Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Nadine wat vreselijk van je hondje...![]()
Heel veel sterkte en het is nooit leuk om je allerliefste vriendje te moeten missen..
Ik heb hier nog een heel mooi filmpje: http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html

fryskhynders schreef:Hallo allemaal,
gaan er nog mensen uit dit topic naar les chevaux deze zomer??
(of is t niet goed bevallen vorig jaar???)

wij gaan naar Les Chevaux ,maar dan in 1 huisje.Lekker met mijn gezinnetje

Broccoli schreef:Ja klopt, ijzertekort.
Ben ook zo moe daarvan
Maar dit vind ik toch niet zo grappig. Moet toch morgen naar de huisarts, gelijk maar even bespreken.
fryskhynders schreef:Hallo allemaal,

. Als het goed is mag "dé" camera morgen mee Mel, dus dan kan je plaatjes schieten van het rijden
. Ik ga er niet al te laat naartoe zodat ik kan zorgen dat ik WEL op Kartouch zit dit keer
Astor schreef:Kirsten_D schreef:Lekker vooruit rijden bij het losrijden en pas op het einde terug oppakken, hij kan het wel, zeker weten!
Welke proef moet je rijden?
Ja maar zeker niet rond dan? Dus gewoon eerst vooruit rijden zonder aan de teugel en aan het einde van het losrijden oppakken en dan aan de teugel? Ik weet ook wel dat hij het kan maar hij is bij mij best traag aan het been als hij rond loopt
Gewoon lekker veel overgangen achter elkaar rijden, dan komt de achterhand er ook lekker onder. En als die tegen sputtert, gewoon even streng wezen. Je kan het wel..! Ik weet het.. 
Emmaa_ schreef:Mijn kat is dood
Kirsten_D schreef:Nou meneer kan ook hard en rond rijden hoor..Gewoon lekker veel overgangen achter elkaar rijden, dan komt de achterhand er ook lekker onder. En als die tegen sputtert, gewoon even streng wezen. Je kan het wel..! Ik weet het..
Hoelaat moet je?

Dj69 schreef:Jaaaaaaawij gaan naar Les Chevaux ,maar dan in 1 huisje.Lekker met mijn gezinnetje
Zijn er ook 2 keer met oud en nieuwe geweest en vorig jaar April.
En vroeger heel vaak.Nu voor het eerst in de zomer.Kijken of Kevin het aankan al die drukte
Heerlijk 1 week tussen de paarden en Kevin kan daar zo vrij rond lopen.
Genieten.

Iriis_ schreef:fryskhynders schreef:Hallo allemaal,
Achteraf gezein kan ik er wel om lachen, maar zal het niet snel weer doen
Ik ga lekker naar 't Reelaer!
.
. 

. Ze is gewoon dood op de stoep gevonden.