Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Annie_ schreef:Sam ga je mee naar horse event
(zeg het niet om auto enzo hoor maar omdat het nog niet duidelijk was)
(daarna wou ik poas over auto vragen o:) )
Whahaha sorry het wordt later me hersens worden week
Ahtnamas schreef:@ Iedereen; over Deurne! Ik was eigenlijk van plan om niet mee te gaan. Maar... mocht het zo zijn dat jullie niet kunnen gaan vanwege de vervoerproblemen dan wil ik best mee. Maar eigenlijk dus alleen als het niet anders kan (niet omdat ik het niet gezellig vind met jullie hoor maar vind het toch nog best veel geld en school is net weer begonnen dus zit hem nu alweer helemaal te stressen!). Ik moet dan ook nog met mijn vader overleggen over de auto + benzinekosten + parkeerkosten? (toch niet niks even naar het zuiden van het land rijden). Dus dames, als jullie me echt nodig hebben wil ik best mee (moet ik het wel voor vrijdag weten want moet 3 weken van te voren vrij vragen op werk) + Ik zou niet weten hoe ik een kaartje zou moeten bestellen!
Ahtnamas schreef:oliebol man... heb hoofdpijn.... grr en de wekker gaat morgen weer om half 7 .. *snik*

Annie_ schreef:Wat voor hoofdstelhad je gekocht melissa jammer dat hij niet past...
Annie_ schreef:iris je bent iets heel leuiks vergeten estavetteee
![]()
en de grote weide dat hij in zijn eentje ging

Anke_Amigo schreef:Kirsten_S schreef:Melssa, Iris, Sabrina, Lisette, Elja, Samantha, Manon, Sabine, Melanie, Anna, Maaike, Laura, Noortje, Resy, Yara, Anke en Ronette gaan jullieeee meeee naar Horse Event!!??!? Kom op ! Aub antwoorden
Ik moet heel eerlijk opbiechten dat ik nogsteeds meeleesmaar jullie gaan echt te snel voor mijn 8 urige werkdag
Dus ik lees voornamelijk.
Ik zag mijn naam ertussen staan en vind het wel zo netjes om te reageren. Helaas gaat het me niet lukken, maar hoop op een uitgebreid verslag van jullie
Daarnaast hoorde ik over een 67 blztellende knollegezeur, kom die ook op de website te staan?
En hoe is het verder met iedereen?
Kirsten_D schreef:Iris het klinkt echt zo vet!!
Ik ging vroeger ook altijd op kamp, had dat echt heel graag ook een keertje met eigen paard gedaan..maarjah ben nu te oud..
Kirsten_S schreef:Ohh maaike gelukkig is je konijntje levend terug! Aangezien tamme konijnen niet in het wild kunnen overleven, hoopte ik dat ze snel terug was. Keek meteen naar me eigen konijn die ook buiten aan het lopen was. Gelukkig is ze teruggevonden!
Irisssss! Wat vettt!! Dat wil ik ook weer, echt gezellig! Miss kunnen we volgend jaar met heeeeeel ons topic erheen gaan
!?. Echt jammer dat val niet lekker liep in de trekttocht, maar dat je wel een leuk paard er voor terug heb gekregen anders wat het helemaal zonde
. Zo te horen heeft meneer het wel naar ze zin gehad met al dat eten en die merries!
. Maar hoe gaat het nu verder met wat de dierenarts zij? moest je dat serieus nemen of maakte het niet uit?. Hoop dat het niets ernstigs is en snel over gaat natuurlijk! Maaar echt een leuk verslag zeg, echt veel gedaan. Die politietraining lijkt me ook best wel eng zeg
Iriis_ schreef:Annie_ schreef:iris je bent iets heel leuiks vergeten estavetteee
![]()
en de grote weide dat hij in zijn eentje ging
Wat ben ik vergeten dan?
Iriis_ schreef:Anke_Amigo schreef:
Ik moet heel eerlijk opbiechten dat ik nogsteeds meeleesmaar jullie gaan echt te snel voor mijn 8 urige werkdag
Dus ik lees voornamelijk.
Ik zag mijn naam ertussen staan en vind het wel zo netjes om te reageren. Helaas gaat het me niet lukken, maar hoop op een uitgebreid verslag van jullie
Daarnaast hoorde ik over een 67 blztellende knollegezeur, kom die ook op de website te staan?
En hoe is het verder met iedereen?
Ik denk niet dat ie op internet komt te staan..
Het is namelijk de laatste papieren uitgave. Maar kom je zondag niet naa het feest dan?
en knuf aan zeeltje geven