Wat een mooi ding zeg 
Die cedric... hij kan wel dressuren
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wat een mooi ding zeg 
, had me een week vergist en nu blijkt dat mn opa volgende week z'n verjaardag viert.. Dus helaas..
Vorige x waren we 4e van Nederland dus nu gaan we voor de 1e plaats!
Afgelopen weekend hebben we nog veel geoefend en voor mijn gevoel maken we wel een kans
) dus toen hadden we enorm veel spanning en had ik niet zoveel in te brengen.
.
Talida schreef:Maakt mij niet uit, ben toch pas na 6-en thuis, als ik er maar even kom! toppie
ben wel benieuwd naar wat foto's van de teamdag!
Talida schreef:Ik pas me helemaal aan! We staan op stap-therapie dus heb op zich niet zo lang werk. Gewoon 8u aanhouden?
Sniesie, Als je zo doorgaat dan kunnen we nog niet samen starten

_Rijkie_ schreef:Talida schreef:Ik pas me helemaal aan! We staan op stap-therapie dus heb op zich niet zo lang werk. Gewoon 8u aanhouden?
Buufie heeft in de planning om Almelo en zomerkampioenschappen nog M1 te rijden, dus als jij dan niet al M2 bent kunnen wij samen starten
Ik heb de eerste frontriem binnen!!! Hij is stoerrrrrrrr![]()
_Rijkie_ schreef:Talida schreef:Ik pas me helemaal aan! We staan op stap-therapie dus heb op zich niet zo lang werk. Gewoon 8u aanhouden?
Buufie heeft in de planning om Almelo en zomerkampioenschappen nog M1 te rijden, dus als jij dan niet al M2 bent kunnen wij samen starten
Ik heb de eerste frontriem binnen!!! Hij is stoerrrrrrrr![]()
_Rijkie_ schreef:Nee ligt nog thuis![]()
sniesie schreef:Dank jullie wel![]()
We hebben nu M1+2 dus super hard gaat het niet