Ik heb ook even op jullie site gekeken. Kan ik bij jou die gratis partij bamboefakkels en eenden bestellen?
er staat 0 euro onder
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

meelen schreef:@Mireille....... dat denk ik niet. LIQUITA is 4 dagen op vakantie met Petra (en de rest)
Ik heb ook even op jullie site gekeken. Kan ik bij jou die gratis partij bamboefakkels en eenden bestellen?![]()
er staat 0 euro onder

Mireille1970 schreef:meelen schreef:@Mireille....... dat denk ik niet. LIQUITA is 4 dagen op vakantie met Petra (en de rest)
Ik heb ook even op jullie site gekeken. Kan ik bij jou die gratis partij bamboefakkels en eenden bestellen?![]()
er staat 0 euro onder
Hahahahaha grapjas, als je het opent staat er "prijs op aanvraag"

Mireille1970 schreef:IK HEB KAARTEN VOOR DE TRY OUT VAN DOE MAAR!!!
Heineken Music Hall

meelen schreef:Mireille1970 schreef:IK HEB KAARTEN VOOR DE TRY OUT VAN DOE MAAR!!!
Heineken Music Hall
Ik heb 2 kaarten voor het vliegtuig naar Turkije, dat doe ik toch liever
Maar wens jullie alvast veel plezier.

meelen schreef:Ik vlieg Dinsdag samen met een vriendin om 10.45 uur naar Bodrum. We verblijven 12 dagen in een hotel met zwembad en 60 meter van het strand af.

:P 
meelen schreef:Ik ben er ook nog nooit geweest Shenavallie, maar m'n vriendin wel. (ik wist 2 weken geleden nog niet eens dat ik zou gaan) We zijn van plan een dag met een boot mee te gaan, je kunt er paardrijden, we gaan naar een heeeeeeeeeeele grote markt enz. Natuurlijk ga ik foto's maken en als ik weer thuis ben zal ik er wat op Bokt zetten.
B.t.w. wat heb je een geinig kapsel, staat je goed.
Sanniiy16 schreef:hooi allemaal
ik heb gister heerlijk gesprongen hij was onwijs braaf
en we zijn samen 3e geworden nou ik ben super trots!
en grardus noemde me stoer:P
ATE schreef:ik heb er een nieuw neefje bij is 10 mei geboren ben nog ff op bezoek geweest voor ik naar drente ging is een mooi mannetje 3200 gr 52 cm lang en hij heet joey daniel