Had ook weer wat, zit ik op de fiets naar huis, ben de Heuvelsweg nog niet uit en ineens kapt mijn voorlicht ermee. Heel fijn want je ziet geen steek! Baal daar zo van, morgen al om 10 uur werken dus niet even tijd om een lampie te halen. Hoop dat ik 's avonds vroeg klaar ben dan kan ik nog ff naar Roon.
Pony was weer behooorlijk aan het drammen vanavond..
Gaaf Marion, het zijn ook plaatjes ook.. ja ja dames, ik heb ze al op foto mogen bewonderen Enne dames, kom op, nog een paar maandjes en dan gaan de dagen weer lengen..
Dribbelen niet zozeer, meer gaan rennen in draf en zich heel erg sterk maken.
Jow ga het proberen, traaag lichtrijden. Ik vergeet ook nog wel eens dat ik knieen heb en dan bungel ik maar een beetje, is ook niet echt bevorderend . Heb al zolang geen les gehad, is wel beetje nodig .
Yavanna
Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-09 21:59
Jongens, kom ik thuis van mijn werk, zie ik een bericht op my space.. nou.. mijn avond is goed, een dating bericht van een amerikaan die zwaar onder de indruk van me is alleen op mijn profielfoto.. god, ik kwam niet meer bij.. gelukkig ben ik al voorzien, anders zou ik nog gaan twijfelen..
Hihi ja niet normaal wat voor kilo's je in je handen hebt. Al loopt hij soms best relaxt, nog niet ontspannen ofzo maar dan dramt hij tenminste niet zo. Maar vanavond had ie d'r weer een handje van.
Volgens mij heb ik een muis op me kamer Hoorde net wat ritselen dus ik ging kijke, zag ik heel sneaky iets wegrennen en kon dus niet goed zien wat het was en waar het naartoe ging, schrok me rot .
juul deed t zo goed vandaag... ze was er zelf volgens mij ook helemaal trots op!!
ze mogen wel oppassen volgende week op wedstrijd
juf_esther
Geplaatst: 13-10-09 06:07
Jow schreef:
juul deed t zo goed vandaag... ze was er zelf volgens mij ook helemaal trots op!!
ze mogen wel oppassen volgende week op wedstrijd
Ja is zondag.. Julia moet om 13:00 uur! Komt wel goed.
Enn.. essie moet om 16:48 dus ben nu erg aan het twijfelen, kan gewoon op palm meedoen maar wie weet... gaat het van de week wel goed en neem ik m'n paardje mee. Maar weet niet of ik dat durf (niet voor de proef want die is super simpel, meer gewoon voor het idee)
Net een smerig bruin bolletje gegeten. Zo maar richting Schuddebeurs.. Vind dagdiensten niet zo leuk, beetje jammer.. Maarja als ik alleen avond dientsten draai in de winter periode draai ik minuren