Ik heb besloten nog even een paar dagen heel hard na te denken en met mijn pa te overleggen! En dan ga ik beslissen wat ik ga doen. Dan moet ik haar of te koop zetten eind deze week. Of ik moet wat anders gaan ondernemen.
Zida gaat t er echt niet dood aan als ze even stil moet staan. Je hebt er gewoon te veel moeite voor gedaan om t nu al 'op te geven'.
Geef t nog minstens een maand ofzo!
__Nathalie__
Geplaatst: 14-09-09 20:24
Daar gaat ze ook niet dood aan maar daar word ze wel minder waard van. En daar doe ik haar ook geen plezier mee. En dat heb ik er ook niet voor over
Moet er straks wel weer een paard voor terug kunnen kopen!
Het is gewoon een moeilijke beslissing. Het zou jammer zijn maar niet het einde van de wereld. Vind mijn moeders gezondheid etc veel belangrijker, en dan is het maar niet anders. Komt wel weer een ander gaaf paard! mocht ze wel weg gaan.
Lastig Naath, hopen dat je snel een parttimer vind.
Dyan leuke planning, en succes met Zas bij de kliniek.
__Nathalie__
Geplaatst: 15-09-09 10:02
Ik heb besloten haar eind van de week te koop te zetten. Van de week even mooie rijfotos maken. Want die in mijn profiel zijn alweer oud met vergeleken hoe ze er nu uit ziet. En dan vraag ik of femke der wil rijden want dan komt er natuurlijk een stukje meer uit als dat ik er zelf op zit
Mijn vader zei als je een partimer vind haal je haar gewoon weer uit de verkoop. En dat is natuurlijk ook wel zo.
Spullen houd ik allemaal! Komt wel weer een paard! Enige wat jammer is is inderdaad dat ik zoveel moeite voor haar gedaan heb. Het is zo'n fijn paard! En jammer voor me vader die had graag veulentje willen fokken!
Aan de andere kant heb ik ook zoiets als ik gewoon mijn investering er weer uit heb maakt het me ook weinig uit. Komt wel weer wat anders leuks ja toch?
Het komt gewoon poedersuiker uit. Alles te gelijk. En dat mijn moeder niet meer mag werken had natuurlijk niemand voor zien. Want dan had ik nog even gewacht met een paard kopen.
Maarja het is zo gelopen. En overal is wel weer een oplossing voor. Alleen is die niet altijd wat je zou willen.
__Nathalie__
Geplaatst: 15-09-09 18:54
welk kleur setje zal ik doen voor de verkoop foto's? Iets chiques of iets opvallends?
Morgen gaat louise met me mee, ga ik even vragen of ze ook wat foto;s wil maken