Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Superrrrrrrr bedankt Nu nog chita op de foto zetten

als het weer nou nog even mooi wordt!

T vriendje van tsjollebol hahaha..! Veer ik had ze trouwens samen nog ff buiten gezet toen ik klaar was met rijden.. ze hebben ong een uur buiten gestaan dus ze hebben weer bij kunnen praten haha
vond ie vast wel gezellig
, Tsjol is van hem en van niemand anders! 'Grrrrr'
Ugene2001 schreef:, Tsjol is van hem en van niemand anders! 'Grrrrr'
![]()
Echt grappig dat ie zo ongelofelijk beschermend is
we moeten echt is leuke foto's van hun samen maken
Ik dacht altijd dat tsjol nooit voor zulke paarden viel alleen voor friesjes maar ze heeft wel goeie smaak haha

Stoute Tsjol
, ga toch maar eens naar stal
heb vandaag gwn een sprongetje met haar gemaakt
en ik ga iedere keer een stukje hoger.. Nog ff en het is een springfries hahahah
Gehehe ben ik weer..
?
er is een fisio, kraker, hoefsmid voor Sun geweest maargoed later foto's..
: leuk beestje heb je, (vanmiddag gezien) we letten goed op hem! 
_Sammy_ schreef:eyyy hij is supergaaf geworden zeg! bied me deze week? nog aan voor de gratis shoots van vivaldi, devil, dribbel, pipo![]()
Ja ik leef nog, best gezellig die zoeterwouderse boere
doen ze wel een beetje lief tegen je?
eyy ans..
Veer ik heb er 1 die mooi is met scheve horizon, ga even kijken anders geef ik hem aan jou
Ugene2001 schreef:Morge Annie
Heb je marcia eigenlijk nog kunnen bereiken?? Ugene2001 schreef:_Sammy_ schreef:eyyy hij is supergaaf geworden zeg! bied me deze week? nog aan voor de gratis shoots van vivaldi, devil, dribbel, pipo![]()
Ja ik leef nog, best gezellig die zoeterwouderse boere
Haha doosdoen ze wel een beetje lief tegen je?
Over d rest bel k je wel ff
er is er 1 die valt best mee
ik ga even opzoeken wanneer die poldercross is Veer ga je mee, mag ik dan een slaapplek bij jou