Hop hop hop De RSVAbokkers in gálop! [DEEL 8!!]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie_B

Re: Hop hop hop De RSVAbokkers in gálop! [DEEL 8!!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 20:27

Ik bedoel douche & slapen Clown

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 20:28

Sam ga je mee naar horse event Haha!

(zeg het niet om auto enzo hoor maar omdat het nog niet duidelijk was)

(daarna wou ik poas over auto vragen o:) )

Whahaha sorry het wordt later me hersens worden week Clown

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 20:29

Annie_ schreef:
Sam ga je mee naar horse event Haha!

(zeg het niet om auto enzo hoor maar omdat het nog niet duidelijk was)

(daarna wou ik poas over auto vragen o:) )

Whahaha sorry het wordt later me hersens worden week Clown

Check mijn berichtje Knipoog

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 20:30

Ahtnamas schreef:
@ Iedereen; over Deurne! Ik was eigenlijk van plan om niet mee te gaan. Maar... mocht het zo zijn dat jullie niet kunnen gaan vanwege de vervoerproblemen dan wil ik best mee. Maar eigenlijk dus alleen als het niet anders kan (niet omdat ik het niet gezellig vind met jullie hoor maar vind het toch nog best veel geld en school is net weer begonnen dus zit hem nu alweer helemaal te stressen!). Ik moet dan ook nog met mijn vader overleggen over de auto + benzinekosten + parkeerkosten? (toch niet niks even naar het zuiden van het land rijden Knipoog). Dus dames, als jullie me echt nodig hebben wil ik best mee (moet ik het wel voor vrijdag weten want moet 3 weken van te voren vrij vragen op werk) + Ik zou niet weten hoe ik een kaartje zou moeten bestellen!

Kaartje kan via bokt dan heb je 20 procent korting.

qua autos moeten we echt goed regelen want hoe het er nu uit ziet ga ik te paard naar deurne Nagelbijten / Gniffelen

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 20:30

oliebol man... heb hoofdpijn.... grr en de wekker gaat morgen weer om half 7 .. *snik*

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 20:31

Maar je moet je niet gedwongen voelen om te gaan als jij niet kan,
dan kanje niet moeten we zelf maar uit zoeken qua autos.

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 20:31

Ahtnamas schreef:
oliebol man... heb hoofdpijn.... grr en de wekker gaat morgen weer om half 7 .. *snik*

Ach gut

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 20:33

Maar wie gingen er allemaal wel dan?

- Mel
- Kirs
- Noor
- An
- Jan

Dan passen er toch zowiezo twee mensen niet in de auto? of heb ik iets gemist?

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 20:36

Er gaan 3 mensen bij kirsten in de auto incl kirsten(noortje mel)
en 3 bij iris(maaike en jane)

Dus ik blijf over en als Yara mee gaat zei ook zeg maar.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 20:36

Ik laat hier eindelijk ook weer even mijn gezicht zien, sorry dat ik zo weinig hier was dames de laatste dagen.
Maar ik wordt een beetje gek van al die ruzie's etc dat ik dacht nou laat ik maar niet reageren want dan wordt het alleen maar erger.
En fouten maken is menselijk dus laten we gewoon ophouden met die onzin en het gezellig houden net zoals in de vorige topics.
Ik ga nu proberen om een beetje op ieder zijn verhaal een beetje te reageren en als ik je vergeten bent sorry daarvoor.
Danielle: Wat leuk dat je je wedstrijd outfit nu compleet hebt zodat je lekker wedstrijd kunt gaan starten.
En ik zeg je 1 ding Astor is echt een super knol die alles voor je wilt doen, als je hem eenmaal zover hebt gaat hij voor je door het vuur!
Komt helemaal goed met die wedstrijd hoor Danielle.
Jane: Ben blij voor je meis dat het weer steeds beter met je knollie gaat! vandaag stond ze lekker haar buikje rond te vreten in de wei haha.
Hopen dat ze snel weer helemaal 100 procent is en dan moeten we even afspreken he!
Anna & Iris: Welkom back (sorry een beetje laat) to te lezen hebben jullie het super naar jullie zin gehad en ook erg leuke foto weer.
Ik wil snel meer zien natuurlijk!! En Iris jou super lange verslag ga ik morgen even goed lezen haha. Heb er nog niet de tijd voor gehad.
Maaike: Wat erg zeg dat je konijn weggelopen was, maar echt super fijn dat ze heb gevonden hebben en hopen dat hij snel weer bij je is!!
En het is helemaal niet raar dat je je zo druk maakte erover en je gaat je er toch aan hechten want mijn konijn was plotseling dood.
En toen moest ik ook gewoon huilen wat ik echt niet gedacht had, maar je gaat toch van zo'n beesie houden!!!
Melanie: Meid, je wil niet weten hoe blij ik voor je bent!! Vind het echt super dat je eindelijk weer meer contact hebt met je broer want daar was je echt aan toe.
Want je misde hem echt vreselijk dat zag ik aan je en hoe je altijd over hem vertelde! En super dat jullie nu vaker gaan afspreken.
Zodat jullie weer vaker bij elkaar kunnen zijn en jij lekker kan rijden en zo beter word en les van hem krijgt helemaal super!
En wat gaaf dat je 1.20 heb gesprongen en dat het zo goed ging, toppie meis Lovers

En jammer genoeg past mijn hoofdstel niet op Ayla. Hijs veels te groot helaas.
Misschien dat ik de frontriem er gewoon afhal en die bij haar oude hoofdstel om doe en een nieuwe neusriem koop ofzo =)
Nou ik kijk wel!

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 20:38

Wat voor hoofdstelhad je gekocht melissa jammer dat hij niet past...

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 20:44

Annie_ schreef:
Wat voor hoofdstelhad je gekocht melissa jammer dat hij niet past...

Ik had die gewonnen met een prijsvraag een keer, maar ik vind dat Ayla wel toe is aan een nieuw hoofdstel.
Want dan komt haar hoofdje mooier tot haar recht. Maar de neusriem en de sperriem zijn te groot en de neusriem hangt te laag Boos!

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 20:49

oww dat is echt jammer is het niet meer te corrigeren met extra gaatjes

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 22:17

Annie_ schreef:
Bloos! iris je bent iets heel leuiks vergeten estavetteee Haha!

en de grote weide dat hij in zijn eentje ging Haha!

Wat ben ik vergeten dan?

Dj69

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 22:20

Melissa dank je wel Knipoog
Vindt het wel spannend na zo een lange tijd weer wedstrijd.
Ik stopte toen in 1997 toen ik Kartouch huurde. Was zo leuk toen.Had een startkaart.
Ja was een leuke toptijd met Kartouch.

Maar fijn om te horen over Astor.Ben erg benieuwd Lachen

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 22:23

Anke_Amigo schreef:
Kirsten_S schreef:
Melssa, Iris, Sabrina, Lisette, Elja, Samantha, Manon, Sabine, Melanie, Anna, Maaike, Laura, Noortje, Resy, Yara, Anke en Ronette gaan jullieeee meeee naar Horse Event Haha!!!??!? Kom op ! Aub antwoorden

Ik moet heel eerlijk opbiechten dat ik nogsteeds meelees Bloos maar jullie gaan echt te snel voor mijn 8 urige werkdag Haha! Dus ik lees voornamelijk.

Ik zag mijn naam ertussen staan en vind het wel zo netjes om te reageren. Helaas gaat het me niet lukken, maar hoop op een uitgebreid verslag van jullie Haha!

Daarnaast hoorde ik over een 67 blztellende knollegezeur, kom die ook op de website te staan?
En hoe is het verder met iedereen?

Ik denk niet dat ie op internet komt te staan..
Het is namelijk de laatste papieren uitgave. Maar kom je zondag niet naa het feest dan? Haha!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 22:30

Kirsten_D schreef:
Iris het klinkt echt zo vet!!
Ik ging vroeger ook altijd op kamp, had dat echt heel graag ook een keertje met eigen paard gedaan..maarjah ben nu te oud..

Ze willen de leeftijds grens van dit kamp wel verhogen, omdat het zo populair is! Haha!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 22:33

Kirsten_S schreef:
Ohh maaike gelukkig is je konijntje levend terug! Aangezien tamme konijnen niet in het wild kunnen overleven, hoopte ik dat ze snel terug was. Keek meteen naar me eigen konijn die ook buiten aan het lopen was Tong uitsteken . Gelukkig is ze teruggevonden!

Irisssss! Wat vettt! Haha!! Dat wil ik ook weer, echt gezellig! Miss kunnen we volgend jaar met heeeeeel ons topic erheen gaan Haha!!?. Echt jammer dat val niet lekker liep in de trekttocht, maar dat je wel een leuk paard er voor terug heb gekregen anders wat het helemaal zonde Tong uitsteken . Zo te horen heeft meneer het wel naar ze zin gehad met al dat eten en die merries! Lovers . Maar hoe gaat het nu verder met wat de dierenarts zij? moest je dat serieus nemen of maakte het niet uit?. Hoop dat het niets ernstigs is en snel over gaat natuurlijk! Maaar echt een leuk verslag zeg, echt veel gedaan. Die politietraining lijkt me ook best wel eng zeg Tong uitsteken

Ik weet niet hoe dat verder gaat.. Ik ga het wel een keertje met Frans overlggen denk ik.. Tong uitsteken

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 23:05

Weet iemand of die knop er al op bokt is dat bokt het een uur niet meer doet?

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 06:39

Goedemorgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 06:56

Ik ga toch maar even een berichtje posten aangezien het gister duidelijk allemaal iets te verkeerd is opgevat;

nou, ik bedoelde het dus echt niet zoals jullie denken dat ik het bedoelde. ik zei gewoon even wat ik dacht, en op dat moment was dat wat ik zei.
dus, sorry, ik bedoelde het niet zo, het was niet mijn bedoeling om iemand boos/teleurgesteld te maken.

en over dat kinderachtige; ik ben nog wel een stuk jonger dan jullie hé.
en ik verplaats me niet in de slachtofferrol, maar als er een paar mensen flink tegen mij uitvallen, dan heb ik daar ook geen zin meer in.

en ik ben gewoon even helemaal op want ik heb last van

chronische vermoeidheid.

dus, dan weten jullie dat ook weer.
ik gebruik het zeker niet als excuus, maar ik ben door mijn vakantie eigenlijk alleen maar moeier geworden en ik zit in een beetje in de problemen omtrent m'n ouders/school etc.

dus, jullie mogen het zeggen.
als jullie vinden dat ik hier gewoon moet blijven kletsen, ik vind het alleen maar gezellig.
als jullie zeggen dat jullie me een beetje te kinderachtig nog vinden, dan neem ik daar genoegen mee en houd ik het een poosje op meelezen.

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 07:04

Iriis_ schreef:
Annie_ schreef:
Bloos! iris je bent iets heel leuiks vergeten estavetteee Haha!

en de grote weide dat hij in zijn eentje ging Haha!

Wat ben ik vergeten dan?

Te schrijven in je stuk over de estavetten
en in de grote wei ......

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 08:46

Ooohjaaa Nagelbijten / Gniffelen

Noujaa, is niet heel belangrijk Clown
Alleen de grote wei misschien wel omdat ie daar wel van de groep weg ging en ik dat nooit had verwacht Haha!

Maar dat weten jullie nu dat oook weer Nagelbijten / Gniffelen

Ik weer echt niet meer wanneer we wat hebben gedaan Tong uitsteken

Anke_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 08:48

Iriis_ schreef:
Anke_Amigo schreef:

Ik moet heel eerlijk opbiechten dat ik nogsteeds meelees Bloos maar jullie gaan echt te snel voor mijn 8 urige werkdag Haha! Dus ik lees voornamelijk.

Ik zag mijn naam ertussen staan en vind het wel zo netjes om te reageren. Helaas gaat het me niet lukken, maar hoop op een uitgebreid verslag van jullie Haha!

Daarnaast hoorde ik over een 67 blztellende knollegezeur, kom die ook op de website te staan?
En hoe is het verder met iedereen?

Ik denk niet dat ie op internet komt te staan..
Het is namelijk de laatste papieren uitgave. Maar kom je zondag niet naa het feest dan? Haha!

Ik las idd iets over zondag, maar het was me niet helemaal duidelijk en vanaf hoelaat enzo. Maar het is om zoveeljarig jubileum te vieren toch? Vind het wel leuk om even langs te komen Haha! en knuf aan zeeltje geven Haha!

Maar ligt die daar dan?

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 09:31

IK HEB ZIN IN ZONDAG Lovers
WIE KOMEN ER ALLEMAAL?

- Melissa