What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 17:54

mntj schreef:
ate hoe zat het met de loopsheid.
op welke dagen kan je het beste dekken.

tussen 8 en de tiende dag

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 17:55

xan schreef:
Feestje zondag Lin ????
Want die laatste punt ga je zeker halen hoor. +:)+
Geloof in jezelf, je kunt het echt :j

Lekker hè dat die paarden dan weer fijn naar buiten kunnen.

Dank je ;) ,we gaan ervoor.Hopelijk wel.Nu de knop om is wil ik puntjes ~~}> :D :D
Mntj,zei nog na de proefjes dat ze weer goed loopt,los in d`r rug ,gewoon fijn.Voelde ook zo.Maandag komt de fysio om 11.45 om haar toch ff lekker onder handen te nemen.Ze schijnen het erg fijn te vinden.Ik wil dat gewoon eens doen.Verjaardags kadootje nog voor haar :D

winnitou

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 19:18

heb vanmiddag de rodelamp bij mijn ouders vandaan meegenomen, mijn broer(tje) had er ook al een gehaald voor zijn rug maar gelukkig stond er uit een erfenis nog een op zolder. Ga maar hard sparen voor een mobile zonnebank met infraroodlampen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 19:20

af tellen geblazen, vanaf maandag staan de caravans weer op de camping. Ben nu helemaal uitgeteld dus moet er even niet aan denken om al aan de slag te moeten maar volgende week met een zonnetje er bij......

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-10 19:45

Nicole1995 schreef:
xan schreef:
Feestje zondag Lin ????
Want die laatste punt ga je zeker halen hoor. +:)+
Geloof in jezelf, je kunt het echt :j

Lekker hè dat die paarden dan weer fijn naar buiten kunnen.

Dank je ;) ,we gaan ervoor.Hopelijk wel.Nu de knop om is wil ik puntjes ~~}> :D :D
Mntj,zei nog na de proefjes dat ze weer goed loopt,los in d`r rug ,gewoon fijn.Voelde ook zo.Maandag komt de fysio om 11.45 om haar toch ff lekker onder handen te nemen.Ze schijnen het erg fijn te vinden.Ik wil dat gewoon eens doen.Verjaardags kadootje nog voor haar :D

Lief van je :j en met de puntjes komt het helemaal goed!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-10 19:46

winnitou schreef:
af tellen geblazen, vanaf maandag staan de caravans weer op de camping. Ben nu helemaal uitgeteld dus moet er even niet aan denken om al aan de slag te moeten maar volgende week met een zonnetje er bij......
...komt het weer helemaal goed :(:)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-10 19:48

Ik ga even kijken hoe het met First is. Die is vanmorgen geholpen door Daan. Zijn zijn tanden en kiezen ook weer netjes *D .

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 20:31

LIQUITA schreef:
Ik ga even kijken hoe het met First is. Die is vanmorgen geholpen door Daan. Zijn zijn tanden en kiezen ook weer netjes *D .

En,hoe ging het met Fisrt,stond hij alwwer lkker te eten? ;)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 21:20

Nicole1995 schreef:
LIQUITA schreef:

heb je aan de borrel gezetten Nicole1995

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 21:22

heb net lekker liggen slapen, was er echt aan toe. Nu snel even wat dingen in huis doen en dan weer lekker mijn bedje in. Morgen gaat om 7 uur de wekker voor de voetbal, half negen op het voetbalveld zijn. Hoop dat de temperatuur een beetje aangenaam is morgenochtend.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 22:13

winnitou schreef:
heb net lekker liggen slapen, was er echt aan toe. Nu snel even wat dingen in huis doen en dan weer lekker mijn bedje in. Morgen gaat om 7 uur de wekker voor de voetbal, half negen op het voetbalveld zijn. Hoop dat de temperatuur een beetje aangenaam is morgenochtend.

brrrrrrrrrr ben blij dat ik dat niet heb

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-10 22:44

Nicole1995 schreef:
LIQUITA schreef:

Ja hoor...hij stond lekker te eten en hij was weer helemaal bij gekomen. Hij heeft nog een paar rondjes in de molen gelopen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-10 22:45

ATE schreef:
winnitou schreef:

brrrrrrrrrr ben blij dat ik dat niet heb

Ik ga nog even GTST kijken op RTL Gemist en dan ook m'n bedje in. Mijn wekker gaat om 6 uur, mag lekker werken O:) .

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 22:47

lig hier bijna weer te pitten, duik er zo dan ook maar weer in. Heb nog niet alles gedaan wat ik wou doen, vandaag mis ik toch wel een vaatwasser hoor!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-10 06:44

Goeiiiiiemorgen!!!

Het wordt al licht buiten en de vogeltjes fluiten uit volle borst. Klinkt heel goed :j .

Ik ga die lieve mensen maar eens activeren op m'n werk.

Wens jullie een fijne zaterdag!

Doegie :evaw:

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 06:55

LIQUITA schreef:
Goeiiiiiemorgen!!!

Het wordt al licht buiten en de vogeltjes fluiten uit volle borst. Klinkt heel goed :j .

Ik ga die lieve mensen maar eens activeren op m'n werk.

Wens jullie een fijne zaterdag!

Doegie :evaw:

Werk ze ;) ,Ik ga ook de klanten op mijn werk activeren maar dan om in de tuin aan het wer te gaan :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 06:58

Mntj,wens Rona veel succes vanavond.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 09:43

lees net dat tweeling veulen is geboren
al was het gelukkig maar 1 veulen
wel een grote jongen

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 09:59

Goedemorgen!

Vandaag een drukke dag voor de "boeg": eerst met Wesley naar tennis, dan met Sproet en Maisie rondje Zaanse Schans wandelen, dan naar een verjaardag van Wes' vriendje en daarna meteen door naar Heerhugowaard om een versterker op te halen (cadeautje voor de verjaardag van mijn broer). 8)7

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 10:05

Oh ja, ik heb nog super nieuws:

Gistermiddag had ik weer menles met Sytje - de Friesche stuiterbal :+ - en na een poosje zei ik tegen Oege: "Het is zulk lekker weer, ik zou bijna willen voorstellen om met Sytje naar buiten te gaan". Zegt-ie heel droog: "Nou, dan doe je dat toch!". :o? :o? :o? :o? :o?
Dus hij doet de schuifdeur open, laat Sytje en mij naar buiten gaan, doet de schuifdeur weer achter me dicht en ging zelf een 3-jarige beleren...! Ik was stomverbaasd en Sytje was werkelijk super braaf!!!! We zouden alleen gaan stappen. Bleek dat Oege ons na een poosje (na het beleren) in de gaten had gehouden. Hij kwam als een gloeilamp zo trots naar ons toe en stapte bij me op de bok, om vervolgens de opdracht te geven te gaan draven. Sytje was zó fijn te rijden, dat we allebei zaten te glimmen. "En dat voor de eerste keer buiten!" zei Oege ineens. Sytje staat nog niet zo lang voor de kar en dit was haar allereerste keer buiten! Ik ben mega-trots op haar :+: en heeeeeeeeeel stiekem ook wel een beetje op mijzelf! :D

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 10:06

Shenavallie schreef:
Oh ja, ik heb nog super nieuws:

Gistermiddag had ik weer menles met Sytje - de Friesche stuiterbal :+ - en na een poosje zei ik tegen Oege: "Het is zulk lekker weer, ik zou bijna willen voorstellen om met Sytje naar buiten te gaan". Zegt-ie heel droog: "Nou, dan doe je dat toch!". :o? :o? :o? :o? :o?
Dus hij doet de schuifdeur open, laat Sytje en mij naar buiten gaan, doet de schuifdeur weer achter me dicht en ging zelf een 3-jarige beleren...! Ik was stomverbaasd en Sytje was werkelijk super braaf!!!! We zouden alleen gaan stappen. Bleek dat Oege ons na een poosje (na het beleren) in de gaten had gehouden. Hij kwam als een gloeilamp zo trots naar ons toe en stapte bij me op de bok, om vervolgens de opdracht te geven te gaan draven. Sytje was zó fijn te rijden, dat we allebei zaten te glimmen. "En dat voor de eerste keer buiten!" zei Oege ineens. Sytje staat nog niet zo lang voor de kar en dit was haar allereerste keer buiten! Ik ben mega-trots op haar :+: en heeeeeeeeeel stiekem ook wel een beetje op mijzelf! :D

leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 10:08

Shenavallie schreef:
Goedemorgen!

Vandaag een drukke dag voor de "boeg": eerst met Wesley naar tennis, dan met Sproet en Maisie rondje Zaanse Schans wandelen, dan naar een verjaardag van Wes' vriendje en daarna meteen door naar Heerhugowaard om een versterker op te halen (cadeautje voor de verjaardag van mijn broer). 8)7

druk druk druk hihihihiihih ik krijg vanmidag iemand die voor een pup komt kijken

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 15:22

hoi ate, gypsy heeft heerlijk samen met willie twee uurtjes buiten in paddock gestaan! ze vonden het heerlijk. stonden lekker in het zonnetje te slapen hahahahaha

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 15:40

_sandra schreef:
hoi ate, gypsy heeft heerlijk samen met willie twee uurtjes buiten in paddock gestaan! ze vonden het heerlijk. stonden lekker in het zonnetje te slapen hahahahaha

nadine is erg blij met je ze zei dan ook he lekker vor gipsy dat ie buiten staat
ze is nu rondje schans aan het maken met selvana
hoop dat dat allemaal goed gaat

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 15:41

heb net eerste pup verkocht de vrouw black en tan