Met crossen en macaroni, op naar 't Reelaer topic deel 3!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xMazzel

Re: Met crossen en macaroni, op naar 't Reelaer topic deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 22:13

ik hoor morgen of ik overga :D
WK kijken was echt gezellieeeeee :+:
Oja, ik heb wel bijgelezen, maar ben vergeten wat er gezegd werd.

Weetje, we gingen opschrijven wie wat dacht dat het zou worden . Ik had 2-1 voor nederland :+
En caroline had 3-1 voor kameroen :P

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 22:16

Ik haaat bodyprotecter, ben er zovaak afgevallen.
Bij mijn pony val ik er alleen af met springen meestal.
En dan ook plat op m'n rug. En dan helpt die bodyprotecter denk ik niet hoor.

Maar een meisje op stal, zij was met een estafetterace met de ereronde eraf gevallen, pony stond op randje van haar cap. En als zij geen bodyprotector had, had ze erger gewond kunnen raken dan. Een bult, en grote schaafwonden en spierpijn

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 22:27

ik val altijd juist als ik hem niet aan heb :+

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 22:28

Ik hooop echt dat het weerbericht bijtrekt. :( Vorige keer had ik ook precies het zelfde, hele tijd mooi weer, precies 1e dag dat ik daar aan kom , regen. :\

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 22:29

haha, ik had met ruiterbewijs 1tje geleend van iemand. Maar ik vond het niet fijn zitten.
Dussss, en ik heb ook een keer iets gekneusd waar me cap en een bodyprotecter niks aan konden veranderen .
Naja me cap heeft er voor gezorgd dat ik niet met m'n hoofd regelrecht tegen de bakrand kwam. Maar had m'n jukbeen gekneusd

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-10 22:31

ik heb 2 keer gehad dat m'n cap eigenlijk mijn leven heeft gered...

1x toen ik met wedstrijd bij inrijden zo knoerthard tegen de bakrand aanviel, hersenschudding.
en 1x toen ik met een paard van de manege opeens viel toen kwam ik keihard recht op m'n hoofd terecht, weer hersenschudding.

die 2 keren heb ik echt de dag daarna een kus op me cap gegeven, godzijdank dat ik die had. :=

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 22:34

van welk paard? :P

Ik ben ook blij dat ik een cap heb. 2 keer gehad dat ik heel erg pijn aan me nek had, naja zonder cap was dat me hoofd geweest :S

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-10 22:41

wedstrijd inrijden loki
manege jack.

ik reed met jack gewoon op de korte zijde
bam, daar lag ie.
echt uit het niets dook hij zo naar beneden.
heel veel mensen zagen het. hij struikelde niet, hij verstapte niet, hij ging gewoon vanuit draf liggen! :oo

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 22:44

Jack spoort niet :P
Maar wel raar.
Meer mensen vallen van Jack de laatste tijd vooral, hij is echt weer eigenwijs :P

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-10 22:57

hij was niet eigenwijs, hij was gewoon op.
dat is hij trouwens nogsteeds.
het verbaasd me niks als die ineens dood in de stal ligt. :o

een springwedstrijd, 10 PARCOURSEN VLAK ACHTER ELKAAR VOOR 1 PAARD, het is toch niet normaal. (5 parcoursen + alle 5 barrage)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 23:02

wow dat is idd best wel veel
ik had op wedstrijd x me bodyprotector vergeten,
en ik reed een pony voor een ander en juist toen viel ik natuurlijk
van bonny ben ik nooit gevallen.
met jip ben ik in het weiland onderuit gegleden.
maar ik ben niet zo groot dus me been kwam niet helemaal onder zijn buik
bij Olga (welshje) was dit wel op het asfalt, 2 weken op krukken
maar op me hoofd ben ik ook nog nooit echt gevallen, pff ben een mazzelaar xD

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 23:04

Tsja, dat springen kan ik ook niks aan doen hoor :P

Ik haaat vallen, krijg aaaaltijd pijn aan me rug!

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-10 23:06

nee ik ook niet, maar de manege had daar echt rekening mee moeten houden.
hij rijdt beginnerslessen, halfgevorderden lessen, gevorderdelessen, jeugdlessen, volwassenenlessen, dressuurwedstrijden, springwedstrijden en noem maar op.
serieus, als ik dat beest was zou ik maar al te graag dood willen zijn.. :=

niet slecht bedoeld tegenover de manege ofzo, maar dit vind ik gewoon niet kunnen

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 05:38

ik snap dat jullie daar niets aan kunnen doen maar dat is opzich best zielig voor hem.
wel goede pony/paard dan denk ik, als die alles mee loopt :P

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 06:15

Goedemorgen!
Er is weer lekker veel bijgekletst, heb een beetje in grote lijnen gelezen.

Denken jullie dat het eind augustus een beetje lekker weer is, meestal is dat niet zo he :')

En over die bodyprotector .. in een dressuurproef kan je ook lelijk vallen dus snap die hele heisa met een eenmalige crosswedstrijdje op een manege met manege paarden niet echt 8)7
De manege weet zelf wel welke paarden er mee kunnen doen en of die beenbeschermers nodig hebben etc.

Ik ga over een ruime 3 weken 24 dagen naar Indonesië dus voor mij hoeft het nog maar 3 weken zulk weer te zijn als vandaag :D En 2 weken erna ook weer, dan ga ik op JT :D
Maar voor de rest hoop ik voor iedereen dat we het iig droog houden!

xEmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 06:43

Annnn schreef:
_Iriss schreef:
ja precies, was vorig jaar hetzelfde over beenbescherming
toen heb ik wel tien keer gezegd dat ik er niets aan kon doen omdat het manegepaard is,
blijven ze het herhalen

komop ik ben toch ook niet achterlijk, of misschien wek ik de indruk van wel, jeeezus _O-

Dat vind ik echt irritandste aan bokt! Als je iets plaatst waar ook maar een ding niet helemaal is zoals 'het hoort' trippen
ze gelijk al en is het enige wat je hoort dat.. ><

dat vind ik dus ook daarom heb ik nog nooit wat geplaatst :') altijd gezeur en iedereen weet het beter
niet altijd hoor maar al dat commentaar altijd waar je niet op zit te wachten, dus doe ik het maar niet
of misschien ga ik het wel een keer doen maar dan moet je daar wel op voorbereid zijn

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-10 09:19

xNathaliee schreef:
Goedemorgen!
Er is weer lekker veel bijgekletst, heb een beetje in grote lijnen gelezen.

Denken jullie dat het eind augustus een beetje lekker weer is, meestal is dat niet zo he :')

En over die bodyprotector .. in een dressuurproef kan je ook lelijk vallen dus snap die hele heisa met een eenmalige crosswedstrijdje op een manege met manege paarden niet echt 8)7
De manege weet zelf wel welke paarden er mee kunnen doen en of die beenbeschermers nodig hebben etc.

Ik ga over een ruime 3 weken 24 dagen naar Indonesië dus voor mij hoeft het nog maar 3 weken zulk weer te zijn als vandaag :D En 2 weken erna ook weer, dan ga ik op JT :D
Maar voor de rest hoop ik voor iedereen dat we het iig droog houden!

ik was vorig jaar in week 34 en toen was er hittegolf! :oo
ik was van, ehmm, even denken, 16 tot 22 augustus!
en het was op de donderdag (langste dag) 32 graden!
nou, dat is ook geen pretje... :=

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 09:27

xmaddyx schreef:
Bzoem schreef:
Hmm ik zit me ineens heel erg af te vragen wat ik met m'n laarzen moet. Ze zijn nu zo ingezakt dat ze net boven me enkels naar binnen vouwen. Als ik rijd, geen probleem. Maar lopen! Ik dacht gister dat die 5 minuten wel zouden gaan.. Maar nu heb ik dus op beide benen een wond zitten :(
Misschien dat een goede invet beurt even helpt, dat ze ook wat soepeler uit die vouwen gaan.. maar ben bang dat ik dan bij Reelaer elke avond me laarzen zit te vetten :')
Ik heb overigens wel chaps, maar rijd er minder graag mee omdat je benen dan ineens zo los zitten...

ik heb in me laarzen van die plastic "uitzet" dingen, zo kunnen ze niet naar beneden zakken. Als je ze nou eerst heel soepel maakt en vervolgens die plastic dingen erin doet?

Hmm ja maar ze moeten wel 'zakken' anders moet ik dat hakje er weer in doen want dan zijn ze te hoog bij m'n knie :P Gister met rijden ging het wel, maar zodra ik afstapte :( En werd vanmorgen gewoon wakker van dat wondje, heb in me slaap de pleister eraf gefutseld := Ach ik ga ze gewoon ff goed proberen op te knappen want ze zien er echt niet meer uit. Slimme ik die ze nu weer op de manege heeft laten staan en al m'n opknapzooi hier thuis.

Zo nu ff de rest bijlezen

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 09:28

OMG ik hoor vandaag na kwart voor 3 pas of ik over ben :S

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 09:34

Oeeh voor de mensen die zich afvragen hoe ik er uit zie, ik heb mezelf gespot op de foto van meidur bij het limbo-dansen :P Pag. 127. Ik rijd daarachter op die ijslander die nogal een debiele drammerige kop op zette :P
Meidur had gewonnen trouwens, hij was ook de kleinste ijs en Marianne kan zichzelf gewoon platvouwen blijkbaar :P Maar z'n bijnaam was bij ons SCHEURIJZAH... Omdat ie dus wel echt vet hard gaat. En hij kleeft niet zo heel erg aan de andere ijsco's.

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 09:59

Jaa eindelijk alles gelezen.
Nathalie vroeg ergens of die ingepakte ijslander dit keer ook Magnum was. Nee dat is ze niet :P Magnum (bijnaam Pyjama) heet in het echt Oskadis en heeft alleen dat jaar meegelopen. Daarna kreeg ze een blessure die een aardige tijd heeft geduurd. Nu staat ze meer voor de wagen. Maar dat was echt een hele dikke en de eerste weken was ze ook heel sloom hoorde ik :P Oskadis en Saela waren echte vriendjes op onze Trec, toen werden we al botsijsjes genoemd haha :P We konden ook echt rustig een andere kant oprijden dan de groep, maar los van elkaar deden ze dus niet.
Goed wat ik dus wilde zeggen is dat deze 'pyjama' dus niet Magnum zal zijn :P En als ze er wel is, is Christien mega blij want dat beest zit goddelijk.

@ Claire, nou.. dan hoop ik dat de tijd een beetje snel voor je gaat! Nog maar 4 uur :P

En al dat gezeur over bodyprotectors en beenbeschermers.. op mijn manege doen ze der ook niet aan met springen. Je moet zelf weten of je zo'n ding draagt, maar we hebben gewoon geen pony-beenbeschermers. Zijn wel paarden die er standaard mee lopen omdat die zichzelf aantikken. Is wel een pony geweest met bescherming en die heeft iemand ooit is vergeten er af te halen, ochtend daarna kon je die pony bijna gelijk wegbrengen. Ze heeft nooit meer iets om gehad daarna. (En ze is er nu niet meer, maar dat komt niet door gebrek aan beenbescherming).

M'n paardje op de manege staat nog steeds in het knalgroene gips met smilies. Echt wie dat verzonnen heeft. En ze is echt heel smerig omdat er waarschijnlijk niemand is die deze 10 dagen haar in stal heeft durven poetsen. (De hoefsmid was uitgeschoten en der zat dus een lelijke wond op der achterbeen, die ze dus niet mag belasten. Vandaar boxrust, maar mevrouw kan nogal aanvallend zijn.)

En gister moest ik lessen tijdens het voetbal! En ik moest op een paard wat ik al niet leuk vind want ze zit voor geen meter en in galop blijft ze heen en weer overkruist springen. En ze was in het begin heel sloom en reageerde gewoon niet op me hulpen, ook niet op een tikje. Tot dat ergens in de wijk de muziek aan ging en nederland een keer scoorde en overal toeters klonken. Zodra ik bij de achterkant van de bak was werd ze een stuiterbal die elk moment kon ontploffen en ik ben een paar keer echt heel kwaad geworden :o Niet dat dat hielp, maar ik blijf toch liever wel in het zadel zitten dan dat ze me er ook nog eens af bokt, naast het achteruit rennen, pirouettes draaien, weg galopperen en luchtbokjes maken. Maar gelukkig liep ze soms ook wel heel braaf :) Tot we weer bij die hoek kwamen. Oja en dit paard heeft ook geen bescherming en ik denk dat zij haar benen nog meer belast dan wij bij de cross op Reelaer gaan doen :P

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 10:02

haha, jaa hoop oook dat de tijd snel gaat :P

Groen gips met smillies xD haha.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 10:06

Bij ons was het de week ervoor heeel slecht weer. Wij hadden alleen vrijdag ochtend onweer :+
Maar toen gingen we wachten tot het weg was en zijn we droog op t Reelaer aangekomen x]

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 10:08

Ja echt bizar.. het is van dat felle lichte groen en er zitten echt smilies op in een iets donkerder groen :P

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 10:09

haha omg dit is het weer dat ze nu voorspellen in onze week: :+

Zondag: Bewolkt met lichte regen of motregen, 22 graden
Maandag: Bewolkt met lichte regen of motregen, 21 graden
Dinsdag: Bewolkt met lichte regen of motregen, 21 graden
Woensdag: vrij veel bewolking 21 graden
Donderdag: licht bewolkt 21 graden.

Het wordt steeds beter. Nu ga ik gewoon elke dag kijken *D

*\o/*