Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hoofdstel staat Picasso ook goed zo te zien, gelukkig maar, ik was al blij dat ie niet zo staan 

Dat scanding scant maar de helft in en vergeet de andere helft niet eens..
En op zaterdag rijd ze ook heel vaak haar les op Picasso, en de wedstrijden
) dus wij terug naar school en toen zei iedereen; ja ga naar de politie je moet aangifte doen! Dus ik en Akkemee naar de politie, dat was al opsich een hele ervaring ik was daar nog nooit geweest, nou mijn hele verhaal gedaan in zo'n aangifte hokje duurde wel een uur ofzo, nou toen daar weer vandaan terug naar school. Toen Akkemee en ik zaten te fietsen werden we opeens gebelt door Sophie en Josefien en Rosanne en Anne, die hadden 'dachten ze' mijn fiets gevonden!
Dus Akkemee en ik daar naar toe, en ik wist voor 100000% zeker dat het mijn fiets was. Dus ik helemaal blij maar het was echt in een hele enge wijk en hij stond precies voor de voordeur en nouja, het was gewoon heel eng daar! Dus wij de politie gebelt, eerst 112 ja we wisten geen enkel ander nummer en die had ons een ander nummer gegeven, en die hadden we gebelt en we moesten langs de weg (midden in een sneeuwstorm) naar de politie zwaaien als ze kwamen. Dus wij zwaaien langs de weg en ze gingen kijken of het wel echt mijn fiets was enzo, en dat was hij! Dus wij daar echt nog 3kwartier staan wachten want er kwam een busje aan die mijn fiets zou meenemen, maar we vonden het best wel spannend want er kwam de hele tijd een hoofd vanuit die flat naar buiten en die hield zich dus goed binnen want er stonden opeens 2 politie auto's voor zijn/haar flat. Nou mijn fiets meegenomen naar het bureau die kon ik morgen weer komen ophalen en met de dader hebben ze uiteindelijk niks gedaan {wel jammer want dat zou het nog spannender maken maar oke} en wij weer naar school, en uit eindelijk maar 2 uurtjes gym gehad aan het begin dus, en voorderest alleen maar met mijn fiets bezig geweest, Haha!
toen ik binnen kwam in de klas moest ik helemaal mijn verhaal doen en iedereen van de school wist het opeens enzo, echt heel grappig. Maar uit eindelijk vond ik het wel een heel groot avondtuur!

dat de politie daar dan wel wat aan heeft gedaan aangezien de fiets gewoon open stond. Super dat je fiets uiteindelijk weer terug het

toppie paard

En inderdaad, dat de politie er iets mee heeft gedaan aangezien hij open stond. Gelukkig heb je hem terug
.

maakt ze wat leuker