer is, meestal is dat niet zo he
En over die bodyprotector .. in een dressuurproef kan je ook lelijk vallen dus snap die hele heisa met een eenmalige crosswedstrijdje op een manege met manege paarden niet echt
De manege weet zelf wel welke paarden er mee kunnen doen en of die beenbeschermers nodig hebben etc.
Ik ga over een ruime 3 weken 24 dagen naar Indonesië dus voor mij hoeft het nog maar 3 weken zulk weer te zijn als vandaagEn 2 weken erna ook weer, dan ga ik op JT
Maar voor de rest hoop ik voor iedereen dat we het iig droog houden!

xmaddyx schreef:Bzoem schreef:Hmm ik zit me ineens heel erg af te vragen wat ik met m'n laarzen moet. Ze zijn nu zo ingezakt dat ze net boven me enkels naar binnen vouwen. Als ik rijd, geen probleem. Maar lopen! Ik dacht gister dat die 5 minuten wel zouden gaan.. Maar nu heb ik dus op beide benen een wond zitten
Misschien dat een goede invet beurt even helpt, dat ze ook wat soepeler uit die vouwen gaan.. maar ben bang dat ik dan bij Reelaer elke avond me laarzen zit te vetten
Ik heb overigens wel chaps, maar rijd er minder graag mee omdat je benen dan ineens zo los zitten...
ik heb in me laarzen van die plastic "uitzet" dingen, zo kunnen ze niet naar beneden zakken. Als je ze nou eerst heel soepel maakt en vervolgens die plastic dingen erin doet?
Gister met rijden ging het wel, maar zodra ik afstapte
En werd vanmorgen gewoon wakker van dat wondje, heb in me slaap de pleister eraf gefutseld
Ach ik ga ze gewoon ff goed proberen op te knappen want ze zien er echt niet meer uit. Slimme ik die ze nu weer op de manege heeft laten staan en al m'n opknapzooi hier thuis.
Pag. 127. Ik rijd daarachter op die ijslander die nogal een debiele drammerige kop op zette 
Maar z'n bijnaam was bij ons SCHEURIJZAH... Omdat ie dus wel echt vet hard gaat. En hij kleeft niet zo heel erg aan de andere ijsco's.
Magnum (bijnaam Pyjama) heet in het echt Oskadis en heeft alleen dat jaar meegelopen. Daarna kreeg ze een blessure die een aardige tijd heeft geduurd. Nu staat ze meer voor de wagen. Maar dat was echt een hele dikke en de eerste weken was ze ook heel sloom hoorde ik
Oskadis en Saela waren echte vriendjes op onze Trec, toen werden we al botsijsjes genoemd haha
We konden ook echt rustig een andere kant oprijden dan de groep, maar los van elkaar deden ze dus niet.
En als ze er wel is, is Christien mega blij want dat beest zit goddelijk.
Niet dat dat hielp, maar ik blijf toch liever wel in het zadel zitten dan dat ze me er ook nog eens af bokt, naast het achteruit rennen, pirouettes draaien, weg galopperen en luchtbokjes maken. Maar gelukkig liep ze soms ook wel heel braaf
Tot we weer bij die hoek kwamen. Oja en dit paard heeft ook geen bescherming en ik denk dat zij haar benen nog meer belast dan wij bij de cross op Reelaer gaan doen