Stal Midden Delfland roddels 4

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zondebokje

Re: Stal Midden Delfland roddels 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 12:40

ja is goed .. heb peet gebeld beld zo ff terug ;)

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 12:42

}:0
Laatst bijgewerkt door Jetta op 05-02-09 12:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 12:43

Ik heb een nieuwe aanwinst :):)

Baby nijn !
Die heb ik altijd gevoerd op de kinderboederij en vond hem zo leuk hij was eigenlijk al verkocht maar die man die wou hem ineens niet ;(
maar 't gaat super met Suus erbij

maar hij mist zijn mama nu al volgens mij, want hij blijft stil in een hoekje zitten terwijl suus hem zit af te likken,
dus als jullie een leuke naam weten straks komt er een foto *D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 12:48

Dames! Er wordt hier gesproken over een "vrouwtje" dat les komt geven. Willen jullie het woord "vrouwtje" alsjeblieft NIET gebruiken? Het klinkt, neerbuigend, denigrerend......het is een VROUW of anders een DAME. Doe je jezelf niet tekort door dit prachtige vrouwelijke geslacht zo te kleineren! ??
Ik weet, ik heb een feministische inslag, maar toch...er is jaren voor gestreden om als vrouw serieus te worden genomen.
Liefs, Jet

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 13:32

haha die Jet,maar je heb wel bietje geliek hoor.
Het is hier de hele dag al droog,heel af en toe beetje zon,was wel mistig vanochtend.Nou heb net boodschapjes gedaan en ga nu ff lekker eten.Natas van Amarat en Tara die ook bij ons op stal hebben gestaan komt het weekeind.Gezellie

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 13:38

nou ben het niet zo met jet eens eigenlijk .. niks negatiefs aanmevrouwtje en zeker met wat voor bedoeling wij erover praten .. ik zeg ook heel vaak meneertje ofzo .. mag dat wel dan .. :?

gesellie hoor aniet ;)

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 13:49

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 13:50

Afbeelding

Afbeelding

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 14:49

wat eens schatje Fem!

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 15:03

We hebben telkens storing,
Dus ik kan dalijk misschien niet meer posten

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 15:09

wat een schattig konijntje Fem.Is het een Hollandertje?

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 15:14

nee geen zuivere :n

Maar 't gaat toch niet zo goed, weet ook niet zo goed wat ik nu moet doen..
Me ouders willen die konijnen naar buiten doen
mjaa voor suus is dat wat slechter omdat die 1 maand binnen heeft gezeten

dnk dat de vader wel hollandertje is (want hij lijkt er wel sprekend op en zijn broertje/zusje ook)

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 15:59

Je kan geen konijnen nu buiten zetten die dat niet gewend zijn vanaf de zomer. Dan gaat het beestje dood van de kou. Mijn asiel is gesloten, zit een groot hangsslot op en de sleutel heb ik weggegooid........

Ik ga nog iemand voor Blando zoeken omdat ik gewoon te weinig tijd heb en Naomi niet alles op kan vangen. Dus als jullie een advertentie zien staan op marktplaats dan kan dat kloppen.

Vanmorgen kon ik de paarden niet los gooien, het was net een ijsbaan. Durfde ze echt niet uit de stal te halen. Linda gooit ze vandaag even los............

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 16:28

spettertjuh schreef:
Je kan geen konijnen nu buiten zetten die dat niet gewend zijn vanaf de zomer. Dan gaat het beestje dood van de kou. Mijn asiel is gesloten, zit een groot hangsslot op en de sleutel heb ik weggegooid........

Ik ga nog iemand voor Blando zoeken omdat ik gewoon te weinig tijd heb en Naomi niet alles op kan vangen. Dus als jullie een advertentie zien staan op marktplaats dan kan dat kloppen.

Vanmorgen kon ik de paarden niet los gooien, het was net een ijsbaan. Durfde ze echt niet uit de stal te halen. Linda gooit ze vandaag even los............

Bedoel je nog iemand om voor hem te zorgen?

Welke dagen kan je niet dan Kaar?, want ik wil best nog een dag erbij nemen doordeweeks en/of in het weekend ;)

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 16:47

Je hebt PB Naomi

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 16:58

Gezien ^^

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 19:31

Het was hier wel mooi weer.Heeft half uurtje geregent.heb weer op aiko gereden en ik meot zeggen hij doet het erg goed.hij doet goed zijn best en lijkt het ook leuk te vinden.En hij lijkt het wel snel op te paken,loopt zelfs al beetje aan de teugel.Geinig hoor.
Joepi is trouwens weer stout geweest,hij heeft de bak open gemaakt en toen liepen ze dus gezellig in mijn tuin hihi wat een uitvinder he.

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 20:10

Leuk Aniet dat het zo goed gaat! Stoute Joepi :=

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 22:21

Hup doorbeppen dames

Vandaag heeeeeerlijk ritje gemaakt met siebie en laytje en kaytje was weer super. En ze waren super braaf :D :j was leuk leuk maar nu lekker naar bedje

slaap lekker allemaal!

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 22:30

Kaar, ze is nog niet vanaf de zomer binnen ;)

Aniet, stoute joer :=

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 07:57

Ik ga gisteravond de honden uitlaten, wordt ik zowat ondersteboven gereden door een politiewagen in de straat. Kijk ik iets verder dan mijn neus lang is, staan er overal politieauto's. De telegraaf (lees ontzettend nieuwschierige buren) stonden ook weer buiten dus ik vraag wat er aan de hand is. Zeggen ze: Heb je die schoten niet gehoord? 4 stuks! Ik heel verbaasd. Nee heb ik niet gehoord en zei dat het ook niet kon want zoonlief zat boven een schietspelletje te spelen. Hahaha........ Dus ik laat de honden uit en ik wil terug over het bruggetje zegt zo'n politieagente: Waar gaat u naar toe? Nou naar huis als je het niet erg vindt was mijn antwoord. Waar woont u dan? Ik wijs met mijn hoofd richting huis want in beide armen had ik een hond en twee die los liepen. Zegt ze tegen me: Ja we willen niet dat u straks wat overkomt, er is hier net geschoten. Waarop ik zeg: Kan ze toch niet terugkoppen en u ook niet. (hadden alleen kogelvrije vesten aan) Toen moest ze wel lachen. Andere buren die verder op stonden die konden mij vertellen dat er in het Darkahof van de week iemand was neergeschoten. Het zal wel weer met drugs te maken hebben, dus ik maak me verder niet zo druk. Die sensatieklitten die beneden wonen snappen helemaal niets van mij........ haha..... en dat houden we lekker zo.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 08:42

Nou Kaar, lekkere wijk woon jij :+
En ik had idd wel gelezen van de schietpartij op Dakarhof.. zal straks ff kijken of ik die andere schietpartij ook kan vinden

Ik hoop dat ik vandaag ook ff naar buiten kan... Onno komt ook vandaag
Wat een zeikweer zeg, geloof dat dat t hele weekend zo zou blijven ;(

De zadels liggen weer keurig op de heren. Die van Biz ligt nu op Ko en vice versa. Het zadel van Biz naar Ko hoefde niet aangepast te worden, die lag al keurig op Ko, die van Biz is wel iets aangepast.... we kunnen er weer een jaar tegenaan :D

Aniet, veel plezier met Natas dit weekend, doe haar maar de groeten
Fem, leuk dat je weer ff bij Am en Taar gaat kiijken

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 08:46

O Anoush is het mogelijk om voor mij een hoefijzer te bewaren? Is niet voor mij maar voor mijn vriendje. Geen idee wat hij ermee moet maar het zal wel.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 08:55

Als ik er op tijd bij ben dan zal ik t wel ff vragen aan Onno, dan krijg je wel een ijzer van Biz :-)
Zeker een valentijnskadootje :P

Er stond trouwens een klein berichtje op district8 over die schietpartij maar niet heel veel boeiends, ze hebben inval gedaan in woning aan Dakarstraat...

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 09:17

Pfff, ff een dagje niet hier gekeken, moet ik meteen drie volle pagina's teruglezen!
Schattig konijntje Fem, ik heb er ook ooit zo eentje gehad qua kleur. Maar ik heb konijnen. cavia's en andere knaagdieren afgezworden nadat de laatste ging hemelen, zoveel heb je er niet aan, en het is vooral hokken verschonen en veel geld kwijt zijn eraan :P (maar ik vind ze wel erg leuk).
Enne ik vind trouwens het woord vrouwtje wel schattig klinken, de oude mensen in de wijk zeggen dat ook gerust tegen of over ons, krijg er geen minderwaardigheids complex van :D
Gisteren heeft Yentl op Aike les gehad, ging goed, hij liep lekker en was super braaf, hij loopt de laatste tijd toch wel lekker vind ik.
Trouwens Veer, ik ga toch ook twee dagen starten met pasen hoor, dus ook gewoon vier proeven. Als je nou je coupons aan mij geeft, gooi ik ze wel door de bus bij die mensen, is bij mij om de hoek. Ik hoor het wel.

Groetjes Thessa en Aike :wave: