eindelijk weer eens!

hier ziet t dr wel beetje dreigend uit voor wat regen.. maar hoop dat t nog ff wegblijft.. en dan mag t vanacht regenen van mij
hihihi...nog 4 minuutjes en dan ben ik weer klaar met werken en kom ik naar de paardjes!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

hihihi...
kan er geen hobbel mee over. Je stuitert alle kanten op...

spettertjuh schreef:amber2202 schreef:ben echt blij voor je Karin!!
tging laatste stukje toch weer regenen terwijl ik nog op de fiets zat
Jip het begon weer te regenen toen ik bijna thuis was maar alles is beter dan die kou, sneeuw en gladheid. Dan maar een beetje nat..........
hihi..
spettertjuh schreef:Vraag van Kiki : Ga je mee naar buiten?
Antwoord van Karin: Ja dat is goed!
Gevolg bibberende knieën, spijt van mijn antwoord, zo'n hele droge mond waarbij je tong aan je verhemelte plakt. Was dit nou allemaal nodig? Nou nee eigenlijk.![]()
Onderweg kijkt hij heel erg om zich heen en loopt best lekker door waardoor hij diverse malen struikeld en hier en daar tegen Jimmy moet op botsen maar dat mocht de pret niet drukken. Het enige waar hij echt niet overheen wilde was het houten bruggetje met het plankje. Ben toen afgestapt en aan de hand wilde hij er wel overheen. Daarna weer opgestegen, zonder krukje en zonder de beugel langer te maken![]()
Ben weer zo ontzettend trots op mijn paardje, hij doet het toch maar weer even
AnitaJoeri schreef:Zo verjaardag van Rubje weer bijna over.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hebben heerlijk hertenbiefstuk gegeten.
Afgelopen weekend vrienden hier gehad,vanavond hollanders die hier wonen in Bippen op bezoek,vanmiddag iemand voor de duiven en morgen komen Aman,Romana en mijn neef met aanhang.Wordt weer druk maar gezellig weekend dat vol staat in het teken van lekker eten.![]()
![]()
![]()
Dieten beginnen dus weer na het weekend.
Heb net trouwens net heerlijke goulash kroket op en Rubje 2 zoutloze vietnamese loempia's.Lekker gognacje erbij mijn dag was weer goed![]()
Kaar weer dapper van je .Je moet het alleen nu het lente en zomer wordt zo 3 keer in de week doen met Blando,dan wordt het niet alleen voor hem gewoon,maar ook voor jou.
hihi.. leuk zo'n naamgenootje.. wel raar als je mekaar belt.. ja met chantal, hoi met chantal
haha.. (ff lol in mezelf..
)
) en dan smiddags gaat mn moeder mn haartjes ff bijverfen en coupe soleil.. ben bnieuwd