Weet je waar ik voor wordt uitgemaakt?! Dit gewoon: LINKJE Echt niet normaal...
Anoniem
Geplaatst: 26-02-10 23:55
Jill_ schreef:
Gezellig zijn jullie! Slaaplekker
ja sorry Maar ik wil ook wel langer blijven, maar denk dat ik dat niet overleef. met die poedersuiker waarbij ik 40 uur loop te werken, kei vermoeiend. morgen ook nog werken van 8.30 tot 17.00 anders had ik je graag gezelschap gehouden!
Ik ben er ook nog steeds Ben snowboarden en schaatsen en film aan het kijken door elkaar Wilde ook nog even topgear kijken, maar dan moet ik van de comp en dan kan ik niet alles meer volgen
Dressuur is wel leuk . Als het goed gaat. Baal beetje van de jury's hier. 180 punten over 14 combinaties het hoogste! Vind het belachelijk (ik had 172 en 169 )
Heee, ik moet ook nog bijlezen maar heb geen tijd Moet zo op wedstrijd, dressuur met de E :d. Hij staat er al helemaal klaar voor, nu hopen dat ie lekker loopt .. Wat de laatste dagen niet het geval was .
En nu moet ik die knot nog inkrijgen ;o. Lukt me dus echt niet zelf, moet ik eerst op me zusje wachten xd
Jetske
Geplaatst: 27-02-10 12:31
Mooi dat je springles zo goed ging Estelle Fijn dat Misty goed sprong Shanty Jij hebt echt een laarzentik, he Antal ?! foto ? voor je zusje Rianne, heeft ze (of de pony) er niks aan over gehouden? Mooi zadel Dyanne! Succes met je dressuurdebuut Natalie Henrike: leuke foto's en gefeliciteerd met je prijs! & nog meer leuke foto's en gefeliciteerd met je wp's
JorisDy schreef:
Ik stop met dressuur. poedersuiker sport
Sorry dat ik niet op alles gereageerd heb, ben echt moe en kan me niet zo goed concentreren op het moment