Morgenochtend vroeg me bed uit.
Naja vroeg, 11 uur willen Femke en ik wegrijden.
Misschien naar de Zandvlakte.

Zo vroeg mogelijk, dan is het nog niet zo warm.

Ahh arme Vera.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lekker naar de paardjes geweest met diddle rondje park gedaan was leuk
verder paardjes buitene gezet en land uitgemest nou lekker computeren
djinnie schreef:Ai Nous, klinkt verleidelijk, donderdag mee naar de ruitersport winkel... Maar eh, niet slim... We weten wat er de vorige keer gebeurde, hahahahahaahaEn fijn dat Bizje zo super liep, echt gaaf!
)
djinnie schreef:Hihihi, moet morgen paardjes buiten zetten om half 1 en binnen halen om half 6, dus weet niet hoe laat je wilde gaan?![]()
Enne, Nous, ik heb nog muesli zonder haver nodig van Havens. Moet ik die dan nu ook maar bij jouw bestellen?
woewa schreef:zo net was ik alleeen maar nu zijn er weer mensen noes heb diddle lekker gereden was echt suppr liefff
Diddle is toch altijd lievvvv
NuggT schreef:Hallo allemaal
Morgenochtend vroeg me bed uit.
Naja vroeg, 11 uur willen Femke en ik wegrijden.
Misschien naar de Zandvlakte.
Zo vroeg mogelijk, dan is het nog niet zo warm.
Ahh arme Vera.

Fammiie_x schreef:Marion en Irene, is het goed als ik de paarden rond 12 uur/1uur de paarden op het land zet ?
Want anders red ik het waarschijnlijk niet
want wie moet eigenlijk die paardjes van het lang afhalen morgen ?

Binar schreef:djinnie schreef:Hihihi, moet morgen paardjes buiten zetten om half 1 en binnen halen om half 6, dus weet niet hoe laat je wilde gaan?![]()
Enne, Nous, ik heb nog muesli zonder haver nodig van Havens. Moet ik die dan nu ook maar bij jouw bestellen?
Ik wil in de middag, want anders is m'n zadel niet klaar![]()
Ik zal de muesli zonder haver bestellen voor je, 1 zak?
djinnie schreef:1 zak is wel even voldoende, denk ik zo, ja![]()
Enne, als je na half 1 gaat en voor half 6 terug bent, heb je een date...
Daar werk je dan 5 jaar en wordt je gewoon aan de kant gegooid als een vuilniszak
, want het hoeveelheid werk loopt flink op en de klanten blijft binnenkomen!! Hij gaat morgen accoutant bellen, van het weekend bureau en computer e.d. bestellen. Met een beetje mazzel ga ik zelfs missch nog wat eerder beginnen dan 1 juni
Marieke_ schreef:Gekke baas hoor. Nou uhm gefeliciteerd! Maar t is idd wel idioot dat ie zo met je omgaat. Wie gaat dr trouwens inwerken in minder dan een maand?
Bovendien heb ik het momenteel niet erg druk, dus werk overdragen is zo gedaan. Ik werk nu 28 uur en red dat echt makkelijk. Als ik zelfs hard doorwerk zou ik t nog wel in minder dan 20 uur kunnen redden.
Zij komt dus voor 40 uur, ben wel benieuwd wat ze met ál die extra tijd moet gaan doen
dat kan ze never nooit niet opvullen maar goed dat is niet mijn probleem
maar dat wist ik al langer hoor
Missch ga ik dat nog wel ff proberen te regelen als hij echt zo graag van me af wil moet hij er maar wat voor over hebben